ج 31 فروردین 1403 ساعت 08:39

حفظ موقعیت غار «قوری قلعه» و سراب روانسر امری حیاتی برای شهرستان روانسر است

حفظ موقعیت غار «قوری قلعه» و سراب روانسر امری حیاتی برای شهرستان روانسر است

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجموعه توریستی غار قوری قلعه و سراب روانسر نباید برای کسب سودجویی به سرمایه‌گذاران واگذار شود به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر، نعمت‌الله منوچهری در نشست شورای اداری شهرستان پاوه اظهار داشت: برقراری امنیت پایدار […]

به گزارش سلام پاوه : نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مجموعه توریستی غار قوری قلعه و سراب روانسر نباید برای کسب سودجویی به سرمایه‌گذاران واگذار شود

به گزارش سلام پاوه و به نقل از سراب روانسر، نعمت‌الله منوچهری در نشست شورای اداری شهرستان پاوه اظهار داشت: برقراری امنیت پایدار در نظام مقدس دکتر منوچهریجمهوری اسلامی ایران و به ویژه در منطقه اورامانات قابل تقدیر بوده و دولت خدمات ارزنده‌ای به مردم این خطه ارائه داده است.

وی پیشرفت طرح تحول نظام سلامت در منطقه اورامانات را گامی مثبت در راستای ارائه خدمات بهداشتی و کاهش هزینه‌های درمانی مردم این منطقه دانست و افزود: مصوبات امروز شورای اداری باید با در نظر گرفتن راهکارهای لازم برای حل سریع مشکلات مردم پیگیری شود.

منوچهری منطقه مرزی، صنعت گردشگری، بزرگراه‌ها، آب‌ها و نظام سلامت را از ظرفیت‌ها و شرایط ویژه منطقه اورامانات بیان و اظهار کرد: تا زمانی که نتیجه کار و اتمام مرحله اجرایی پروژه‌ها مشاهده نشود خدمتی به مردم انجام نشده است.

وی خواستار برقراری تردد از مرز شوشمی شد و افزود: رفع مشکلات و ساماندهی این مرز زمینه اشتغال جوانان و کسب درآمدهای میلیاردی برای مردم اورامانات را فراهم می‌کند که باید در اولویت برنامه‌های مسئولان استان قرار گیرد.

منوچهری در ادامه حفظ موقعیت غار «قوری قلعه» و سراب روانسر را امری حیاتی برای منطقه عنوان  کرد و اظهار داشت: این مناطق تاریخی و گردشگری متعلق به مردم است و نباید برای کسب سودجویی به سرمایه‌گذاران واگذار شود بلکه با همکاری تعاونی دهیاران درآمد این مراکز گردشگری و نیز سد داریان برای عموم مردم هزینه شود.

نماینده مردم شهرستان پاوه و اورامانات در مجلس در پایان با اشاره به انجام پروژه بزرگراه قزانچی افزود: راه‌های منطقه اورامانات تبدیل به راه‌های شریانی شده و رفع مشکل بزرگراه‌ها و مناطق مرزی جان دوباره‌ای به اورامانات می‌بخشد.

2 پاسخ برای “حفظ موقعیت غار «قوری قلعه» و سراب روانسر امری حیاتی برای شهرستان روانسر است

  • arash در تاریخ بهمن 7, 1393 گفت:

    با سلام
    آقای صالحی خسته نباشید.آقا ما انقدر اخبار آقای منوچهری را در این سایت دیدیم ولی متاسفانه همش شو رسانه ای است.من خودم چندباری رفتم پیش آقای منوچهری ولی این نماینده عزیز هیچ گونه برشی نداشته و ندارند.لازم به ذکر است که اینو اشاره کنم متاسفانه دیگر نماینده های مجلس نگاه جالبی به این آقا ندارند. ما تا کی باید تاوان طایفه و قوم گرایی را بدهیم و نتوانیم فردی اصلح به عنوان نماینده اورامانات بفرسیم.انشاالله فرستادن آقای منوچهری به مجلس آخرین اشتباه ما باشد. خواهشاً چاپ کنید.
    با تشکر

  • نکته سنج در تاریخ بهمن 5, 1393 گفت:

    درود وسپاس جناب دکتر عجب طرح وبرنامه ای در پایان دوران خدمتگزاری دردست اقدام داری؟ خداقوت وخسته نباشید/
    خوشبختانه فراصت وزیرکی مردم فراتر از آن است که بتوان یک بار دیگر با این شرایط آنها را دور زد .جناب دکتر در این مدت فقط بفکر جمع کردن رای وان هم درشرایطی که هرجا ایل وطایفه ای معتبر باشد به سراغشان خواهی رفت .در این مدت چند جلسه توجوانرود برگزار شده که فلانی در باید درراس مدیر ومعاون باشه ومهم نباشه که لایق هست یانه؟ به قول قدیمی ها:
    ای کاش چشمت در می آمد ولی اسمت نه؟
    برو بسلامت این مدت چون میگذرد غمی نیست و………../