ج 10 فروردین 1403 ساعت 03:05

خسروی :طرح كارت پارك الكترونیكی در سطح شهر پاوه اجرا می شود

خسروی :طرح كارت پارك الكترونیكی در سطح شهر پاوه اجرا می شود

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرا شدن طرح کارت پارک الکترونیکی در سطح شهر پاوه خبر داد . سلام خسروی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در راستاي تقسيم عادلانه فضاي پارک بين عموم شهروندان، کاهش بار ترافيکي معبر و ترغيب رانندگان خودروهای تک سرنشین به استفاده از وسايل نقليه عمومي، […]

به گزارش سلام پاوه : شهردار پاوه از اجرا شدن طرح کارت پارک الکترونیکی در سطح شهر پاوه خبر داد .

سلام خسروی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : در راستاي تقسيم عادلانه فضاي پارک بين عموم شهروندان، کاهش بار ترافيکي معبر و ترغيب رانندگان خودروهای تکسلام خسروی سرنشین به استفاده از وسايل نقليه عمومي، شهرداري پاوه با همکاری بخش خصوصی اقدام به اجراي طرح کارت پارک الکترونیکی در سطح شهر پاوه کرده است.
ایشان با اشاره به اینکه محدوده اجرای طرح شامل خیابان های امام خمینی، شهدای 26 مرداد و امام محمد غزالی می باشدگفت : اجرای طرح در تمامی طول هفته به جز روزهای جمعه ، از ساعت 8 الی 21 تعیین گردیده است .

شهردار پاوه همچنین افزود : طرح کارت پارک بعد از چند سال که بصورت سنتي اجرا مي شد در طرح جديد بصورت الکترونيکي انجام مي گيرد و با توجه به برنامه ريزي و هماهنگي با ارگانهاي ذيربط  این طرح در دهه اول آذر ماه به اجرا در خواهد آمد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه خودروهای فاقد برچسب و یا اعتبار که در سطح معابر طرح در ساعت های تعیین شده توقف نمایند با اعمال قانون از طرف ماموران راهنمایی و رانندگی روبرو خواهند شد گفت: شهروندان محترم با تهيه کارت الکترونيکي از مکان های تعیین شده و يا از پارکبانان سطح شهر و نصب آن بروي شيشه جلو خودرو از مزاياي آن استفاده مي نمايند.
شهردار پاوه در پایان گفت : مامورین اجرای طرح ملبس به کاورهای مخصوص و منقوش به آرم طرح می باشد لذا از شهروندان درخواست می نمائیم همکاری لازم را با مسئولین و متصدیان این طرح به عمل آورند.

30 پاسخ برای “خسروی :طرح كارت پارك الكترونیكی در سطح شهر پاوه اجرا می شود

  • اهل محل در تاریخ آذر 7, 1393 گفت:

    به نظر من که طرح خوبی است اما برای بقیه مسیرهای ذکرشده به غیراز خیابان امام خمینی چون بقیه مسیرها کمتر منزل شخصی دارند واغلب اماکن تجاری میباشنداما مسیر خیابان امام خمینی اغلب منزل شخصی میباشد که ماشین هم داخل هیچ کوچه ای نمی رود وهیچ پارکینگی هم دراین مسیرنیست واهالی محل هم باید بالاجبار ماشین را درخیابان پارک کنند پس برای این مسیر به جز درگیری واعصاب خوردی چیز دیگه ای نیست لطفا بررسی شود

  • اهل محل در تاریخ آذر 7, 1393 گفت:

    بالاخره مانفهمیدیم تکلیف ماشینهای اهل محلهای ذکرشده چه می شود

  • روابط عمومی شهرداری پاوه در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    ضمن تقدیر از همه دوستانی که با ارائه نظرات خود در اجرای این طرح مشارکت دارند لازم به توضیح است که شهر پاوه به صورت جدی با مشکل ترافیک وعدم فضای کافی برای پارک خودروها روبرو است نشستن وتنها نظاره گر بودن دردی درمان نمی کند ما با نظر دوستان مبنی بر انجام کارهای اساسی در این راستا موافقیم ودر این مسیر هم گام برداشته شده است با برگزاری همایش ترافیک در ماه گذشته مسئولین محترم استانداری مبلغ 50 میلیون تومان برای مطالعه کارشناسی حل مشکل ترافیک اختصاص دادند که مقدمات عقد قرارداد با مشاور فراهم شده تا با استفاده از نظرات کارشناسانه راههای برون رفت از وضع موجود مطالعه وبررسی شوند که این کار برای اولین بار در شهرداری پاوه اتفاق افتاده است اما در کنار کارهای زیر بنایی پرداختن به انظباط ترافیکی واجرای طرحهایی همانند کارت پارک و روز بدون خودرو واصلاح تقاطع ها هم ضروری می باشد

