ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 20:07

دومین برنامه کاشت بذر درختان دیم در باینگان +عکس

دومین برنامه کاشت بذر درختان دیم در باینگان +عکس

به گزارش سلام پاوه : جمعی از اعضای بنیاد دوستدارن محیط زیست باینگان اقدام به کاشت بذر درختان دیم برای دومین باردر سال جاری نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمعی از اعضاء بیناد دوستداران محیط زیست باینگان دردومین برنامه کاشت بذر درختان دیم روز گذشته  در منطقه «سوره که مه ره» در باینگان […]

به گزارش سلام پاوه : جمعی از اعضای بنیاد دوستدارن محیط زیست باینگان اقدام به کاشت بذر درختان دیم برای دومین باردر سال جاری نمودند.
به گزارش خبرنگار سلام پاوه : جمعی از اعضاء بیناد دوستداران محیط زیست باینگان دردومین برنامه کاشت بذر درختان دیم روز گذشته  در کاشتن بذر باینگانمنطقه «سوره که مه ره» در باینگان اقدام به کاشت 650 دانه بذر درخت بلوط و 350 دانه بذر درخت زالزالک نمودند. این برنامه هادر هفته های آتی نیز با کاشت بذر بنه و گلابی در مناطق « ریزوله« و»پیاراو» ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است این اقدام زیبای زیست محیطی با استقبال عمومی دیگر شهرهای اورامانات روبرو شده است و در شهر پاوه نیز این اقدام روز عصر جمعه ادامه پیدا می کند. و دوستداران محیط زیست اقدام به کاشت بذر درختان دیم در کمربند سبز پاوه می نمایند.

بلوط

کاشتن بذر باینگان

کاشتن بذر باینگان

3 پاسخ برای “دومین برنامه کاشت بذر درختان دیم در باینگان +عکس

  • شهروند در تاریخ دی 13, 1393 گفت:

    با تشکر از تمام عزیران که بانی خیر این کار شدن امیدوارم که این برنامه تداوم داشته باشد

  • اهالی بخش باینگان در تاریخ دی 12, 1393 گفت:

    دستتان د رد نکند طرفدران محیط زیست باینگان را حداقل در رسانه ها مطرح کردید چون چیزی برای گفتن واقدامی عملی وعمرانی برای طرح وجود ندارد

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 12, 1393 گفت:

    ان شاالله پیروز باشید
    حفظ محیط زیست وظیفه ای است همگانی که امید است با همراهی اقشار مختلف ادامه یابد.
    ضمن تکریم اقدامات صورت گرفته در خصوص کاشت انواع درختان، نکته مهم نگهداری و عمل آوری این دانه و نهالهاست که امید است برای این بخش نیز برنامه ریزی شده باشد.