پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:20

جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان پاوه با شکوه برگزار شد/ گزارش تصویری

جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان پاوه با شکوه برگزار شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورمانات با حضور اقشار مختلف مردم پاوه و اورامانات در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد. 81 میلیون و پانصد هزار تومان کمک خیرین در جشن گلریزان  به انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات مسعود صمدی رئیس […]

به گزارش سلام پاوه : جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورمانات با حضور اقشار مختلف مردم پاوه و اورامانات در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه برگزار شد.

81 میلیون و پانصد هزار تومان کمک خیرین در جشن گلریزان  به انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات

مسعود صمدی رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان: 442 خانواده تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان قرار دارند

فرماندار پاوه : NGO ها بازوان توانمند دولت و کارگزاران در شهرستان هستند

ماموستا قادری :به فضل پروردگار امروز در منطقه اورامانات و بخصوص پاوه زن و کودک زندانی نداریم که این موضوع جای بسی افتخار است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هر ساله در ماه مبارک رمضان به همت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات جشن گلریزانی به منظور جمع آوری کمک برای خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد و رهایی این زندانیان از زنجیر اسارت  در شهرستان پاوه برگزار می شود .

انجمن حمایت از زندانیان پاوه متشکل از دلسوزان و خیرینی است که بدون هیچ چشم داشتی و فقط و فقط بخاطر رضایتمندی خداوند چند سالی است در شهرستان پاوه راه اندازی شده است و در ماه پر خیر و برکت رمضان اقدام به برگزاری جشن گلریزان در راستای رسالت خود که همانا کمک به زندانیان جرائم غیر عمد و خانواده های نیازمند است جشن گلریزان را برگزار می کنند.

انجمن حمایت از زندانیان

صبح روز دوشنبه 8 تیر 1394پس از مدتها برنامه ریزی و تلاش اعضای زحمت کش و دلسوز انجمن جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف و خیرین دلسوز از نقاط مختلف اورامانات پاوه در سالن امفی تئاتر پاوه برگزار شد .

استقبال خیرین و مسئولین و دلسوزان جامعه از این جشن گلریزان در نوع خود کم نظیر بود حضور دسته ها و گروهای مختلف از شهرهای جوانرود و روانسر و باینگان و نوسود و نودشه گواه این موضوع بود که شعر سهراب بی پاسخ نماند همان شعری که می گفت آی مردم یک نفر در آب دارد می سپارد جان …. توصیف حضور و کمک خیرین خداجو و مومن در این مراسم در کلمات نمی گنجد آنان آمدند تا دست یاری خود را به کمک کودکان خانواده های نیازمند زندانی دراز کنند و دست گیر کودکان و خانواده های نیازمند زندانیان جرائم غیر عمد شوند .

جشن گلریزان

خیرین و دلسوزان جامعه همراه با اعضای بی ادعای انجمن حمایت از زندانیان پاوه دست در دست هم دادند تا فریاد بلند انسانیت را سر دهند و بگویند اینجا پاوه است و انسانیت همیشه دراوج قرار دارد .

آری بیش از80 میلیون تومان کمک خیرین در این جشن پر خیر وبرکت  گواه بسیاری از چیز ها است که اورامانات سنگر تدین و خیر و نیکی است و اینجا انسانیت و نوع دوستی حرف اول را می زند.

مراسم با تلاوت قرآن توسط ملا بلال مرادی شروع شد اجرای مجری با احساس و شاعر دیارمان کاک جمال مرادی از اعضای انجمن ادامه دهنده برنامه بود هنوز اشعار پر احساس مجری برنامه تمام نشده بود که دستهای یاری و کمک از سوی شرکت کولهام سد داریان با اهدای مبلغ 10 میلیون تومان شروع شد .

ماموستا بلال مرادی

جمال مرادی

مسعود صمدی دادستان و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورامانات ضمن بیان خیر مقدم و خوش آمد گویی مختصری از فعالیتهای انجمن را برای حاضران تشریح کرد.