  • شهروند در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    دوستان اینکه آیا جای پارک ندارید و به طور همیشگی خودروی شما در خیابانی که متعلق به همه ماست پارک است دلیلی بر این نمیشود که طرح مشکل داشته باشد و یا درگیری ایجاد شود و به نفع صاحبان خودرو تمام شود… طبق قانون و مصوبات موجود این کار می بایست انجام شود چرا که خیابان سهم همه است و دیگر شهروندانی که جهت خرید با خودرو شخصی به خیابان امام خمینی مراجعه می کنند جایی برای پارک ندارند و این یعنی استفاده ناعادلانه از اماکن عمومی…
    و بدانید که این کار از نظر قانونی شرعی و فرهنگی کاملا صحیح و بدون نقص است

  • ناشناس در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    ضمن سلام و خسته نباشید به سلام
    اگر هر شهرداری یک کار ماندگار و بنیادی برای شهر انجام می داد الان مشکلات به حداقل رسیده بود هر عملی مثبت قابل تقدیر است ولی این کار برای حل ترافیک مانند آنست شحصی سرطان خون داشته باشد و پزشک برایش استامینوفن تجویز کند شهردار محترم با توجه به انتظاری که مردم از یک شهردار دارند یک کار اساسی و زیر بنایی انجام دهد بطوری ماندگار باشد فرماندار رئوفی را اکثر مردم بالای 40 سال می شناسند ولی بعد از او شاید 50 فرماندار آمده اند و رفته اند کسی از هیچکدام آنها یادی نمی کند چون یادگاری ندارند اگر گلستان نبود سعدی هم نبود اگر جاده های کلنگی نبود رئوفی هم نبود کارت پارک و روز بدون خودرو و امثالهم همان مسکن هستند ولی انصافا آقای خسروی از آقای ج ا و بقیه بهتر بوده دست اندازها را رنگ کرده تابلو گزاری کرده پارککی را در فلکه درست کرده و چندین متر پیاده رو دوران رئوفی را مرمت نموده آرزوی موفقیت را برایش آرزو مندم

  • اهل محل در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    با سلام لطفا این نظرهایی راکه داده شده جواب بگیرید همین طوری الکی نگذریدشهرداررامکلف به جواب دادن کنید لطفا.

    ممنون منتظریم

  • بسازیم در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    مشکل اصلی خود مردم هستند هر طرح وبرنامه ای جوابگو نمی باشد . مردم باید بخواهند که این ترافیک اذیت شان نکند اون وقت دیگه راه حال زیاده و هر کسی میتونه راه حل خودش بکار ببره . شهرداری طرح و برنامه بیاره و مردم نخواهند مشکل حل نمیشه .
    هر کسی که صبح زود ازخانه میاد بیرون باید این سوال از خودش بپرسه . چکار کنم ترافیک پاوه کم بشه ؟ یعنی دغدغه شهر خودشو داشته باشه .
    ما می توانیم ما می توانیم ما می توانیم . همه ی مسولین نمی تونند. پس بیایید مشکل را حل کنیم

  • اهل محل در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    با سلام لطفا قبل از شروع هر طرحی آن را کالبد شکافی کرده وبعد اجرا نمایید بنده اهل یکی ازمحله های خیابان امام خمینی هستم که ماشین هم دارم وبه جز جاده هم جایی برای پارک ماشین ندارم اول یه فکری به حال ماشینهای اهل محل بکنیدچون در طرح قبلی دیدیم که این مسئله باعث درگیری لفظی وحتی درگیری فیزیکی هم باپارکبانها شده . تقاضا دارم قبل ازاینکه به فکرپول درآوردن باشید به فکرآسایش مردم باشید.ممنون

  • ناشناس در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    لطفا توضیح دهید. کسانی که اهل محل هستند مثلا خیابان امام خمینی باید ماشیناشونو ببرن کجا درطرح قبلی دائما با پارکبان درگیربودیم مثلا کسی که چند روز ماشین تکان نمی دهد چرا هرروز باید پول الکی بدهد این طرح اصل واساس ندارد وباعث ازدیاد ترافیک هم می شود چون قبلا مشاهده کردیم

