پ 30 فروردین 1403 ساعت 10:46

جنگ شادی برگزار شد / یک روز شاد برای کودکان پاوه

جنگ شادی برگزار شد / یک روز شاد برای کودکان پاوه

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی با حضور هنرمندان گروه صدای تهران و هنرمند ساعد هدایتی بازیگر سینما و سریال شب های برره با استقبال بی نظیر مردم و کودکان پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت شورا و شهردار ی پاوه  و جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه […]

به گزارش سلام پاوه : جنگ شادی با حضور هنرمندان گروه صدای تهران و هنرمند ساعد هدایتی بازیگر سینما و سریال شب های برره با استقبال بی نظیر مردم و کودکان پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : به همت شورا و شهردار ی پاوه  و جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه ) جنگ شادی با حضور گسترده مردم و هنرمندان گروه صدای تهران آقایان اسماعیل قاسمی به عنوان مجری ، علی ابراهیمی و اسماعیل تروند خواننده ( ملقب به مرد صد صدا در یک حنجره ) و حضور هنرمند و بازیگر محبوب مجموعه طنز شب های برره آقای ساعد هدایتی با طراوت و شادابی خاصی در سالن ۲۵۰۰ نفری امام خمینی پاوه برگزار شد.

حضور جمعیتی بیش از ۲۱۰۰ نفر در سالن که اکثریت انها را کودکان و نوجوانان تشکیل می دادند نظم و انضباط خاص شهروندان که همانند همیشه فرهنگ ناب مردم پاوه را به نمایش گذاشتند آغاز به کار جنگ شادی بود.

این برنامه زیبا و شاداب به مناسبت هفته کودک از مدتها پیش برنامه ریزی شده بود و با حمایت شهردار محترم اجرایی شد . ارتباط نزدیک آقای بصیر سپنجی با گروه صدای تهران و بخصوص آقای قاسمی باعث شد تا با رایزنی های انجام گرفته توسط آقای سپنجی و مسئولین شهرداری این گروه محبوب در شهر پاوه حضور یابند.

بصیر سپنجی

تلاشها برای فراهم کردن و اماده کردن مکان برگزاری همتی همه جانبه را لازم داشت که با یک وحدت و یکدلی به نحو احسن انجام شد. شب قبل از برنامه حضور تعداد ی  از پرسنل شهرداری و اعضای انجمن ژیانه وه در محل سالن که یکدل و همانگ مشغول به کار بودند از نکات جالب توجه بود .

جنگ شادی در پاوه

اهدای ۱۸۰۰ بطری آب معدنی توسط آقای مربوط محمدی از فعالان فرهنگی و عضو جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد پاوه (ژیانه وه) به شهروندان در راستای برگزاری این برنامه قابل تقدیر است .

مربوط محمدی

حضور مهمانان برنامه در محل برگزاری با تاخیر چند دقیقه ای روبرو بود.

برنامه با اجرای آقای سعدی سپنجی شروع شد . قرائت قرآن توسط آقای سوران سپنجی ابتدایی ترین برنامه جنگ شادی بود

سپس آقای سعدی سپنجی با خیر مقدم به مهمانان و شهروندان حاضر در سالن با خواندن شعر زیبایی به زبان هورامی با موضوع اعتیاد برنامه را ادامه دادند.

وی همچنین جنایات گروه تروریستی داعش را نسبت به مردم مظلوم و کرد زبان کوبانی را محکوم کردند.

سعدی سپنجی

اسماعیل قاسمی مجری نام آشنای گروه صدای تهران با مناجاتی زیبا و دلنشین و پخش اهنگی ملایم در سالن برنامه های گروه خود را شروع کرد

قاسمی با نثار عشقی مثال زدنی به مردم پاوه و ابراز خوشحالی از این که در پاوه حاضر شده است. اجرای برنامه را با برگزاری یک مسابقه شروع کرد پخش موزیک های شاد و اجرای شاداب تر اسماعیل قاسمی شور و نشاط خاصی را در سالن ایجاد کرده بود.

اسماعیل قاسمی

مسابقه با اهدای جایزه به یکی از کودکان حاضر در سالن به نام سیروان هاشمی از سر گرفته شد .

سیروان هاشمی

از نقاط اوج این برنامه زیبا روی صحنه آمدن علی ابراهیمی از هنرمندان فعال در عرصه کودک و نوجوانان بود اجرای برنامه ای شاد و باطروات و رد وبدل کردن دیالوگهای طنز بین مجری و علی ابراهیمی ، خواندن چند ترانه زیبا برای کودکان ، منعکس کردن چند نکته اخلاقی به کودکان حاضر درسالن به صورت نمایش را می توان از اجراهای زیبای این هنرمندان در این قسمت از برنامه ذکر نمود.

