پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 15:51

حضور استانداردر شهرستان پاوه و ذکر چند نکته

حضور استانداردر شهرستان پاوه و ذکر چند نکته

به گزارش سلام پاوه : فردا پنجشنبه 2 دی ماه 1393 استاندار محترم استان کرمانشاه به همراه هیئتی در شهرستان پاوه حضور پیدا می کنند. و در اینجا ضمن خوش آمد گویی خدمت ایشان نکاتی را لازم و ضروری دانستیم که به عرض برسانیم : آقای رضایی لطفا وضعیت بیمارستان در حال احداث پاوه را […]

به گزارش سلام پاوه : فردا پنجشنبه 2 دی ماه 1393 استاندار محترم استان کرمانشاه به همراه هیئتی در شهرستان پاوه حضور پیدا می کنند. و در اینجا ضمن خوش آمد گویی خدمت ایشان نکاتی را لازم و ضروری دانستیم که به عرض برسانیم :

آقای رضایی لطفا وضعیت بیمارستان در حال احداث پاوه را بررسی نمایید که در حال حاضر به لانه کبوترها تبدیل شده است .

آقای استاندار تردد مرز شوشمی رویای چندین و چند ساله مردم پاوه و اورامانات را دریابید و امیدواریم با تدبیر خود امید را به مردم پاوه هدیه نمایید.استاندار کرمانشاه

آقای استاندار معضل حاد ترافیک شهر پاوه را ببینید و برای این مشکل حاد که تقریبا تمامی مردم و مسئولین شهر را گرفتار کرده است چاره اندیشی نمائید.

آقای رضایی وضعیت نامناسب جاده های شهرستان (پاوه به کرمانشاه ، پاوه به نوسود و نودشه ) را نظاره کنید و برای رفع آن اقدام نمائید.

آقای استاندار مدیران ضعیف شهرستان را شناسایی کنید و برای جایگزین کردن انها درایت خود را بکار ببرید.

آقای رضایی استخدام های غیر بومی در سازمانهای بومی شهرستان را بررسی نمایید که چگونه است با سهمیه بومی پاوه آقایان و خانمهای ایکس و ایگرگ غیر بومی در سازمانهای شهرستان شاغل شده اند…!!!؟

آقای رضایی بیکاری امان و نا و نفس جوانان شهرستان را گرفته است لطفا عملا به فکر اشتغال زایی در این شهرستان باشید.

آقای استاندار گرفتن تسهیلات بانکی و خود اشتغال زایی در شهرستان پاوه نیاز به طی نمودن هفت خان رستم دارد لطفا چاره ای بیندیشید.

آقای استاندار وضعیت مبهم مرز کوله بری شوشمی را بررسی نمائید و برای این مردم محروم و انقلابی و جنگ زده بهترین تصمیم را بگیرید .

آقای رضایی در سالروز حماسه شکست حصر پاوه وعده کمک به ساخت یک سالن چند منظوره و یا اعتبارات لازم برای بهتر نمودن سالن امام خمینی(ره) پاوه را دادید که امیدواریم به وعده خود عمل کنید.

آقای استاندار پاوه با این قدمت بالای فرهنگی یک سینما ندارد…!!!

آقای رضایی گازکشی به نوسود و نودشه خواسته به حق این شهرهای انقلابی است .

آقای رضایی محیط زیست شهرستان را دریابید کمبود نیروی انسانی ، نابودی روز افزون گونه های جانوری ، وجود مناطق وسیع محیط زیست از جمله منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل و نداشتن حتی یک سر شکاربانی و…

آقای استاندار وضعیت تاسف بار اینترنت شهرستان پاوه را دریابید بخصوص اینترنت شرکت مخابرات را و فشارهای بالای اقتصادی ناشی از حجمی شدن اینترنت در پاوه .

آقای رضایی وضعیت اسف بار مسکن مهر واحدهای تپه کوله را بررسی کنید که چگونه به مخروبه ای تبدیل شده است .

آقای رضایی وضعیت انتقال آب چشمه هانه کوان به پاوه را بررسی نمائید الان شهر پاوه با وجود بیشترین میزان بارشهای استان آب خانگی آن جیره بندی است .

و…

آقای رضایی عزیز به شهر شهید پرور پاوه خوش آمدید مردم پاک و صاف و دیندار و با فرهنگ شهرستان چشم به راه تدبیر و امید شمامی باشند.

