ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:37

دانش آموزان پاوه ای فریاد زدند من شارلی نیستم ، من محمدی هستم + عکس

دانش آموزان پاوه ای فریاد زدند من شارلی نیستم ، من محمدی هستم + عکس

به گزارش سلام پاوه : صدها تن از دانش آموزان پاوه ای با فریاد من شارلی نیستم ، من محمدی هستم  اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو را در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی محکوم کردند. سالن اجتماعات امام خمینی (ره) پاوه دیروز شاهد برگزاری مراسمی به مناسبت ماه مولود و جشن میلاد پیامبر […]

به گزارش سلام پاوه : صدها تن از دانش آموزان پاوه ای با فریاد من شارلی نیستم ، من محمدی هستم  اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو را در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلامی محکوم کردند.

سالن اجتماعات امام خمینی (ره) پاوه دیروز شاهد برگزاری مراسمی به مناسبت ماه مولود و جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) برای کودکان مقطع ابتدایی بودجشنی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پاوه برای کودکان مقطع ابتدایی در دو نوبت صبح و ظهر (دختر و پسر) با شور و هیجان خاصی برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان مدارس ابتدایی پاوه با فریادهای من شارلی نیستم، من محمدی هستم و من محمد (ص) را دوست دارم و همچنین من از ترور و تروریست بیزارم حمایت و محبت خود را از پیامبر رحمت و مهربانی ها اعلام کردند.

دانش آموزان پاوه ای در این مراسم انزجار خود را از اقدام موهن نشریه صهیونیستی اعلام کرده و خواستار برخورد مناسب کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان با این حرکت نابخردانه شدند.

شهردار پاوه گفت: نیت ما از برگزاری این مراسم این است که در همان سنین اولیه در ذهن بچه ها هم الگوی های مربوط به وحدت را نهادینه کنیم و هم اقدام موهن سلام خسروینشریه صهیونیستی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) را یکصدا محکوم کنیم.

سلام خسروی افزود: در این مراسم دانش آموزان با پیامبرعظیم الشأن اسلام (ص) پیمانی دوباره بستند وعشق و علاقه خویش را به رسول گرامی اسلام (ص) ابراز کردند.

فاروق یوسفی، عضو شورای اسلامی شهر پاوه نیز گفت: آزادی در توهین به مقدسات دیگران نیست و هر نوع افراط و تفریط را چه از نوع داعشی و چه از نوع غربی نمی پذیریم و اعلام می کنیم که ما شارلی نیستیم و ما محمدی هستیم و محمد و محمدی ها را دوست داریم.

آزاد حسینیآزاد حسینی عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی پاوه ضمن محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت :این مراسم را فرصت مناسبی دانست تا همراه با کودکان پاک و معصوم فریاد بزنیم من شارلی نیستم ، من محمدی هستم و عشق و علاقه به حضرت محمد(ص) را در کودکانمان دوچندان کنیم.

مدیر آموزش و پرورش پاوه هم با قدردانی از ابتکار شورای اسلامی شهر و شهرداری پاوه در برگزاری این مراسم گفت: هدف اصلی از برپایی این آیین تبیین شخصیت واقعی پیامبر گرامی اسلام (ص) برای دانش آموزان و نسل جوان و آینده ساز کشور است.

سعدی فتاحی، هدف دیگر از برگزاری این مراسم را بر ملا کردن و خنثی کردن توطئه های استکبار جهانی و ایادی آن که یک روز به نام گروه های افراطی و تندرو همچون داعش و یک روز به نام مقابله با تروریست به نام شارلی ابدو ظهور می کنند و همه و همه فقط در راستای مقابله با اسلام و مسلمانان اسلام است، بیان کرد.

این جشن زیبا با اجرا و هنرمندی اعضای انجمن نمایش پاوه به رهبری پیرعرصه تئاتر پاوه آقای معصوم صفیعی و انجمن موسیقی پاوه با سرپرستی هنرمند پیمان حسن زاده یک روز ماندگار و شاد را برای کودکان ابتدایی شهرمان رقم زدند.

اجرای نمایشهای طنز، مسابقه ، شعر و آواز، موسیقی ،مولودی خوانی از جمله برنامه های شاد این جشن بود. همچنین انتقال پیامهای فرهنگی و اخلاقی و توجه به مقوله فرهنگ شهروندی توسط مجریان برنامه آقای معصوم صفیعی و خانم ها بهرامی و پاکروان از نکات جالب توجه این مراسم بود.

اجرای آهنگ های شاد توسط نوازنده اورگ پدرام گلشنی شادی وصف ناپذیری را برای کودکان خلق نمود.

عکسها از: طیفور حاتمی

به تصاویر زیبایی از این جشن توجه فرمائید

جنگ شادی برای کودکان

جنگ شادی برای کودکان

3

4

5

جنگ شادی برای کودکان

6

7

8

9

10

12

13

14

15

16

18

19

20

21

22

23

24