ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:09

جمع آوری متكدیان سطح شهر پاوه اجرا می شود

جمع آوری متكدیان سطح شهر پاوه اجرا می شود

به گزارش سلام پاوه؛ روایط عمومی شهرداری پاوه از اجرا شدن جمع آوری متکدیان در سطح شهر پاوه خبر داد . به گزارش سلام پاوه ، ستار حاتمی با اعلام این خبر بیان کرد : دست خیر مردم پاوه خصیصه ای نیک است اما این منش والا متأسفانه بهانه را برای هجوم متکدیان به این […]

a1fa48c6-f094-4141-b4f1-4aa0458ddfe7_20141124_134149به گزارش سلام پاوه؛ روایط عمومی شهرداری پاوه از اجرا شدن جمع آوری متکدیان در سطح شهر پاوه خبر داد .

به گزارش سلام پاوه ، ستار حاتمی با اعلام این خبر بیان کرد : دست خیر مردم پاوه خصیصه ای نیک است اما این منش والا متأسفانه بهانه را برای هجوم متکدیان به این شهر از سایر شهرها فراهم کرده است.

حاتمی ضمن اشاره به اینکه مأمورین اجرائیات شهرداری اعضای یک تیم متکدی را دستگیر کرده  گفت : جمع آوری متکدیان که اغلب برای سلامت و آسایش جامعه تهدید جدی به حساب می آید همچنان ادامه خواهد داشت  .

مسئول روابط عمومی شهردار پاوه افزود : یکی از مشکلات ما این است که مردم همچنان به متکدیان کمک می کنند و این مسأله آنان را به تداوم تکدی گری تشویق و ترغیب می نماید.

وی در ادامه گفت: در شهر پاوه متکدیانی از سایر شهر ها وجود دارند که اجراییات شهرداری پس از جمع آوری آنان را به فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان پاوه منتقل می کنند.

حاتمی  در پایان گفت : البته به نتیجه رسیدن طرح جمع آوری متکدیان مستلزم همکاری مجموعه ای از ارگان های ذیربط است و این کار به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی آید بلکه باید سایر ارگان ها هم در اجرای این مهم یاری رسان شهرداری باشند.

2 پاسخ برای “جمع آوری متكدیان سطح شهر پاوه اجرا می شود

  • کامران در تاریخ آذر 6, 1393 گفت:

    برین سراغ گرانفروشان چکار دارین به مظلومین.چون گداها دل به خواهیه ولی خوراکی را نمیشه جلوشو گرفت

  • پریا احمدوند در تاریخ آذر 4, 1393 گفت:

    با سلام کار خیلی خوبی است مرسی که به فکر شهرمون هستید