پ 30 فروردین 1403 ساعت 23:32

حبیب اله مستوفی رئیس جدید آموزش و پرورش باینگان شد

حبیب اله مستوفی رئیس جدید آموزش و پرورش باینگان شد

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی طی حکمی امروز رسما مدیر جدید آموزش و پرورش باینگان شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حبیب اله مستوفی از کارشناسان شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان کرمانشاه که اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشند امروز طی حکمی از سوی سلیمان محبی مدیر کل آموزش و […]

به گزارش سلام پاوه : حبیب اله مستوفی طی حکمی امروز رسما مدیر جدید آموزش و پرورش باینگان شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حبیب اله مستوفی از کارشناسان شورای تحقیقات آموزش و پرورش استان کرمانشاه که اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشند حبیب-الله-مستوفیامروز طی حکمی از سوی سلیمان محبی مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهر باینگان معرفی شد.

مراسم معارفه آقای مستوفی امروز ساعت 11 صبح در محل آموزش و پرورش باینگان با حضور معاون سواد آموزی و حراست اداره کل آقایان محسنی و نظری برگزار گردید.

در این مراسم از خدمات آقای نعمان حیدری قدردانی و حکم آقای حبیب اله مستوفی به وی تحویل داده شد .

آقاي مستوفي از فرهنگيان فرهيخته و آشنا به اصول و مباني تعليم و تربيت و آموزش و پرورش و از افراد خوش فكر و اهل قلم در حوزه تحقیقات و پ‍ژ‍وهش مي باشد.که بارها در این پایگاه خبری تحلیلی مطالب زیبای ایشان منتشر شده است .

لاز م به ذکر است مرحوم حسن مستوفی پدر گرامی آقای حبیب اله مستوفی نیز سابقه ریاست اداره آموزش و پرورش باینگان را در سالهای 1344 تا 1352را در کارنامه داشته است .

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه انتصاب آقای حبیب اله مستوفی را به سمت ریاست اداره اموزش و پرورش باینگان تبریک عرض نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را دارد.

19 پاسخ برای “حبیب اله مستوفی رئیس جدید آموزش و پرورش باینگان شد

  • ناشناس در تاریخ بهمن 20, 1394 گفت:

    باسلام آقای مستوفی رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه باینگان ازلحاظ فکری وآموزشی فردی مستقل نیستند دیگران درسطح ادراه باینگان بهش خط می دهند آنگونه که به مسائل اداری اهمیت می دهند به فکر آموزش وتربیت دانش آموزان نیستند

  • ناشناس در تاریخ مهر 15, 1393 گفت:

    ضمن تبریک به جناب آقای مستوفی و ارزوی توفیق برای ایشان، امیدوارم با همت والای خود اداره باینگان را از این بی برنامه گی نجات دهند، در منطقه ی باینگان تعداد دبیران دلسوزی که از جان برای کارشان مایه میگذارند کم نیستند و نیز دانش آموزان مستعد هر چند محروم از امتیازات این منطقه می باشد اما متاسفانه در چند سال اخیر به دلیل بعضی باند بازی ها و ضعف های مدیریتی و اجرایی و انتصاب های متعصبانه، شاهد افت زیادی در این منطقه بوده ایم. که امیدواریم آقای مستوفی درصدد برطرف نمودن این مشکلات برآیند.

  • امید چنگیزی در تاریخ مهر 13, 1393 گفت:

    امیدوارم انتصاب ایشان موجبات رشد علمی منطقه باینگان را بیش از پیش فراهم نماید.بی شک حضور افراد دلسوز بومی در آموزش و پرورش بسی مثمر ثمر تر از حضور افراد غیر بومی وناآشنا به مسایل فرهنگی منطقه خواهد بود.با آرزوی توفیق و سربلندی برای معلم گرامی و دلسوزم جناب آقای مستوفی امیدوارم که در این راه موفق باشند.

  • ادریس رحمانی در تاریخ مهر 10, 1393 گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای مستوفی فردی توانمد با تجارب و برجسته به ریاست اداره آموزش و پرورش بخش باینگان تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق را برای ایشان داریم . و در ضمن از زحمات بی دریغ و دلسوز و رحمتکش برادر محترم جناب آقای نعمان حیدری تشکر و قدر دانی بعمل می آید .

