ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:30

تیم کشتی شهرداری پاوه نائب قهرمان مسابقات چند جانبه کشتی شد+ عکس

تیم کشتی شهرداری پاوه نائب قهرمان مسابقات چند جانبه کشتی شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : تیم کشتی شهردار ی پاوه بعد از تهران در جای دوم ایستاد و نائب قهرمان  مسابقات چند جانبه شد. به گزارش سلام پاوه : در این دوره از مسابقات که با حضور 4 استان مطرح کشتی کشور به میزبانی تیم کشتی شهرداری پاوه  و به مناسبت هفته معلم برگزار شد […]

به گزارش سلام پاوه : تیم کشتی شهردار ی پاوه بعد از تهران در جای دوم ایستاد و نائب قهرمان  مسابقات چند جانبه شد.

به گزارش سلام پاوه : در این دوره از مسابقات که با حضور 4 استان مطرح کشتی کشور به میزبانی تیم کشتی شهرداری پاوه  و به مناسبت هفته معلم برگزار شد در این مسابقات  تیم تهران در جایگاه کشتی 1اول ایستاد و شهرداری پاوه دوم شد .

دراین مسابقات که بمناسبت گرامی داشت مقام معلم در سالن 2500 نفری حضرت امام خمینی پاوه برگزار شد با حضور 126 کشتی گیر از 4 استان کشور و تیم اسلام آباد غرب قطب کشتی استان به میزبانی تیم شهرداری پاوه برگزار شد در این مسابقات 126 کشتی گیر در 4 رده پهلوانک ، نونهالان ، نوجوانان ، جوانان در 168 مسابقه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم تهران با 166 امتیاز قهرمان شد و تیم شهرداری پاوه با 147 امتیاز در جای دوم و همدان با 144 امتیاز به مقام سوم دست یافت .

شایان ذکر است تیم کردستان از سوی کمیته برگزار کننده مسابقات بعنوان تیم اخلاق مسابقات دست یافت .

سعدی توفیقی رئیس پرتلاش هیئت کشتی شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : این مسابقات که به مناسبت گرامی داشت هفته معلم برگزار شد از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بود و جا دارد از شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی شهر پاوه که بعنوان اسپانسر تیم کشتی پاوه حامی بودند تشکر ویژه ای داشته باشیم همچنین از مدیریت محترم آموزش و پرورش پاوه که از دیگر حامیان برگزار کننده این مسابقات بودند قدردانی می کنم.

سعدی توفیقیتوفیقی در ادامه از حضور مسئولین بخصوص امام جمعه محترم و استاندار و هیئت همراه ایشان ، فرمانداران سابق و جدید ، بخشداران  ، فرماندهی نیروی انتظامی ، شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه ، هلال احمر شهرستان ، شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مدیریت محترم آموزش و پروش پاوه ، مدیر کل محترم ورزش و جوانان ، سردار جاسمی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و کلیه مردم شریف شهر ستان پاوه که با حضور در سالن حامی کشتی شهرستان بودند تشکر و قدر دانی کرد .

سعدی توفیقی از مدیریت هتل ارم پاوه نیز تشکر ویژه ای داشت که در اسکان مهمانان یار و یاور بودند.

کشتی پاوه 1

کشتی 4

کشتی 5

کشتی 6

کشتی 8

کشتی 3

عکس : طیفور حاتمی

7 پاسخ برای “تیم کشتی شهرداری پاوه نائب قهرمان مسابقات چند جانبه کشتی شد+ عکس

  • پیمان حسن زاده در تاریخ اردیبهشت 13, 1393 گفت:

    تعریف جدید و زیبایی بود آقای جوادممنون

  • همسایه در تاریخ اردیبهشت 13, 1393 گفت:

    آقای حسن زاده!
    بنده نیز به عرض می رسانم که
    فرهنگ مجموعه ای از هنر و ادبیات و ورزش و … است ، لطفا در نوشته ها دقت کنید

  • کشتی دوست در تاریخ اردیبهشت 13, 1393 گفت:

    ضمن خسته نباشید به تمامی دست اندرکاران کشتی پاوه(مربیان ،کشتی گیران و …) علل الخصوص جناب آقای سعدی توفیقی مرد خستگی ناپذیر کشتی پاوه که طی سالیان متمادی در این عرصه بدون هیچ چشم داشتی و با نیت و خلوص کامل فعالیت نموده است آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای تمامی این عزیزان را از خداوند منان خواستارم.

  • جواد در تاریخ اردیبهشت 12, 1393 گفت:

    آقای حسن زاده!
    فرهنگ مجموعه ای از هنر و ادبیات و ورزش است ، لطفا در نوشته ها دقت کنید

  • سمیرا بهرامی در تاریخ اردیبهشت 12, 1393 گفت:

    خسته نباشید.همیشه موفق وسربلندباشید

  • پیمان حسن زاده در تاریخ اردیبهشت 12, 1393 گفت:

    باعرض سلام وادب.بدون شک درهرجامعه ای سه رکن ورزش – فرهنگ وهنر اگر پویا وفعال باشند هیچگاه مشکلات وآسیب های اجتماعی ظهور پیدا نکرده وهمواره جامعه ومردم ,خود به مقابله باناهنجاریها اقدام خواهند نمود.ازدست اندرکاران محترم کشتی شهرستان ومربیان جوان وزحمت کشی که همواره شاهد زحمات بدون چشمداشتشان بوده ایم بینهایت سپاسگزاریم.

  • مدرک ولدبیگی در تاریخ اردیبهشت 11, 1393 گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید به تمام زحمت کشان عرصه ورزش و بخصوص کشتی که این روزها با تلاش و همت هیئت کشتی پاوه و همراهی مردم عزیز شهرمان یاد و خاطره روزهای گذشته را دوباره زنده کرده است
    امیدوارم این پیروزی شروعی برای روزها بهتر و جذب و ترغیب نوجوانان و جوانان شهرمان به ورزش باشد