مسعود صمدی

وی تلاشهای خیرخواهانه اعضای انجمن را ستود و گفت با تلاشها و کمک های خیر مردم متدین منطقه سال گذشته نزدیک به 70 میلیون تومان از این جشن گلریزان جمع آوری شد.

صمدی افزود بیش از 20 زندانی از زندان آزاد شدند و نزدیک به 442 خانواده نیز تحت پوشش این انجمن قرار گرفته اند که در نوع خود کم نظیر است.

اهدای کمک های خیر از سوی حاضران در مراسم ادامه پیدا کرد از مبالغ یک میلیونی تا پنج و شش و… خیر و برکت ماه مبارک رمضان و کمک های انسان دوستانه و خداجویانه خیرین فضای سالن را روحانی کرده بود.

همسر یکی از زندانیان جرائم غیر عمد که به دلیل ورشکستگی مزرعه پرورش ماهی شوهرش  راهی زندان شده بود و تحت حمایت انجمن و کمک های خیرخواهانه مردم قرار داشت به جایگاه آمد .

سخنان این بانو که مستقیما درد و مشقت یک خانواده زندانی نیازمند را لمس کرده بود حس عجیبی را در سالن به وجود آورد . اشکهای این بانوی سرزمین اهورایی هورامان از دردی بود که دستهای خیر و نیکو کار و تلاشهای اعضای انجمن مرهم و درمان او شده بودند.

از درد نداری گریستن را آیا دیده اید ؟ بانوی سرزمینم از غصه شوهر دربندش و نیازمندی خود و کودکانش می گفت که بدلیل یک اشتباه کاری و ورشکستگی پرورش ماهی آنها  تاوان سختی را داده بودند و می گریست .

باور کنید کمتر کسی در سالن بود که لبریز از احساس و غم نشده باشد 6 سال است همسرش پشت میله های زندان قرار دارد و خانواده وی نیازمند کمک هستند و این خانواده تحت پوشش انجمن قرار دارند.

جشن گلریزان

پرویز ایده پور فرماندار پاوه در سخنانی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت انجمن حمایت از زندانیان پاوه و اورمانات را این انجمن را نمونه یک ngo موفق دانست.

فرماندار پاوه به نقش مهم انجمن های مردم نهاد این شهرستان از جمله انجمن حمایت از زندانیان در رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمندان اشاره کرد.
پرویز ایده پور با قدردانی از زحمات و خدمات آنان گفت: این انجمن ها بازوان توانمند دولت و کارگزاران آن در شهرستان هستند که به خوبی در راستای اهداف و اساسنامه خود عمل می کنند.

پرویز ایده پور

در ادامه برای بار دوم سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه لبریز از احساس غم و حس بالای نوع دوستی شد این بار پخش فیلم کوتاهی که به سفارش انجمن حمایت از زندانیان و کارگردانی بهزاد بهمنی حاضران در سالن را برای دومین بار متاثر کرد .

پخش فیلم دست یاری که حاوی نکات غم انگیز و واقعی یک خانواده زندانی بود اشکها و غم های بسیاری را همراه داشت .

فیلم دست یاری

سخنان حاج ماموستا ملا قادر قادری پایان بخش مراسم بود. ماموستا ملا قادر قادری ضمن تشکر از بانیان جلسه و تقدیر از حضور خیرین ، گفت: رسول خدا ما را توصیه فرموده که فقراء را از یاد نبریم زیرا مال و اموالی که در اختیار داریم تنها متعلق به ما نیست وچه بهتر از آن است که در این ماه رحمت ومغفرت، فقراء و محرومین جامعه را با دادن زکات مال خویش یاری نماییم.

ماموستا قادری
وی به وجود دو طبقه غنی و فقیر از زمان پیدایش بشر اشاره کردند و گفت: عواملی همچون تقسیم الهی، استعداد فرد و داشتن سواد و بینش اقتصادی خوب و نوع حکومتها و حاکمان و برنامه ریزی آنها در ایجاد فقر و غنا تاثیر گذار است.