  • پاوه ای مقیم کرمانشاه /مدرس دانشگاه در تاریخ مهر 8, 1393 گفت:

    فعلاً مقدور نمی باشد

  • ضیایی در تاریخ مهر 8, 1393 گفت:

    انتصاب شایسته جناب آقای مستوفی، ادیب و نویسنده توانای شهرمان به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه باینگان را به ایشان و جامعه فرهنگیان دیارمان صمیمانه تبریک عرض نموده و سعادت و موفقیت ایشان را از خداوند منان خواستارم.

  • هورام در تاریخ مهر 8, 1393 گفت:

    خیلی بی جنبه اید که تحمل یه نقد کوچک رو ندارید !!!!!!!!!!!!!!!!
    تایید نکن ولی مردم را هم خر فرض نکنیا

  • پاوه ای مقیم کرمانشاه /مدرس دانشگاه در تاریخ مهر 7, 1393 گفت:

    با سلام
    بنده مطاب را خواتدم بعضی از نوشته ها گویای این بود که این افراد شناختی نسبی از ایشان دارند ولی بعضی از نوشته ها حاکی از آن بود که این عزیزان به قول خودشان یا شناخت ندارند یا شناخت کمی دارند لذا این چند کلمه را نوشته تا خیال این عزیزان راحت شده و اگر همراهی خاصی لازم است انجام گبرد.
    بهرحال باشناختی که از آقای مستوفی دارم ( قریب 30 سال)ایشان این پست را از سر تواضع پذیرفته است و گرنه ایشان لیاقت و شایستگی بیشتری دارند. این انتصاب شایسته را هم ،
    به مدیرکل محترم جناب آقای دکتر محبی هم به این مدیر لایق تبریک گفته ازخداوندمهربان برای آنان توفیق روزافزون خواستارم
    با تشکر از سلام پاوه

  • سمیه در تاریخ مهر 7, 1393 گفت:

    دوست ندارم انتصاب ایشان رو معمولی بدانم البته خبر ندارم ایشان باز نشسته شده اند یا نه که اگر چنین باشد وایشان باز نشسته باشند بهتر بود با کمال احترام به مدیر کل استان ایشان از قبول مسولیت سر باز میزدند واین کار رو به مدیران جوان واگذار میکرد تا شاءبه درست نمیشد

    • ناجی در تاریخ مهر 7, 1393 گفت:

      با سلام خدمت خوانندگان و سمیه خانم
      جناب آقای مستوفی بازنشسته نشده اند و ایشان تا لحظه انتصاب کارشناس پژوهش و تحقیات اداره کل آموزش و پرورش استان بوده اند.

  • کیومرث شریفی در تاریخ مهر 7, 1393 گفت:

    جناب آقای مستوفی
    مطمئناٌ مدیریت اثر بخش و توانمند توأم با تجارب برجسته و گرانقدر جنابعالی ، موجبات ارتقاء آن مجموعه را فراهم خواهد نمود.از درگاه حضرت سبحان ، تداوم تعالی و توفیق ، سعادت و سیادت جناب عالی را مسالت دارم .

  • سالار در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    با سلام
    امیدواریم که انتخاب ایشان جنبه تبلیغاتی نداشته باشد . امروزه متاسفانه تغییرات در پست ومقام برای بقای عده ای عادت شده است . کسانی انتخاب می شوند که صرفا با نماینده ارتباط مستقیم دارند و اصلا توجهی به نظام آموزشی نمی شود . ( البته حوزه آموزش وپرورش مد نظر است ) مشکلات دانش آموزان ، افت تحصیلی ، عدم علاقه دانش آموزان به ادامه تحصیل و مسایل مهمی در نظام تعلیم وتربیت هستند که اصلا مورد توجه قرار نمی گیرند حالا من شناختی از این برادر ندارم و امیدوارم که موفق وپیروز باشند .
    اما آقای نماینده محترم دخالت در امور آموزشی و تغییرات پشت سر هم مدیران آموزش و پرورش در اورامانات و مهمتر از همه دخالت در امور نقل وانتقالات معلمان در شا ن یک نماینده دلسوز نیست .
    واما آقای مستوفی عزیز قبل از اینکه بتوانی برنامه ریزی های مناسبی برای پیشبرد اهداف آموزشی انجام دهی شما هم به سرنوشت بقیه دچار خواهید شد .

