ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 07:24

حادثه ای تلخ در کوهستان شاهو یک جوان روستایی را به کام مرگ فرستاد

حادثه ای تلخ در کوهستان شاهو یک جوان روستایی را به کام مرگ فرستاد

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته جوان 33 اهل روستای دلمرز مریوان در ارتفاعات کوهستان شاهو (سی مه له ) در حین روشن کردن آتش بر اثر انفجاری نامشخص کشته شد. به گزارش سلام پاوه : پیمان وهابی ، 33 ساله اهل روستای دله مرز مریوان شب گذشته 8 خرداد 1393 با جمعی از […]

به گزارش سلام پاوه : شب گذشته جوان 33 اهل روستای دلمرز مریوان در ارتفاعات کوهستان شاهو (سی مه له ) در حین روشن کردن آتش بر اثر انفجاری نامشخص کشته شد.

به گزارش سلام پاوه : پیمان وهابی ، 33 ساله اهل روستای دله مرز مریوان شب گذشته 8 خرداد 1393 با جمعی از دوستان که به کوهنوردی در کوهستان شاهو مشغول بودند در حدود ساعت 20:30 پیمان وهابیدقیقه بر اثر روشن کردن آتش و انفجاری نامشخص ، کام مرگ را چشید .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : اکیپ امدادی هلال احمر پاوه ، نیروی انتظامی ، سپاه ، گروه کوهنوردی نور پاوه ،اورژانس پاوه ، بخشدار پرتلاش مرکزی و جمع کثیری از مردم به محض دریافت خبر به منطقه اعزام می شوند تا برای نجات آسیب دیدگان یا فوت شدگان اقدام کنند

مسئول امداد ونجات هلال احمر پاوه  امید زیبایی در این باره به خبرنگار سلام پاوه گفت : کار امداد به این جوان فوت شده از ساعت 21 شب گذشته شروع و تا ساعت 1 بامداد ادامه پیدا کرد که متاسفانه این جوان قربانی این حادثه تلخ شده بود و جسد این عزیز را با همراهی مردم از کوهستان به مراکز مربوطه انتقال دادیم .

شایان ذکر است دلایل این انفجار و کشته شدن این جوان نامعلوم و نامشخص است .

…………………………………………………………………………………………………………………………………………..

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : فوت این جوان را به خانواده و همشهریان گرامی تسلیت عرض می نماید.

تصاویر ازخبرگزاری نوریاو : آقای مظفر ولدبیگی

پیمان وهابی

پیمان وهابی

4 پاسخ برای “حادثه ای تلخ در کوهستان شاهو یک جوان روستایی را به کام مرگ فرستاد

  • گروه کوهنوردی ریبوار پاوه در تاریخ خرداد 10, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت .درگذشت کاک پیمان وهابی زاده را به خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، و برای سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

  • محمدی در تاریخ خرداد 10, 1393 گفت:

    حادثه ای دلخراش بود ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم امیدوارم دیگرشاهدچنین حوادثی نباشیم.

  • رحیم سبحانی تبار(مدیرهلا ل احمر پاوه) در تاریخ خرداد 10, 1393 گفت:

    ضمن عرض تسلیت این مصیبت دلخراش به خانواده متوفی ،اینجانب برحسب وظیفه از جناب آقای دکترجهانبخش ولدبیگی وتیم کوهنوردی نور وتمامی امدادگران وپرسنل عزیز جمعیت که باهماهنگی وهمکاری نیروهای محترم سپاه -انتظامی-اورژانس-بخشداری مرکزی ومردم غیوروخون گرم شهرستان پاوه که بموقع در منطقه حادثه حضوریافته، وجسداین عزیز ازدست رفته رابه شهر انتقا ل دادندکما ل تقدیر وتشکر را داشته واز خداوند متعا ل سعادت دنیا و آخرت رابرای این عزیزان خواستارم.

  • مدرک ولدبیگی در تاریخ خرداد 9, 1393 گفت:

    انا لله و انا الیه راجعون
    این مصیبت را به خانواده محترمشان تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای متوفی طلب مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر جمیل مسئلت می نماییم