  • آشنا حسن زاده در تاریخ آذر 5, 1393 گفت:

    لازم میدانم در اینجا بدون توجه به علمی بودن یا درآمدزابودن طرح به نکته ای در مورد میدان شهدا تا سراب هولی اشاره نمایم .این طرح برای ماشینهایی که در این مکانها به صورت ثابت پارک نکرده باشند موثر و مفید است زیرا اکثر ماشینهای پارک شده در این مسیرمتعلق به اهالی محله ها و کوچه های پلکانی این مسیر می باشند و جای دیگری به جزخیابان اصلی برای پارک کردن در دسترس نداشته و به ناچاربا اجرایی شدن این طرح باید هزینه های مضاعفی را بابت بافت جغرافیایی و شهری نامناسب محله ی خود پرداخت نمایند.امیدواریم این نکته مورد نظر مسئولین طرح قرار گرفته وبا کار کارشناسی مانع حرکتی دیگر از نوع آزمون وخطایی شویم.

  • شهروند در تاریخ آذر 4, 1393 گفت:

    صلاح این است هرکدام از دوستان هم گوشه ای از کار را بگیرند و در صدد رفع آن بر آیند
    منتظر این و آن نشستن دردی را دوا نمیکند

  • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1393 گفت:

    با سلام خدمت یکایک دوستان
    اولا از اینکه با زبان فارسی مینویسم عذرخواهی میکنم چون به راستی حق این است که حداقل در محافل خویش زبان مادری را حفظ نماییم.
    دوما ببیند به نظر بنده یکی از دلایلی که می تواند باعث ایجاد ترافیک در حد فاصل پارک کویمکال تا میدان فرمانداری شود تجمع مکان های است که نیازهای روزمره شهروندان را برآورد می کند وبه اصطلاح علم شهرسازی یک شهر تک هسته ای به وجود آورده است پر واضح است که با وجود گسترده بودن بافت شهری پاوه از شمشیر تا نوریاب این را میطلبد که فرمانداری شورا وشهرداری در راستای تحقق یک شهر چند هسته ای اقدام نمایند البته این امر با محدود کردن عدم توسعه ی شهر و ملحق شدن روستاهای اطراف شهر به پاوه چند برابر شده است یک مثال بسیار ساده ولی مهم:حد فاصل نسمه تا ترمینال کرمانشاه دارای یک عابر بانک می باشد یعنی افراد برای برآورده کردن نیازهای حداقل دولت الکترونیکی خود باید از نسمه تا ترمینال بیایند واگر خودپرداز کارنکند یا شلوغ باشد(که بیشتر اوقات این گونه است )برای بیرون کشیدن 20 هزار تومان مجبورند تا میدان مولوی بیایند که با جمعیت زیادی که در بافت روستایی دوریسان چورژی نسمه دره بیان و… وجود دارد این بحران قابل حس است(توجه کنید اکثر بانکهای ما حد فاصل شلوغترین مکانهای ما میباشند که می توان حداقل با توسعه ی شهری به سمت نسمه و…بانکها را مجبور به احداث شعب دیگر نمایند.)مطلب به درازا کشید مثالهای فراوانی در این زمینه وجود دارد که باید به آنها توجه شود مثلا با به راه افتادن شهرک صنعتی در فرهنگیان مشکلات چند برابر میشود چون بسیاری از تعمیرکارها در حد فاصله دوریسان تا شمشیر قرار دارند وهنوز شهرداری برای خرید زمینی در این قسمت برای جانمایی آنها اقدام نکرده ولذا باید فرمانداری شورا وشهرداری باید تلاش نماید که شهر را از بافت تک هسته ای به چند هسته ای بدل نمایند والا روز به روز مشکلات و معضلات بیشتر میشود هر چند که کارهایی در این زمینه انجام شده است ولی کافی نیست و عدم انجام اقداماتی برای الحاق مجموعه روستاهای اطراف به بافت شهر مشکلات را فراوان تر میکند کاری که میبایست حداقل 10 سال پیش میشد ومطمئن باشید بزرگترین مشکل این شهر همین است که متاسفانه صاحبنظران و مسئولین نسبت بدان بی تو جه هستند و یا سکوتی اختیاری اختیار نموده اند.