  • ابراهیم شمس در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    با سلام انتصاب شایسته استاد ادیب دانشمند جناب آقای مستوفی را به اهالی فرهنگ بخش باینگان تبریک می گویم

  • رستمی تبار در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    باینگان بخشی دارای سابقه نزدیک به نیم قرن در شهرداری و نمایندگی آموزش و پرورش و اداره آموزش پرورش که متاسفانه در سه دهه اخیر بدلیل تخلیه روستاهای آن بعلت ناآرامی ها ی دوران قبل و حین جنگ تحمیلی و همچین انتزاع روستاهای بخش کلاش و … به لطف بعضی از دوستان دست اندرکار اسبق , از رونق سابق برخوردار نیست. عدم وجود شغل مناسب , و تمایل به داشتن زندگی مناسبتر موجب مهاجرت اهالی خود باینگان و روستاهای حومه آن شده است. تاخیر 8 ساله در گازکشی و کاهش بودجه های عمرانی و برخی ناملایمات داخلی نیز در تشدید مهاجرت ها سهیم هستند. آقای مستوفی اکنون سبکاندار اداره ای شده است که تعداد شاگردانش نسبت به دوران پدرارجمندش تغییرات جدی داشته و نسبت به یک دهه گذشته بشدت کاهش یافته و وارث اداره ای است که در نتیجه زحمات مسئولین گذشته از نظر کمی و ساخت و ساز رشد مناسبی داشته است. اکنون وظیفه آقای مستوفی برای رونق بخشیدن به این مجموعه مهم هرچند با تعداد شاگرد کم تر مهم است چراکه هم باید نسبت به حفظ جایگاه آن تلاش کند و هم بتواند سطح علمی دانش آموزان آن را ارتقاء بخشد. و هم بتواند شادابی و روحیه علمی میان مجموعه تحت امر خویش را ترویج نماید. امید است ایشان در سمت جدید خویش موفق باشد و عزیزان مسئول قبل از وی نیز اجر زحمات خویش را از خدای منان دریافت نمایند. و مسئولین اجرایی بخش بتوانند نسبت به دمیدن روح زندگی و وحدت و برادری در بخش کوشا و توجه بیشتری درجهت احیاء روستاها ی آن نموده و نسبت به بازگشت مهاجرین بعضا بیکار در شهرها با فراهم نمودن موقعیت بهره برداری از امکانات موجود و رونق اقتصادی تلاش نمایند. به راستی جریان بسیار خوب آب در دره باینگان به سمت مرخیل تا وراد شدن آن به رودخانه سیروان فرصتی است تا روستاهای زردوئی و سپید آب و دودان و دیگر روستاهای تخلیه شده با بهره گیری درست از آن هم باری ازدوش خسته خویش بردارند و هم بدون آسیب زدن به منابع آبی کشور درتولید خالص ملی سهم مطلوبی داشته باشند. انشاء الله

  • اورامان در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    برآقای مستوفی وفرهنگیان مبارک باشد

  • ناشناس در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    سال ۴۴تا۵۲باینگان اداره آموزش وپرورشش کجابودباینگان سال ۷۲یا۷۳بودکه آموزش وپرورشش مستقل شدلطفادرخبررسانی دقت کنید.

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

      با سلام.در خصوص نظر ناشناس گرامی باید عرض کنم که در سال ۴۴ تا ۵۲ کلا جوانرود و ثلاث و روانسر و بقیه مناطق زیر نظر اداره آموزش و پرورش شهرستان پاوه بوده اند و مرحوم کاک حسن مستوفی در آن سالها به عنوان نماینده در انجا خدمت میکردند کما اینکه آقای اسدالله سابقی در جوانرود و فرهنگیان بزرگوار دیگه ای در مناطق همجئوار خدمت میکردند لیکن آموزش و پرورش باینگان در سال ۱۳۷۰ اگر اشتباه نکنم به عنوان اداره ای مستقل شروع به کار کرد و به تبع آن سایر شهر ها و بخش های دیگر.پس مرحوم حسن مستوفی را می توان در ان دوران مدیر ان منطقه دانست با تشکر از نکته سنجی جنابعالی

  • صادقی در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    باسلام وعرض تبریک خدمت جناب آقای مستوفی استادقلم وسخن.ازخداوندمهربان برای ایشان توفیق روزافزون خواستارم

  • سعید احمدی در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    ذلِكَ فَضْلُ اللَّهِ يُؤْتِيهِ مَنْ يَشاءُ وَ اللَّهُ ذُو الْفَضْلِ الْعَظِيمِ
    همکار محترم جناب آقای مستوفی
    خبر مسرت بخش انتصاب شایسته حضرت عالی را به عنوان رییس آموزش و پرورش منطقه باینگان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    ازدر گاه ایزد منان مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی تعلیم وتربیت و تعالی فضایل اخلاقی ، پژوهشی و آموزشی آن دیار مسئلت می نمایم.
    چنین فضل ازسوی یکتا خداست که داناییش بس همه خلق راست