ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 02:27

حضور «دستهایی که می‌بینند» زندگي کاک علی خياط نابيناي پاوه اي در جشنواره «حسنات» اصفهان

حضور «دستهایی که می‌بینند» زندگي کاک علی خياط نابيناي پاوه اي در جشنواره «حسنات» اصفهان

به گزارش سلام پاوه :  فیلم «دستهایی که می‌بینند»در ارتباط با زندگی خیاط نابینای پاوه‌ای کاک علی است که  در بخش مسابقه چهارمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه حسنات اصفهان به نمایش در می‌آید. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاری تسنیم  : فیلم «دستهایی که می‌بینند»در بخش مسابقه چهارمین جشنواره سراسری فیلم […]

به گزارش سلام پاوه :  فیلم «دستهایی که می‌بینند»در ارتباط با زندگی خیاط نابینای پاوه‌ای کاک علی است که  در بخش مسابقه چهارمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه حسنات اصفهان به نمایش در می‌آید.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبر گزاری تسنیم  : فیلم «دستهایی که می‌بینند»در بخش مسابقه چهارمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه حسنات اصفهان به نمایش در می‌آید.
فیلم «دستهایی که می‌بینند» در ارتباط با زندگی کاک علی، خیاط نابینای پاوه‌ای است. او در حالیکه نمی‌بیند، سوزن نخ می‌کند، پارچه می‌برد و می‌دوزد. او از طریق خیاطی توانسته کاک علی بدرییک باغ میوه بخرد و به کسب روزی حلال بپردازد.
کاک “علی بدری” خیاط ۷۴ ساله و نابینای پاوه‌ای است که بیش از ۳۰ سال بدون کمک گرفتن از چشم‌هایش لباس‌های کردی مردم را می‌دوزد و گره به گره برای گذران زندگی‌اش پول درمی‌آورد .
چهارمین جشنواره سراسری فیلم کوتاه حسنات اصفهان از یازدهم تا چهارده اسفند ماه در قالب فیلم‌های کوتاه داستانی، مستند و فیلم‌نامه و با موضوع احسان و نیکوکاری در شهر اصفهان برگزار می‌گردد.
کاک علی حیاط