ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:51

سال تحصیلی جدید درشهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

سال تحصیلی جدید درشهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : مراسم بازگشایی مدارس پاوه با به صدا در آوردن زنگ مقاومت در دبیرستان نمونه دولتی شهید فاتح نقشبندی شهر پاوه آغاز شد. در این مراسم که با حضور امام جمعه محترم و فرماندار گرامی و مسئولان نظامی و انتظامی و شورای اداری شهرستان و دانش آموزان و مدیران نمونه دولتی […]

به گزارش سلام پاوه : مراسم بازگشایی مدارس پاوه با به صدا در آوردن زنگ مقاومت در دبیرستان نمونه دولتی شهید فاتح نقشبندی شهر پاوه آغاز شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه محترم و فرماندار گرامی و مسئولان نظامی و انتظامی و شورای اداری شهرستان و دانش آموزان و مدیران نمونه دولتی شهید پرویز ایده پورفاتح نقشبندی شهرستان پاوه برگزار شد

 فرماندار پاوه با تبریک هفته دفاع مقدس، آغاز بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت و افزود: امروز چراغ علم و دانایی و آگاهی روشن شد تا قطار علم و دانش در کشورمان بیش از پیش به سمت قله های پیشرفت و توسعه حرکت کند.

پرویز ایده پور، با تشریح روند و چگونگی تحمیل هشت سال جنگ علیه ملت و انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بعد از 34 سال از آغاز جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس، این رویداد به عنوان بزرگترین افتخار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود و این افتخار مرهون خون شهدا و ایثار و فداکاری رزمندگان غیور و مقاومت و ایستادگی مردم است.

وي خطاب به دانش اموزان اظهار داشت: دانش اموزان امروزي متفاوت تر از دانش اموزان سالهاي آغازين جنگ تحميلي هستند و لذا شما راه را به هزاره سوم جهان باز خواهيد كرد.

ایده پور: والدين شما استقامت، پايداري، جانفشاني ها و رشادت هاي دفاع مقدس را تجربه و شجاعت و شهادت را از مكتب پيامبر بزرگوار اسلام اموزش ديده اند.

فرماندار پاوه اظهارداشت مسئوليت حفظ دستاوردهاي گذشته بر دوش شما خواهد بود و با الهام از آموزه هاي ديني و مبلغان سعادت بشري در حوزه علميه و دانشگاه ،به بهترين دستاورد انساني ، براي رسيدن به مدارج بالاتر دست يابيد.
  وی گفت از هر مانعي كه در مسير توسعه آموزش خود بگذريد گامي براي رسيدن به قله هاي پيشرفت و توسعه را برداريد.

سعدی فتاحی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه ضمن خیر مقدم و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس اظهار داشت اگر كار تعليم و تربيت را به آموزش و پرورش خلاصه نمائيم به توسعه پايدار دست نخواهيم يافت .

وی به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره کرد و از تمامی نهادها و خانواده های درخواست همکاری نمود تا تنگاتنگ و همسو با آموزش و پرورش و مدرسه حرکت کرده و این همسویی و تعامل باعث بالندگی جامعه و کاهش جرائم و مشکلات و معضلات جامعه و دانش اموزان می شود.

مدیر آموزش و پرورش پاوه در ادامه گفت امسال هفت هزار دانش آموز در 59 آموزشگاه و 377 کلاس درس با بهره گرفتن از دانش و تجربه 915 کادر آموزشی و اداری به تحصیل مشغول می شوند.

سعدی فتاحی

وی ضمن اشاره به کمک های مردمی اولیای دانش اموزان به مبلغ 170 میلیون تومان برای ارتقای کیفیت آموزش و استفاده از تکنولوژی روز از رهنمودهای امام جمعه عالم شهر پاوه حاج ماموستا قادری و همکاری های فرماندار محترم و نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس و کلیه مسئولین که به هرنحوی کمک حال این اداره و مدارس بوده اند تقدیر و تشکر کرد .

در پايان مراسم  نيز زنگ مقاومت در اين مدرسه ه صدا درآمد.
پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان و معلیمن و جامعه فرهنگی شهرستان تبریک عرض می نماید.
مراسم آغاز مدرسه
مراسم

3 پاسخ برای “سال تحصیلی جدید درشهرستان پاوه آغاز شد+ عکس

  • ناشناس در تاریخ مهر 5, 1393 گفت:

    راس میگن منم تومدرسه نمونه دولتی پاوه هستم واقعا همچین چیزی بوده

  • دانش اموز در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    مسولان اموزش و پرورش بهتر است بیشتر به کار هایشان رسیدگی کنند تا در حق هیچ دانش اموزی ظلم نشود در مدرسه به اصطلاح نمونه اگر هر گونه نسبت فامیلی با مدیر معاون این مرکز اموزشی داشته باشد برای ثبت نام بدون ازمون هیچ گونه مشکلی ندارند چند ها دانش اموز بخاطر یک صدم معدل مجبور به ترک اون مدرسه شدند چون دیگران که در خانواده های فرهنگی بودن بدون توجه به معدل و ازمون در انجا ثبت نام شدند و هیچ مسولی هم رسیدگی نکرد و بهترین معلم ها و بهترین امکانات را در اختیارشان گذاشتن ایا به نظر شما در حق بعضی ها ظلم نشده است

  • ناشناس در تاریخ مهر 3, 1393 گفت:

    مسئولان اداره آموزش و پرورش بهتر است به کار هاشون بیشتر رسیدگی کنند به طور مثال در همین مدرسه به اصطلاح نمونه دولتی اگر هرگونه وابستگی فامیلی با مدیر و معاون این مرکز آموزشی باشد برای ثبت نام دیگر نیازی به آزمون نیست در این دبیرستان بسیاری از دانش آموزان نتوانستند بمانند فقط بخاطر یک صدم معدل در صورتی که دیگران که خانواده فرهنگی بودن به راحتی و بدون توجه به معدل و آزمون ثبت نام شدن و اداره آموزش و پرورش هم رسیدگی نکرد و بسیاری از بهترین معلم ها بهترین امکانات را در اختیار شان گذاشت امید وارم صدای منو بشنوند و رسیدگی کنند