  • شهروند در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    باید در جواب آن دوست عزیز گفت انصافا امروز وقتی که از جاده کمربندی رد می شدم مامورین شهرداری داشتند مصالح در داخل زمین آن آقا می ریختند وظاهرا پی کنی که کرده بود از بین رفته . انشالله به همین صورت پیگیر باشند شهری در آینده روشنی داریم.

  • شهروند در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    نظر دوستان رو دیدم و به راستی که در اظهار نظرات غیرکارشناسانه شان تعجب کردم… پیشنهاد می دهم دوستان به قانون و علم ترافیک و همچنین تاثیر قیمت گذاری بر پارک حاشیه خیابان در روند ترافیک رجوع نموده و تاثیرات آن را از دیدگاه کارشاسانه و نه متعصبانه در نظر بگیرند
    {{ مهم‌ترین اهداف قیمت گذاری فضاهای پارک، تغییر الگوی سفر و از جمله تغییر وسیله سفر است، اظهار کرد: افزایش قیمت فضاهای پارک، کاهش تقاضای سفر با سواری شخصی و در نتیجه کاهش تقاضای پارک را به همراه دارد. ارزش گذاری بر پارکینگ حاشیه خیابان‌ها باعث انصراف بعضی شهروندان از آوردن وسیله نقلیه به مرکز شهر و رونق سیستم حمل و نقل عمومی می‌شود.

    • ناشناس در تاریخ آذر 4, 1393 گفت:

      متاسفانه باعث کاهش نمیشود چون همان هزینه را تحمیل میشود اگر از وسیله نقلیه عمومی نیز استفاده کند و مجبور نمیشود مدت زیادی را منتظر تاکسی بماند پس وسیله خودش هم از لحاظ زمانی و هم هزینه راحتتر میباشد

  • روابط عمومی شهرداری پاوه در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    در پاسخ به آقای شهر دوست به اطلاع می رساند که اولا مجوز ساختمان مذکور در زمان شهرداری آقای خسروی صادر نشده ثانیا به محض اطلاع از طریق دایره فنی اقدامات وبرخورد لازم صورت گرفته ثالثا حدود 80 سانتی متر به پیاده رو تعرض شده بود که توسز شهردار حکم پر کردن ورفع تعرض ابلاغ گردیده ومی بایست پلیس ساختمان در 24 ساعت آن را اجرایی نمایند
    در پایان از دقت نظر همه شهروندان در برخورد با تخلفات تقدیر وتشکر بعمل می آید انشاالله با هم بتوانیم پاسدار منافع عمومی باشیم

    • شهروند در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

      روابط عمومی محترم شهرداری
      چرا در خصوص دکه رزوانه و شبانه جلوی(چای،شلغم،فوتبال دستی و مزاحمت) مدرسه حضرت فاطمه شهرک فرهنگیان که همشهری نظر داده بود جوابی نداشتید؟ چون مطلب اینجا در مورد ترافیک بود؟ بنده خدا که تشکر کرده بودند بابت این کار

  • ناشناس در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    این کار غیر درامد زایی مشکلی را حل نمیکند چون کسانی که ماشین دارند با یک هزینه ناچیز مشکلی ندارند جناب شهردار با یک کار اساسی مشکل ترافیک را حل کنید این روشی که شما دارید باید مردم ماشینهای خود را به شهرستانهای دیگه بفروشند و در شهر پاوه از روشهای قدیمی استفاده کنیم مثلا قاطر یا الاغ لطفا هدفتون فقط درامد شهرداری نباشد یه فکر اساسی برای حل این معظل به کار گیرید

  • آسوخان در تاریخ آذر 3, 1393 گفت:

    درامد حاصل از این طرح و جریمه های ساختمان (فاقد پارکینگ، عدم عقب نشینی و … )بایستی صرف حل معضلات ترافیک و اجرای طرحهای زیربنایی در این خصوص شود که ما نمیبینیم و ندیده ایم.

