ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:32

جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار برگزار شد

جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار برگزار شد

به گزارش سلام پاوه جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار در سالن جلسات ارشاد اسلامي در زمينه هاي مسائل اقتصادي برگزار شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار در سالن جلسات ارشاد اسلامي با حضور رئيس اداره صنعت ،معدن و تجارت و رئيس اتاق اصناف […]

bazar2به گزارش سلام پاوه جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار در سالن جلسات ارشاد اسلامي در زمينه هاي مسائل اقتصادي برگزار شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار در سالن جلسات ارشاد اسلامي با حضور رئيس اداره صنعت ،معدن و تجارت و رئيس اتاق اصناف پاوه و فارغ التحصيلان دانشگاهي و صاحبان فكر و انديشه در زمينه ها و  مسائل مختلف اقتصادي برگزار شد.

در اين جلسه هركدام از بازاريان و اعضاي حاضر در جلسه به بيان چالش هاي بازار پاوه و مشكلات اقتصادي موجود در شهرستان پرداختند.
اين جلسه با بيان ديدگاههاي مختلف اعضاي حاضر و با گذشت چهار ساعت از آن ، جهت برون رفت از وضعيت موجود در شهرستان ، با بيان ديدگاهها و نظرات مختلف همراه بود و در نهايت به جمع بندي ذيل دست پيدا كرد.
ايجاد كميته هاي تخصصي در زمينه مشكلات مختلف حوزه بازار و اقتصاد شهرستان و ساير بخشها و لزوم حمايت مسئولين شهرستان به جهت اجرايي نمودن طرحها و برنامه ها از سوي دستگاههاي اجرايي با مشاركت خصوصي.
لزوم توجه به ايجاد زيرساخت ها و اجراي برنامه ها در فرجه هاي زمان كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت.
تخصصي نمودن جلسات تنظيم بازار در جلسه با محوريت يك موضوع و كارشناسي شدن موضوعات در جلسات تخصصي قبل از طرح موضوع در جلسه تنظيم بازار به جهت تصميم گيري با حضور كارشناس مربوطه.

یک پاسخ برای “جلسه هم انديشي اعضاي كميسيون تنظيم بازار برگزار شد

  • saeed در تاریخ تیر 29, 1393 گفت:

    بازار پاوه افتضاح تو خواب رفته دلیلش هم گرانی بیش از حد همه مغازه دارا هستش استثنا یه چند تایی منصف هستن بقیه دیگه گران فروش هستن به نظر من مسولین و دلسوزای شهر میتونن تو هر صنفی یکی دوتا مغازه انتخاب کنن که خودشون با قیمت مناسب در اختیارشون بزارن و تنها رو اون مغازه دارها نظارت کنن که با قیمت مصوب جنس بفروشن بعد یه مدت یا بقیه هم مجبور قیمتارو پایین بیارن یا مجبورن مغازشون رو ببندن برپایی نمایشگاه تاثیری هم نداره از نظر من