علی ابراهیمی

علی ابراهیمی هنرمند محبوب گروه صدای تهران با خواندن یک ترانه شاداب و حضور در سالن و رفتن به سمت تماشاگران هیجان و شادی وصف ناپذیری را ایجاد کرد سپس اسماعیل قاسمی به معرفی علی ابراهیمی پرداخت و از نکات جالب توجه این بود که علی ابراهیمی اصالتا کرد و اهل کرمانشاه می باشد وی چند لحظه نیز با زبان شیرین کردی صحبت کرد که بسیار مورد استقبال حاضران قرار گرفت .

علی ابراهیمی 2

اسماعیل قاسمی با صدایی لبریز از احساس و تاثیر برانگیز اعلام کرد که پدر و مادر علی ابراهیمی از شهیدان گلگون کفن دوران هشت سال دفاع مقدس می باشند

قاسمی با صدایی لبریز و آتشین به عشق شهدا اعلام کرد که هیچگاه ما شهیدان را فراموش نخواهیم کرد و اگر ما آرامش و امنیتی داریم به خاطر خون شهدا است .

مجری شاد و توانمند برنامه از چند تن از کودکان حاضر در سالن به صورت انتخابی درخواست کرد که برای اجرای یک مسابقه به روی سن بیایند سپس با حضور کودکان شیرین زبان و دوستداشتنی شهرمان مسابقه ای شاداب و سراسر خنده برگزار شد و جوایزی به این کودکان اهدا شد.جنگ شادی در پاوه

اجرای موسقی های متنوع و شاداب در مابین برنامه ها هیجان خاصی را در سکو ها به وجود آورده بود سپس خواننده و مرد ملقب به صد صدا در یک حنجره سلیمان تروند بروی صحنه امد.

سلیمان تروند

خواندن آهنگهای متنوع فارسی و کردی از خوانندگان سرشناس کشور بسیار جالب توجه حاضران بود سلیمان تروند قطعه ای از اهنگ های خوانندگان مختلف را با صدایی همانند آنها می خواند که بسیار تماشاگران را به وجد آورده بود.

تروند همچنین با اجرای دموی زیبایی از مجموعه چندین خواننده کار خود را در میان تشویق حاضران در سالن به اتمام رساند.

جنگ شادی 1

روی صحنه امدن هنرمند نام آشنای کشورمان آقای ساعد هدایتی بازیگر سریال شب های برره که نقش جان نثار را در آن سریال بازی می کرد هیجان حاضران در سالن را دو چندان کرد.

ساعد هدایتی پس از تشویق از سوی حاضران در سالن با ابراز خوشحالی از حضور در پاوه باجمله زنده باد پاوه برنامه خود را شروع کرد وی از حضور در پاوه بسیار خوشحال بود و گفت به نحوی خوشحالم که دوستندارم از پاوه خارج شوم .

ساعد هدایتی

آقای هدایتی سپس به همراه مجری به اجرای تکیه کلام معروف خود در سریال شب های برره پرداخت و برای اولین بار و به طور زنده یک اهنگ زیبا را برای حاضران اجرا کرد.

ساعد هدایتی 2

 اسماعیل قاسمی مجری برنامه از شهردار محترم شهرمان آقای سلام خسروی خواست تا در جایگاه و کنار آقای هدایتی حضور یابد سپس شهردار محترم شهرمان ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مهمانان و هنرمندان گرانقدر در پاوه  تشکر کرد.

سلام خسروی

وی : از همشهریان عزیز و گرامی نیز که با نشان دادن مهمان نوازی خود، میزبان خوبی برای هنرمندان بودند تشکر و قدر دانی نمود.

سلام خسروی اظهار داشت:  بهترین سرمایه ی ما مشارکت موثر و حضور پررنگ مردم در صحنه های مختلف می باشد.
وی ادامه داد: همشهریان ما همیشه و در همه حوزه ها سرآمد خاص و عام بوده اند و در عرصه های فرهنگی و هنری نیز همیشه موفق و درخشان ظاهر شده اند.
شهردار پاوه در پایان با بیان اینکه هنرمندان مطرح کشور، سفیران خوبی در اکثر نقاط کشور هستند گفت: انشاالله ما نیز توانسته باشیم امروز محفل زیبا و شاد و مناسبی را برای مردم پاوه در جهت رضایت انان و با حضور سفیران مطرح کشور فراهم کرده باشیم.

شایان ذکر است گزارشهای تکمیلی دیگری در ادامه در همین پایگاه خبری تحلیلی منتشر خواهد شد….

