ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:28

دکتر جهانبخش ولدبیگی دندان پزشک نمونه استان معرفی شد

دکتر جهانبخش ولدبیگی دندان پزشک نمونه استان معرفی شد

به گزارش سلام پاوه : جناب دکترجهانبخش ولدبیگی ازپزشکان متدین ومتعهد شهرستان پاوه به عنوان دندان پزشک نمونه استان معرفی شد. طی مراسمی که به مناسبت روز پزشک (زادروز دانشمند شیخ ابوعلی سینا )  در تالار انتظار کرمانشاه برگزار گردید دکتر جهانبخش ولدبیگی از پزشکان متدین و متعهد شهرستان پاوه به عنوان دندان پزشک نمونه […]

به گزارش سلام پاوه : جناب دکترجهانبخش ولدبیگی ازپزشکان متدین ومتعهد شهرستان پاوه به عنوان دندان پزشک نمونه استان معرفی شد.

طی مراسمی که به مناسبت روز پزشک (زادروز دانشمند شیخ ابوعلی سینا )  در تالار انتظار کرمانشاه برگزار گردید دکتر جهانبخش ولدبیگی از پزشکان متدین و متعهد شهرستان پاوه به عنوان دکتر جهانبخش ولدبیگیدندان پزشک نمونه استان کرمانشاه  در سال 1393معرفی شد .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه  این افتخارارزشمند را به جناب آقای دکترجهانبخش ولدبیگی و جامعه پزشکی شهرستان پاوه تبریک عرض می نماید و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون دارد.

منبع خبر : پایگاه خبری دنگی نوریاو

4 پاسخ برای “دکتر جهانبخش ولدبیگی دندان پزشک نمونه استان معرفی شد

  • مرادی در تاریخ شهریور 12, 1393 گفت:

    کاک دوکتور جه هانبه خشی به ریز :
    به ده س هینانی ئه م نازناوه لیتان پیروز بیت .به راسی شیاوی وه ها ریز لی گرتنیکن .
    هیوادارم هه میشه له کار و ژیانتانا سه رکو تو بن.
    دوکتور فه ره یدون مورادی

  • فاروق خسروی در تاریخ شهریور 12, 1393 گفت:

    خدمت شما عزیزان عرض ادب داشته و خدمت مدیران سایت نیز عرض خسته نباشید و خدا قوت را دارم بنده نیز به نوبه خود خدمت دکتر ولدبیگی و خانواده ایشان این افتخار را تبریک گفته و باید ایشان نه در سطح استان باید در سطح کشوری اول می شدند که قطع به یقین اول نیز هستند و خانواده ولدبیگی که ایشان نیز یکی از این خانواده هستند را می شود به مانند معماران قدیمی تشبیه نمود که هر جا دست گذاشته اند جایه دستشان تا نسلها باقی مانده و مورد استفاده نسلهایه حاذر و بعد خواهد بود جناب ولدبیگی این افتخار مبارکتون باشد و من به عنوان یک همدیاری به خود می بالم که چنین پزشکان مددین و متعهدی در دیاره ما از خود ما دارند به مردم واقعا خدمت می کنند پس من از این طریق به شما خسته نباشید و خداقوت عرض مینمایم وقت خوش

  • فخری در تاریخ شهریور 11, 1393 گفت:

    من هم این موفقیت رو به ایشان تبریک عرض مینمایم وبعنوان یک بیمار ومراجع از کار واخلاق ومدارای خوب ایشان با بیماران تشکر می کنم. همچنین از منظم وخوش برخورد بودن منشی ایشان آقای رشیدی هم سپاسگزارم.

  • س.رحمتی در تاریخ شهریور 11, 1393 گفت:

    با سلام
    این موفقیت را به جناب دکتر تبریک عرض می کنم من از لحاظ شخصیتی و انسانی جناب دکتر را نیز یکی از بهترین دکترهای استان می دونم چون من خودم چندین بار از دکتر خواستم که به علت عدم توانایی بیمار جهت حضور در مطب از ایشون خواستم که تشریف بیارن و در خانه کار دندانپزشکی رو انجام بدن و ایشون بدون هیچ بهانه ایی شخصاً بالای سر بیما حضور پیدا می کردند و از لحاظ مالی هم وقتی وضعیت بیمار رو می دیدند هیچ چشم داشت نداشتن واقعاً همچین دکترای تو جامعه کم هستن .