ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 17:28

تیم فوتبال نوریاب قهرمان لیگ فوتبال پاوه شد+ عکس

تیم فوتبال نوریاب قهرمان لیگ فوتبال پاوه شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتبال نوریاب قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شهرستان پاوه جام شهدای 26 مرداد شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار تیم فوتبال نوریاب به مصاف تیم دوریسان رفت مصافی که قهرمان لیگ را مشخص می کرد تیم فوتبال نوریاب در این بازی با نتیجه 2 […]

به گزارش سلام پاوه : تیم فوتبال نوریاب قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شهرستان پاوه جام شهدای 26 مرداد شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار تیم فوتبال نوریاب به مصاف تیم دوریسان رفت مصافی که قهرمان لیگ را مشخص می کرد تیم فوتبال نوریاب در این بازی تیم فوتبال نوریاببا نتیجه 2 بر 0 از سد تیم فوتبال دوریسان گذشت و با اقتدار برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ پاوه شد .

مراسم اهدای جام این دوره از مسابقات با حضور امام جمعه محترم شهرستان و تنی چند از مسئولان برگزار شد

ماموستا قادری بمنظور تشویق ورزشکاران جوان و خسته نباشید به عوامل اجرایی برگزاری مسابقات ورزشی شهرستان، در ورزشگاه فوتبال پاوه که مسابقه پایانی لیگ دسته اول در آن جریان داشت، حضور یافت.

امام جمعه پاوه، پس از این مسابقه که بین دو تیم نوریاب و دوریسان برگزار و با برتری تیم نوریاب به پایان رسید؛ در جمع بازیکنان، مربیان و سایر اعضای هر دو تیم گفت : در یک مسابقه ورزشی طبیعتاً باخت و برد وجود دارد، مهم اینست که به خود شهامت دهیم و بدون ترس از شکست، دریک مسابقه حضور پیدا کنیم.

وی ضمن تبریک به تیم نوریاب که عنوان قهرمانی را از آن خود کرد افزود: هر دو تیم از دید ما قهرمان هستند، مهم اینست که جوانمردانه بازی کردید و نشان دادید که اخلاق، نقش اساسی در زندگی شما دارد و این ارزشمند است.

ماموستا قادری، ضمن انتقاد از وضعیت چمن ورزشگاه شهرستان گفت : این چمن و این ورزشگاه در شأن جوانان عزیز این دیار نیست و مسئولان باید بجای وعده و شعار، به فکر سر و سامان دادن به این وضعیت باشند، چرا که این وضعیت شایسته ما نیست و امیدوارم با تلاش و جدیت همه مسئولان، سال آینده ورزشگاه آبرومندی داشته باشیم.

در پایان با اهدای جام توسط ماموستا قادری به سرپرست و مربی تیم فوتبال نوریاب آقای جهانبخش ولدبیگی مراسم اهدا جام و جوایز برگزار شد

اهدای جام

نوریاب دوریسان

لیگ پاوه

لیگ پاوه

رئیس و دبیر هیئت فوتبال شهرستان از عوامل برگزاری منظم این مسابقات

سابق جسینی