پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 00:01

تکذیب شایعه برکناری شهردار نودشه

تکذیب شایعه برکناری شهردار نودشه

به گزارش سلام پاوه : تکذیب خبر شایعات برکناری شهردار نودشه توسط روابط عمومی شورای اسلامی شهر نودشه محمد کریمی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر نودشه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: شایعه برکناری شهردار کذب است و این خبر صحت ندارد. وی گفت اختلافات جزئی و سلیقه ای بین اعضای شورا با […]

به گزارش سلام پاوه : تکذیب خبر شایعات برکناری شهردار نودشه توسط روابط عمومی شورای اسلامی شهر نودشه

محمد کریمی مسئول روابط عمومی شورای اسلامی شهر نودشه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه گفت: شایعه برکناری شهردار کذب است و این مختار احمدیخبر صحت ندارد.

وی گفت اختلافات جزئی و سلیقه ای بین اعضای شورا با شهردار وجود داشت که رفع و رجوع شد اما متاسفانه از این اختلافات جزئی شایعه درست کردند که شهردار برکنار می شود که بشدت این خبر را تکذیب می کنیم.

لازم به یاد آوری است آقای مختار احمدی در آبان ماه سال 92 با رای اکثریت قاطع شورای شهر نودشه به عنوان شهردار نودشه معرفی و حکم قطعی ایشان در محل استانداری کرمانشاه تحویل داده شد.

شایان ذکر است خبر برکناری شهردار نودشه در یکی از خبرگزاری های شهرستان بنا برمنابع موثق منتشر شده بود که آقای محمد کریمی روابط عمومی شویا اسلامی شهر نودشه آن را تکذیب می کند .

3 پاسخ برای “تکذیب شایعه برکناری شهردار نودشه

  • 111 در تاریخ بهمن 5, 1393 گفت:

    شهردار باید فنی باشه نباشه و بتونه طرحهای عمرانی اجرا کنه و آینده نگر باشه . کدام آینده نگری در نودشه شده . در ضمن باید مدیر باشه نه ….

  • شهروند 2 در تاریخ بهمن 4, 1393 گفت:

    با نهایت تأسف از اظهار نظر شهروند.چون در حقیقت مختار احمدی از شهرداران فعال و سخت کوش می باشد. ای کاش شهروند عزیز کمی منصفانه قضاوت میکرد. شهر نودشه از چندین سال گذشته تاکنون دارای مشکلاتی مزمن می باشد که آقای احمدی بتدریج در حال رفع آنها می باشد.
    1- معضل سد زمین محمد رستمی و صیفور کاشفی
    2- تخریب دکانهای شهرداری در مسیر جاده و تعریض خیابان دوم
    3-برداشتن پله های اداره پست و تعریض خیابان مذکور
    4- احداث جاده کاوندان
    5-کاهش بدهی شهرداری از 798 میلیون تومان به 68 میلیون تومان. به مدت یکسال و 4 ماه.
    و هزاران برنامه دیگر.
    جنابعالی بفرمایید ایشان کدام کار غیر قانونی و خلاف را انجام داده البته مستند .

  • شهروند در تاریخ بهمن 4, 1393 گفت:

    ای کاش حقیقت داشت
    نودشه ویران شده و دارد به روستای دزلی مریوان شباهت پیدا می کند .