ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 11:47

حسن زاده خبر داد: اجرای دف نوازی گروه “چهل دف”خانه موسیقی پاوه در میدان شهداء

حسن زاده خبر داد: اجرای دف نوازی گروه “چهل دف”خانه موسیقی پاوه در میدان شهداء

به گزارش سلام پاوه : گروه “چهل دف “خانه ی موسیقی پاوه با همکاری دف نوازان تکیه ی خالصی پاوه فردا جمعه 19 دی ماه به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) در بوستان جدید میدان شهدای پاوه به اجرای برنامه خواهد پرداخت. پیمان حسن زاده رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی آوای هورام پاوه به خبرنگار سلام […]

به گزارش سلام پاوه : گروه “چهل دف “خانه ی موسیقی پاوه با همکاری دف نوازان تکیه ی خالصی پاوه فردا جمعه 19 دی ماه به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) در بوستان جدید میدان شهدای پاوه به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

پیمان حسن زاده رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی آوای هورام پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : تشکیل گروه “چهل دف “از برنامه های دراز مدت خانهپیمان حسن زاده ی موسیقی پاوه بود که خوشبختانه امسال پس از چند سال آموزش مداوم دف نوازان متعدد , این امر محقق گردید.

وی گفت : این گروه که از افراد ۷سال تا ۲۵سال تشکیل شده با زحمات گروه اصلی دف نوازان خانه موسیقی در این مدت آماده ی اجرا گردیده است.

وی با اشاره به اجرای آزاد فردا بعدالظهردر میدان شهدای پاوه اظهار داشت : این اجرا شامل” تکنوازی کودک ۸ ساله” و “دو نوازی” ۲تن از نوجوانان و همچنین گروه نوازی تمامی اعضای گروه در ریتم های مختلف می باشد..

حسن زاده در پایان از زحمات آقایان شعیب بهرامی, محمدیوسفی , زید عبدی,لقمان خالدی و صهیب بهرامی در آماده نمودن این گروه تشکر نمود و گفت : یقینا در آینده , هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی از این گروه بیشتر خواهید شنید.

شایان ذکر است فردا جمعه با همکاری شورای اسلامی وشهرداری پاوه به مناسبت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت ختمی مرتبت محمدمصطفی(ص) وگرامیداشت هفته وحدت راس ساعت 15 گروه چهل دف خانه موسیقی پاوه در میدان شهدای پاوه و در یک فضای آزاد در جنب بوستان جدید این میدان به اجرای دف نوزای می پردازند.

حضور برای عموم مردم آزاد است

5 پاسخ برای “حسن زاده خبر داد: اجرای دف نوازی گروه “چهل دف”خانه موسیقی پاوه در میدان شهداء

  • کاروحسن زاده در تاریخ بهمن 24, 1393 گفت:

    من از استاد خودم شعیب بهرامی خسته نباشید مگویم وازتمام استاد ها تشکرمیکنم

  • کارگر در تاریخ دی 21, 1393 گفت:

    جالب بود امااجراکنندگان بیچاره احتمالا یخ زده شده اند و تابستان یخ انان اب شود .واقعا سرد بود

  • ناشناس در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

    اگر دف نمی نواختند بهتر نبود

  • پاوه 1400 در تاریخ دی 19, 1393 گفت:

    باید جای دیگری را برای اجرای برنامه انتخاب می نمودید
    فلکه فرمانداری فضای محدودی دارد و ایجاد ازدحام در آن عملاً شهر را قفل می نماید.

    • ذربین در تاریخ دی 20, 1393 گفت:

      سلام 1400 دیگه باید یک نوعی به مردم میگفتیم که چقدر واسه اون بنا هزینه گردیم یک جای باید ازش استفاده میگردیم جشم بصیرت داشته باش1400