ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:07

دیدار جوانان پاوه ای حامی دولت تدبیر و امید با استاندار کرمانشاه

دیدار جوانان پاوه ای حامی دولت تدبیر و امید با استاندار کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه ؛  نشست جوانان حامی دولت تدبیر و امید استان کرمانشاه ، عصر یکشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد. به گزارش سلام پاوه ؛ نشست جوانان حامی دولت تدبیر و امید ، عصر یکشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد و جوانان پاوه و سایر شهرستان های استان به بیان مشکلات […]

به گزارش سلام پاوه ؛  نشست جوانان حامی دولت تدبیر و امید استان کرمانشاه ، عصر یکشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه ؛ نشست جوانان حامی دولت تدبیر و امید ، عصر یکشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد و جوانان پاوه و سایر شهرستان های استان به بیان مشکلات و دغدغه هایشان پرداختند..

javanan (1)

در این جلسه مشاوران جوان فرماندار پاوه ، احسان شکرالهی ( مدیر فنی و خبرنگار سلام پاوه ) ، عبدالله شهریاری ، پیمان خالدی ، فایق رحمانی ، بصیره حکمتی ، شیما کریمی و شیوا یوسفی حضور داشتند و به بیان مشکلات و دغدغه های جوانان پاوه پرداختند.

متن سخرانی جوانان پاوه به شرح زیر می باشد:

یکی از اصول قابل توجه و مهم در قانون اساسی این است که دولت بدون توجه به هرگونه نژاد ،مذهب و … جامعه خدمات خود را به مردم ارائه و امکانات و تسهیلات لازم را در اختیار تمام مردم جامعه قرار دهد. ولی متاسفانه امروز شاهد انحصارطلبی های زیادی هستیم که مردم ، بخصوص جوانان شهرستان بدلیل نژاد و مذهبشان همیشه دچار مشکلاتی شده اند که ناشی از عدم در اختیار داشتن امکانات و تسهیلات مختلف و عدم استخدام در ارگانهای دولتی و غیردولتی می باشد ؛ خواهشمندیم به این مهم توجه بیشتری نشان داده شود.

درخواست بعدی جوانان پاوه که درخواست همه مردم میباشد ، اشتغال جوانان اعم از تحصیل کرده و غیر تحصیل کرده بود که یکی از راهکارهای آن باز شدن رسمی مرز شوشمی میباشد که امام جمعه محترم پاوه نیز تاکید بسیار زیادی بر آن دارند و امیدواریم استاندار نیز به این مهم توجه بیشتری نمایند.

جوانان پاوه با فرهنگ غنی و ظرفیت های گسترده همیشه بدنبال تاسیس تشکل ها وNGO ها و سازمان های مردم نهاد مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، علمی  و … بودن اندو  همیشه و در هر دوره ای با موانع گوناگون از طرف مسئولین سازمان های مختلف روبرو شده و این در حالی است که سازمان های مردم نهاد می توانند در راستای تحقق اهداف متعدد تاثیرگذاری فراوانی داشته باشند و از استاندار محترم خواهشمندیم در این مورد پیگیری های لازم را انجام دهند.

درخواست آخر جوانان پاوه از استاندار ،  تداوم و برگزاری مجدد چنین جلساتی با حضور جوانان با استاندار بود.

javanan (2)

مهندس ابراهیم رضایی بابادی ، درابتدا درمورد تبعیض نژاد ، مذهب و… گفت: سعی ما بر این است که امکانات دراختیار اقشار مختلف بدون توجه به نژاد و مذهب قرار داده شود و شدیدا با کسانیکه در مورد اقلیت ها کم کاری نشان دهند برخورد خواهد شد.

استاندار کرمانشاه به پیگیری های مکرر ایشان برای بازگشایی مرز شوشمی و انجام اقدامات نهایی در زمینه فعال کردن مرز شوشمی خبر داد و اظهار کرد: کارگروه ویژه در این زمینه تشکیل شده و کار در مراحل نهایی قرار دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد باشیم مردم منطقه اورامانات نیز ارتباط نزدیکتری با مرز داشته و از این امتیاز برخوردار می شوند.

رضایی با تاکید بر اینکه امتیاز مرز نباید تنها در انحصار عده ای خاص باشد اظهار کرد: تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بهره برداران اصلی مرز را مردم و تشکل های تعاونی تشکیل دهند.