  • شاهو در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    وجدانا کارهای خوبی صورت گرفته . آنهم از زمانی که آقای خسروی شهردار شدند
    این هم یکی دیگر از طرحهای خوبشان هست
    براشون ارزوی موفقیت دارم

  • همشهری در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از شهردار محترم جهت اجرایی کردن طرح پارکبان الکترونیکی توجه ایشان را به نکته ای جلب می نمایم که ان شاءالله بررسی شود.
    در نزدیکی های ورودی مدرسه راهنمایی دخترانه حضرت فاطمه س(واقع در شهرک فرهنگیان پایین تر از مسجدصلاح الدین ایوبی) دکه ای را به بنده خدایی واگذا ریا اجاره داده اند حالا برابر چه قانون و مقرراتی و برابر چه تعهدی و احیانا به سفارش چه کسی کاری نداریم وارد مغز برنامه نمی شویم چون نه اطلاع دقیقی داریم و نه حق دخالت!!!
    اما حق دفاع از آبرو و شرف دانش آموزان معصوم دختر را که داریم
    متاسفانه این بنده خدا تغییر کاربری دکه کیک فروشی به کلوپ ورزشی و قهوه خانه باعث تجمع روزانه و شبانه تعدادی افراد بی آدرس شده نه تنها برای همسایه ها ایجاد مزاحمت می نمایند بلکه باعث آزار و اذیت شفاهی این دانش آموزان عزیز می شوند و بعضا آنها کلماتی را می شنوند که درزندگی اشان نشنیده اند و ممکن است باعث کنجکاویی و خدای ناکرده مشکلات بعدی شود.
    پس از آقای شهردار که معلمی بزرگوار و فرهنگی باتدبیر بوده اند انتظار داریم با جدیت و قاطعیت با این قضیه برخورد نموده و مانع مشکلات اخلاقی دانش آموزان و فرزندانمان شوند.
    اگر در دادن مجوز به این آقا چاره ای نداشته اید اما در برابر سوءاستفاده ایشان که می شود کاری کرد. ان شاءالله برخورد شود.
    منتظر حرکت خداپسندانه شهردارمحترم هستیم.
    باآرزوی موفقیت برای شهردار محترم

  • مسلم در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    خانه در بیخو بن ویران خاجه در نقشه ایوان درد ما با پارک بان الکترونیکی حل نمیشود باید شورا وشهردارانی که در گذشته این بلارو سر شهر آوردند ……. بلند بدونه ساخت پارکینک برای خودروها که باعث شده شبانه تعداد زیادی خودرو در گوشه خیابانها پارک که عبور ومرو شهروندان پیاده را نیز دچار مشکل نموده ساخت وسازهای بی کنترل وشفارشی شهرداری واعضای شورا این درد را بی درمان ساخت لطفا تا قبل از ساخت وساز کوه اتشگاه زودتر جادهای بسازید چون در سالهای اینده دیگر نمتوان از کوه شاهو واتشگاه هم جاده ساخت

  • شهر وند در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    ایا شهر داری طرحی هم برای برخورد با متجاوزین ساخت و ساز به حریم پیاده رو دارد . ظاهرا یکی از هم شهری های شهردار در حال ساخت در یک متری جاده کمر بندی است اگه خواستین میتوانیم ادرس بدهیم.

  • شهروند در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    جناب عزیزی
    نباید مشکلات را با هم قاطی کرد
    مشکل ساختمانهای بلند و چیزهایی که بیان کردید یک شبه به وجود نیامده تا یکشبه حل شوند . مشکلات ذکر شده شما دستاورد مسئولان سابق این نهاد بوده و انصافا شهردار جدید برای کم کردن آن تلاش نموده و برنامه های خوبی داشته است .
    اینکه گفته اید که شهرداری فقط به فکر جیب خود است ربطی به موضوعات مطرح شده شما ندارد . هر شهرداری باید به فکر درآمد زایی باشد تا با این طریق به فکر زیباسازی شهر و دیگر برنامه های عمرانی باشد . چه برسد به شهرداری پاوه با آن همه بدهی هایی که برای شهردار جدید به ارث مانده است .
    یکی از مشکلات ترافیکی شهر پاوه وجود خیل عظیمخودروهای تک سرنشین هست و به نظر من اگر این طرح را شهرداری پاوه با هماهنگی راهنمایی و رانندگی به درستی به اجرا در آورد . شاهد کم شدن بار ترافیکی شهر خواهیم بود .
    خودروهای زیادی را در طول روز شاهدیم که در یک جا پارک شده اند . حال اگر صاحب خودرو بداند در روز باید چند ساعت هزینه پارک ماشینش را پرداخت نماید از توقف آن پشیمان شده و خود با تاکسی به محل کار و مغازه اش رجوع می کند .