9 پاسخ برای “حضور استانداردر شهرستان پاوه و ذکر چند نکته

  • ناشناس در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    سلام
    اگر نامی هم از چشمه عزیز بل می بردید خوشحال تر میشدیم
    چشمه ای که در کماست!!!!!

  • ماکوان در تاریخ بهمن 3, 1393 گفت:

    باتشکرازاهالی بخش باینگان راستی این بخش با این قدمت وبا این همه کمبود ومشکل چرا همیشه زمان نیاز سنجی برآوردبه کلی فراموش میشه ازماست که برماست چون کسانی که هیچ جابرایشان جا پیدا نمی شه بخش باینگان میشه خانه وماواشان که وجود تمامی مسوولین بخش ازغیراین بخش حکایت ازاین مساله دارد.

  • میراوا در تاریخ بهمن 2, 1393 گفت:

    پیمان جان با نظرت موافقم

  • اهالی بخش باینگان در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    ضمن تشکر از طرح مشکلات کاش آقای صالحی کسی جواب دهد بخش باینگان تابع کدام شهرستان است/

  • پیمان در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    آقای صالحی دست شما درد نکنه که گویای مشکلات عذیذه این شهر واقعا بی صاحب بودید اما در طول 35 سال گذشته این شهر همچنان به مسیر نزولی و تخریبی خود ادامه داده که در طی این دوران هم فرمانداران وهم استانداران زیادی از نزدیک ودور شاهد این واماندگی .عقب افتادگی شهر حماسه ودژ مقاومت بوده اند که این خود گویای فقط یک چیز است سیاست کلی حکم بر این قضایا داشته ودارد همین وبس

  • سرددره در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    آقای استاندار به شهر هزارو صدمشکل دار پاوه خوش آمدی

  • ذربین در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    All is well that ends well

    شاهنامه آخرش خوش است؟؟؟؟؟؟؟

  • شرکان در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    سلام لطفا به اقای رضایی بفرمایید وضعیت جاده تازه شرکان رومشخص کنندوفکری به حال قاچاق کنندکه هرروزوهرشب مزاحم اهالی روستا می شود.وجوانان روستاروسیگاری ومعتاد کرده.ممنون

  • دل سوخته نودشه در تاریخ بهمن 1, 1393 گفت:

    با سلام خدمت استاندار مهربان و سخت کوش کرمانشاه
    جناب آقای رضایی می خواهم خیلی مختصر برایت بنویسم از درد دل مردمی با صلابت و استواری کوههای شاهو در مقابل دشمنان انقلاب ، مردم شهر نودشه در دوران دفاع مقدس دین خود را نسبت به انقلاب و مهین اسلامی ادا نمودند. در زمانیکه مردم نودشه خانه های خود را به سنگر تبدیل نموده بودند در فکر صرفه اقتصادی و اجاره گرفتن از رزمندگان نبودند. هنگامی که مردم نودشه در کوهستانها و مناطق صعب العبور زیر بمب های شیمیایی و خوشه ای رژیم بعث عراق برای رزمندگان با شانه های خود مواد غذایی و مهمات حمل می کردند. موضوع توجیه اقتصادی نبود. از همه مهمتر در تقدیم فرزندان خود به انقلاب بحثی از صرفه اقتصادی به میان نمی آمد. در مقابل تمام رشادتها و دلاور مردیهای مردم این دیار لبخند شهدای زنده یاد همت و کاظمی و . . . .مهم و مورد رضایت بود. مردم نودشه اهل معامله اقتصادی با نظام مقدس جمهوری اسلامی نبودند. و این را در عمل اثبات نموده اند. بزرگترین سرمایه اقتصادی برایشان حفظ کیان نظام مقدس بوده و هست. حال در عصر تکنولوژی و در این زمان که گازکشی برای روستاهای 6 خانوار به بالا مصوبه دولت است. با نهایت تأسف در بحث گازکشی به شهر نودشه نداشتن توجیه اقتصادی را پرچم افتخار خود نموده اند و مسئولین محترم شرکت گاز استان در چندین مصاحبه این موضوع را بیان نموده اند مشکل مردم نودشه اینجاست که اگر همرزمان و همسنگران خودشان الان در شرکت گاز می بودند بحث توجیه اقتصادی را مطرح نمی نمودند. آری اگر الان فرماندهان شهید آن زمان همت و کاظمی و چمران . . . در پستهای مدیریتی می بودند مشکل نودشه به آسانی حل می شد.