7 پاسخ برای “جنگ شادی برگزار شد / یک روز شاد برای کودکان پاوه

  • ناشناس در تاریخ آبان 6, 1393 گفت:

    با سلام ببخشید میخواستم ببینم سی دیش پخش نمیشه

  • شهر وند در تاریخ مهر 29, 1393 گفت:

    شاد بودن حق طبیعی هر انسانی است. و جای هیچ شکی نیست که ایجاد روحیه شاد در افراد جامعه رابطه مسقیم با سلامت جسمی و روحی جامعه وسوق دادن ان در جهت پیشرفت علمی،فرهنگی، هنری و ……. دارد .بنا بر این هر شهروند میتواند با ایجاد روحیه شاد و انرژی مثبت در خود در درجه اول و انتقال ان به دیگران هنگام حضور در جمع در درجه دوم سهمی در ایجاد جامعه ای سالم داشته باشد . با امید موفقیت هر شخصی که در این راستا قدم بر می دارد .

  • مسافر در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    همه چیز عالی بودسپاسگزارم
    مخصوصااینکه تمام برنامه مورد رضایت گروه سنی کودکان مخاطب بود
    ازپیش بینی تهیه آب معدنی برای کودکان در ورودی سالن تا سرویس های زحمت کش تاکسیرانی درسهولت ایاب وذهاب
    ودرنهایت پوشش خبری جامع
    همه خسته نباشید

  • بصير سپنجي در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    سلام .ممنونم كاك فرهاد از لطفتون ..زنده باشيد ..بعد كلي خستگي فراوان . ..كلي انرژي ميگيرم ميبينم برنامه به دل مردم نشسته انشالله برنامه هاي بعدي با كمك مسئولين با هنرمندان بيشتر ..براي آشناي با سايت صداي تهران و معرفي هنرمندان كه با صداي تهران همكاري ميكنن ميتونين به سايت http://sedayetehran.ir/ مراجعه كنين .

  • کودک در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    ☺دستتون درد نکنه☺

    مراسم خیلی جالبی بود تا باشه از این مراسم ها.

    لازم به ذکره که شمام زیاد زحمت کشیدین وپرده ها هم مزاحم عکاسی تون بودن

    خودتونم خسته نباشین. 🙂

  • يك آشنا و از عوامل مراسم در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    بسم الله‌ الرحمن الرحیم
    از اشاعه‌‌ی خبر در سایت سلام پاوه‌ به‌ صورت كامل و بر طبق واقعیت و بدون حذفیات غيرضروري و بدور از تعصب بسیار تشكر میكنم برخلاف سايتهاي ديگري كه فقط و فقط نام پاوه رو يدك ميكشند !!!

  • سید یاسر صادقی در تاریخ مهر 25, 1393 گفت:

    آری آری زندگی زیباست
    زندگی آتشگهی دیرنده پا برجاست
    گر بیفروزیش رقص شعله اش در هر کران پیداست
    ورنه خاموش است و خاموشی گناه ماست
    سلام و درود خدا بر شما مردم فرهیخته پاوه باد که بار دیگر با حضور لبریز از متانت خویش، ادب و فرهنگ والای خود را به رخ آنانی کشیدید که به نظم، انضباط و قانون اعتقادی ندارند و حیات خود را در هیاهو و غوغا سالاری جستجو می کنند و عنکبوت وار خانه برای خود می سازند!
    خدای را سپاس می گوئیم که بلندای فریاد شادیتان به حدی رسا و با هیبت بود که شنیدند پیامتان را، آنها که باید بشنوند.
    از تک تک شما عزیزان و سروران گرانمایه تشکر و قدردانی می نمایم و امیدوارم دقایق سپری شده در این جنگ اندکی شمارا را از خستگی ها و روزمرگی های زندگی دور کرده و با ذهنی آرام و روحیه ای با نشاط سالن را ترک نموده باشید.
    لازم می دانم از کلیه عوامل اجرائی که در برگزاری این جنگ زحمت کشیدند تشکر ویژه ای داشته باشم .
    به بهانه این مراسم سخنی نیز با مسئولین عزیز شهرستان دارم . سخن از حقی است که مردم عزیز و فرهیخته پاوه از آن محروم هستند و اگر اینچنین مراسم هایی علیرغم تمامی تلاش ها و زحمت ها بازهم کمی ها و کاستی هایی دارد عدم وجود فضایی مناسب است که سالهاست کمبود آن حس می گردد و این شهرستان هنوز هم که هنوز است از نعمت یه یک سالن چند منظوره جهت برگزاری مراسمات و برنامه های خاص که هرچند وقت یکبار در این شهر برگزار می گردد محروم است و شایسته نیست که شهرستانی همچون پاوه جهت برگزاری مراسم های خویش از داشتن مکانی مناسب محروم باشد . از مسئولین عزیز خواهشمندیم در این خصوص عنایت ویژه ای داشته باشند.
    شاد، پیروز و کامروا باشید .
    سید یاسر صادقی
    دبیر جمعیت مردمی پیشگیری از اعتیاد شهرستان پاوه ( ژیانه وه )