  • شهر دوست در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    بله در تایید بحث دوست و فامیل بازی و… و نقش آن درمجوز های ساخت و ساز شهردارفعلی میتوان ارایه مجوز به ساخت در یک متری جاده کمر بندی(روبه روی خانه شهردار قبلی )که ظاهرا هم شهری شهردار فعلی می باشد اشاره نمود . ایا در اینده شهردار میتواند در پیاده رو یک متری پارک بان که هیچی حتی عکس ان را هم نصب کند؟ در این گونه موارد شهردار باید جوابگو باشد.

  • شهروند در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    طرح رو نفهمیدم تا حدودی اگر منظور طرح ترافیک است که باید با برچسب وارد این خیابان ها شد و تردد نمود که خوب است ولی اگر منظور فروش قسمتهای پارک ممنوع است که طرح فوق العاده اشتباهی است چون ترافیک چند برابر میشود

  • ئاسو در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    به نظر کار پسندیده ای ست و می شود با اجرای این طرح از ورود خودرو به خیابانهای اصلی شهر تا حدودی جلوگیری نمود…
    اما اینکه آقای عزیزی صرفا جنبه ی در آمدزای قضیه را نگاه میکنند جای تعجب است چرا که این یکی از بهترین راههای استفاده نکردن کارمندان و بازاریان از خودرو و آوردن و بی جهت پارک کردنهای آنان است

    • جواب در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

      لطفا توضیح دهید که اجرای این طرح چگونه جلو امدن خودرو ها به خیابان را میگیرد.در ضمن این طرح ایا قبلا که اجرا شد جلو اوردن ماشین بازاریان و کارمندان و … را گرفت که حالا بگیرد.باید یک برنامه جامع تری برای حل مشکل داشت .این طرح حتی باعث ازدیاد ترافیک خواهد شد چرا که دیگر جایی برای توقف لحظه ای هم نخواهد داشت.

  • كيوان عزيزي در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    آنچه امروزه مد شده و شهرداران شهرهاي مختلف براي اجراي ان كورس گذاشته اند، متأسفانه تنها و تنها اجاره دادن ساعتي خيابان ها و كسب درآمد بيشتر براي شهرداري است و در اين ميان بجز در كلان شهرها اخباري مبني بر تعريض خيابان ها نشنيده و نديده ام و البته حتي در مسير عدم دادن مجوز ساخت ساختمان ها درست در چند سانتي متري خيابان ها هم گامي عملي برداشته نشده است. با يك بار گذر از خيابان هاي پاوه به سهولت مي توان دريافت كه شهرداري اين شهر بجز اين كه به فكر جيب خود بوده باشد، به فكر ديگري نبوده و يا به ندرت بوده است.نمي دانم آيا شهرداران شهرهايي چون پاوه حتي براي سفر به شهرهاي بزرگ كشور و دنيا نرفته اند؟!كه اگر چنين مي شد، الگو برداري مي شد و تنها خيابان اصلي اين شهر از دوريسان تا خروجي مسير نوسود را سال ها پيش اندك اندك و با اجبار عقب نشيني ساخت ساختمان ها عملي مي كردند.افسوس كه همواره تعارف ها و فاميل بازي ها و سفارش هاي اين و اون و … بر پاوه دوستي شهرداران غالب بوده است. البته خود شهروندان محترم هم در اين ارتباط كم مقصر نبوده اند و اميدوارم گام هايي ع م ل ي در راه سازندگي واقعي شهرمان برداشته شوند! مثلاً فكري هم به حال ماشين سنگين ها و گذرشان به طور 24 ساعته از خيابان اصلي شهر و آزار به تمام معناي شهروندان شده و يا اين كه گذر اين گونه ماشين ها محدود گردد و از 12 شب به بعد نباشد و يا اين كه يك جاده مخصوص آنها مثلاً از مسير بيمارستان به سمت دشه و نورياب احداث گردد و يا …
    كاش بلاخره يك شهردار ناسيوناليست به معناي واقعي و صد البته ديندار، متعهد به اصول انساني و بيگانه با سفارش و نامه و …و دوستدار و دلسوز راستين شهر پاوه پيدا شود و كار هاي خداپسندانه را بياغازد!

  • قادری در تاریخ آذر 2, 1393 گفت:

    ممنون از شهردار گرامی
    طرح خوبی است . من این طرح رو فقط تو شهرهای بزرگ دیدم و اینکه شهردار پاوه اقدام به اجرای آن در پاوه نموده است جای تشکر دارد .