سپس استاندار از پیشنهاد جوانان پاوه برای ایجاد NGOها و سازمان های مردم نهاد بسیار استقبال کرده و افزودند: به این موضوع از سنوات گذشته که در استانداری تهران مسئولیت داشتم اعتقاد دارم و حضور مردم در تمامی صحنه ها را گشایش کارها و حل مشکلات می دانم لذا مسئولین ذیربط باید تلاش کنند تا تشکیل این تشکل ها در استان گسترش و توسعه پیدا کند زیرا این موضوع یکی از پایه های اساسی برای توسعه استان خواهد بود.( لازم به ذکر است که در مصاحبه شبکه زاگرس با استاندار ، ایشان بار دیگر بر این موضوع بسیار تاکید کرده و از آن استقبال نمودند.)

در پایان رضایی بابادی نیز بر سخن جوانان پاوه مبنی بر برگزاری جلسات دوباره جوانان با استاندار تاکید نموده و قول برگزاری مجدد این جلسات با جوانان استان را دادند.

javanan (3)

جعفر همتی ، مشاور عالی استاندار از ستادهای حامی دکتر روحانی خواست که ستادهای قوی و پویا را همچنان حفظ کنند و ارتباط خود را با مشاور استاندار در امور جوانان بیش از پیش مستحکم سازند.

مشاور عالی استاندار با اشاره به مشکلات پیش روی کشور و همچنین تلاش های ارزنده صورت گرفته در سطح کشور و استان، اظهار داشت: در طول یکسال گذشته از طرف دولت و تیم مدیریتی استان اقدامات خوبی صورت گرفته و با توجه به مشکلات زیاد استان نباید خود را به عنوان طلبکار نشان بدهیم و  خدا را شاهد هستم که مسئولین استان طی چند ماه گذشته از هیچ تلاش شبانه روزی برای توسعه استان دست بردار نبوده اند ضمن اینکه باید در جریان باشیم دولت با دست خالی دارد کشور را اداره می کند.

وی گفت: دولت گذشته پاسخ نداد که با 800 میلیارد دلار منابع نفتی چه کار کرد و دولت یازدهم در طول یکسال گذشته به دنبال رفع مشکلات کشور در زمینه مباحث داخلی، خارجی و اقتصاد داخلی است که نهایت اهتمام خود را در این زمینه بکار گرفته است.

همتی ضمن اینکه از جوانان حامی دولت خواست که سعه صدر داشته باشند، بیان داشت: امروز که به مشکلات استان نگاه می کنیم بواسطه اعمال مدیریت های گذشته اکثر کارخانه ها تعطیل و با رکود مواجه هستند لذا شما حق دارید انتقاد کنید اما باید مشکلات و مسائل پیش روی دولت و مدیریت استان را هم ببینید.

مشاور عالی استاندار در پایان گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام و برنامه ریزی های صورت گرفته برای حل مشکلات بذر امید و نشاط بیش از پیش در دل همه مردم به ویژه جوانان کاشته شود تا بار دیگر بتوانیم از نام ایران، انقلاب اسلامی و اسلام دفاع کنیم.

روح اله باقرآبادی ، مشاور استاندار در امور جوانان خطاب به جوانان گفت: شما عقلانیت و تدبیر را عینیت بخشیدید و حتی نخبگان سیاسی که در جامعه بلاتکیلف بودند را به صحنه آوردید و زمینه تشکیل دولت تدبیر و امید را رقم زدید.

وی از تدوین اساسنامه و شیوه های اجرایی برای مشاوران جوان خبر داد و گفت: در حال بررسی زمینه های تشکیل مجلس دانش آموزی در استان هستیم و همچنین تشکیل اتاق فکر برای جوانان را نیز در دستور کار داریم تا بتوانیم از نظرات جوانان بهره مند شویم.

باقرآبادی نیز در پایان بر پیشنهاد جوانان پاوه مبنی بر برگزاری جلسات مکرر با جوانان تاکید کرد.

لازم به ذکر است که چند ساعت قبل از جلسه از استانداری کرمانشاه به جوانان پاوه اطلاع داده شد و با آمادگی کامل در این جلسه حضور نیافتند.