امام جمعه پاوه افزود: اسلام ضد سرمایه داری نیست. اما مهم روش مصرف کردن مال است، دین مبین اسلام که اخلاق ساز است، رفاه اجتماعی را مستلزم حرکت افراد جامعه دانسته است.

ماموستا قادری

حاج ماموستا ملا قادر قادری افزود: فقر برای جامعه دارای اثرات مخرب است و بسیاری از مشکلات امروزی که دامنگیر جوامع شده نشات گرفته از آن است.

امام جمعه پاوه گفت: مجموعه قضات دادگستری پاوه وظیفه خود می دانند با دلسوزی تمام، تلاش نمایند تا به طرق مختلف زندانیان پاوه را یاری و در بسیاری موارد نیز آنان را آزاد وبه آغوش خانواده هایشان باز می گردانند.

ماموستا ملا قادر قاردی به وضع زندان پاوه اشاره کردند و گفت: زندان پاوه خلوت ترین زندان استان است ودربازدیدهایی که هر دوره توسط اینجانب و بقیه همکاران از آن انجام می گیرد اکثر زندانیان را افرادی تشکیل می دهند که به واسطه مشکلات مالی به زندان افتاده اند و کسانیکه که دارای جرائم حرفه ای باشند بسیار اندک هستند

ماموستا قادری

وی افزود: به فضل پروردگار امروز در منطقه اورامانات و بخصوص پاوه زن و کودک زندانی نداریم که این موضوع جای بسی افتخار است
ماموستا ملا قادر قادری خطاب به ثروتمندان جامعه گفت: توقع این است برادران عزیز که خداوند بزرگ به آنان ثروتی عطا فرموده به اندازه وسعشان به افراد محروم جامعه بخصوص زندانیان این شهر کمک کنند که انشاء الله پروردگار به آنان اجر وپاداش عطا خواهد فرمود.

حاج ماموستا قادری درپایان سخنان خود گفت: از شما خواهران و برادران تقاضا دارم غیرت دینی ، ایمانی و رمضانی خود را به کار گرفته و هر اندازه که می توانید زندانیان این شهر و خانواده آنها را با بخشیدن مال خود یاری فرمائید.

جشن گلریزان

جشن گلریزان

جشن گلریزان

gr (7)

gr (9)

چشن گلریزان

gr (13)

gr (14)

gr (15)

gr (16)

gr (20)

gr (19)

gr (18)

gr (23)

gr (24)

gr (22)

gr (29)

gr (26)

gr (30)

gr (27)

gr (31)

gr (28)

gr (32)

خالد

gr (35)

gr (36)

دارستان

gr (34)

gr (33)

gr (37)

gr (40)

gr (43)

gr (42)

gr (41)

gr (46)

gr (47)

gr (44)

gr (51)

gr (49)

gr (50)

gr (53)

gr (54)

gr (55)

gr (57)

چشن گلریزان

gr (60)

انجمن حمایت از زندانیان

2 پاسخ برای “جشن گلریزان انجمن حمایت از زندانیان پاوه با شکوه برگزار شد/ گزارش تصویری

  • فرشته نویدی در تاریخ تیر 12, 1394 گفت:

    باسلام.درودوخسته نباشی ازهمه دست اندرکاران وپشت صحنه های این مراسم.انشاالله که خداتوفیق بده که امثال من هم بتوانیم یک قدم خیرهم برداریم.انشاالله

  • شهروند در تاریخ تیر 9, 1394 گفت:

    باسلام ودرودبرهمه دست اندرکاران انجمن حمایت اززندانیان.براستی این گونه فعالیتهای مردم نهادوغیردولتی دراین شهرستان قابل تقدیرمی باشدچراکه این انجمن کارادارات وارگانهای حمایتی راراحتترکرده است وحضورمردم درارائه خدمات به این گونه افراددراین نهادهاپررنگترمی باشد