درضمن استانداری و فرمانداری پاوه هیچ وسیله نقلیه ای در اختیار این جوانان قرار نداده و با هزینه شخصی خود در این جلسه حضور یافتند.

از فرماندار محترم و محبوب پاوه تقاضا داریم که در صورت برگزاری چنین جلساتی در آینده وسیله نقلیه در اختیار این جوانان قرار داده و از آنان حمایت نمایند.

گزارش از: احسان شکرالهی

javanan (7)

javanan (5)

javanan (6)

javanan (4)

9 پاسخ برای “دیدار جوانان پاوه ای حامی دولت تدبیر و امید با استاندار کرمانشاه

  • سلام پاوه » به مناسبت روز جوان دومین نشست جوانان استان با استان در تاریخ خرداد 9, 1394 گفت:

    […] […]

  • سمیرا در تاریخ مهر 27, 1393 گفت:

    در ابتدا از جناب آقای شکرالهی بسیار تشکر میکنم و تا جایی که اطلاع دارم همه زحمات این جلسه بر دوش ایشون بوده.
    جوانان پاوه هم مطالب بسیار خوبی رو در این جلسه ذکر کردن و از همشون تشکر میکنم.
    امیدوارم این جلسه نتایج خوبی برای شهرمون داشته باشه

  • شهروند در تاریخ مهر 23, 1393 گفت:

    با سلام خدمت مدیریت سایت واقعا بی نظم بود ساعت ده صبح رفتیم هشت شب برگشتیم نه نهاری نه شامی واقعا ……..

  • محمدی در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

    باسلام خدمت آقای صالحی.میخواستم بپرسم مشاورجوان فرماندارکیه؟

  • ی-ر در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

    تمام جوانان تحصیل کرده پاوه از این چند نفر محترم خلاصه شد .چرا از کسانیکه صاحب اندیشه وتفکر سیاسی .اجتماعی واقتصادی هستند دعوتی به عمل نیامده بود. . چون همه چیز را همگان دانند. . ونماینده جوانان قبول کردن کاری دشوار است ونیاز مند برنامه ریزیهای اساسی است و……

  • شهروند باینگان در تاریخ مهر 21, 1393 گفت:

    دست مریزاد آ قای شکرالهی عزیز وسایر دوستان جوان ارجمند اما یادمان باشد که شهرستان پاوه با روستاها اطراف وشهرها ی نوسود بانه وره نودشه وباینگان تکمیل میشود

  • دوست در تاریخ مهر 21, 1393 گفت:

    عالی
    درود بر شما جوانان خبه، تحصیل‌کرده و صادق شهرمان. سه چهار نکته بسیار دقیق و مهم را اشاره کرده‌اید.
    سربلند و یرفراز باشید

  • پیمان خالدی در تاریخ مهر 21, 1393 گفت:

    بسم رب المستعان
    همیشه وقتی کسی (حالا هرکسی) رو به یه مهمونی دعوت می کنن مهمون دقیقا از کیفیت مهمونی مطلعه و میدونه چه کسی اونو دعوت کرده و اینم بدیهیاته که میدونه اصلا مهمونی به چه عنوان و به چه مناسبتیه اما این نشست (الان مهمونی اسمش نذاریم چون ظاهرا آقایون!! دعوت شده بودن نه ما) مثل تموم اوامر ما ایرونیا منحصر به فرد که چه عرض کنم منحصر به گروه بود!!! چطور؟!!
    اولا حدود ساعت ۱۱ونیم شب قبل جلسه به ما اطلاع داده شد که به نظرم واسه تصمیم گیری و مشورت با عزیزان با سابقه یا حتی بی سابقه یه خورده !!! وقت کمیه .
    ثانیا این میزگرد کجا و ساعت چند و چطور و از طرف چه کسی و به چه عنوانی (حداقل این مورد خیلی مهمه) برگزار شده ، زیاد مشخص نبود و بزرگان!! اطلاع ندادن که اونم جای تعجبش آدمو به کما میبره.
    ثالثا از آقای احسان شکراللهی عزیز از طرف خودم و تمام کسایی که باید ، فوق العاده سپاسگزارم بابت تمام زحماتش
    با تشکر از سلام پاوه

    • ''''''' در تاریخ مهر 22, 1393 گفت:

      بیخیال مشاور جوان!