ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:02

توزیع بیش از 2580قوطی شیر خشک در بین کودکان شیر خوار و نیازمند در پاوه

توزیع بیش از 2580قوطی شیر خشک در بین کودکان شیر خوار و نیازمند در پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه اعلام کرد:  2580 قوطی شیر خشک در بین کودکان شیرخوار و نیازمند در شهرستان پاوه توزیع شد. علا الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوهگفت : در راستای پیشگیری از اختلالات رشد و تغذیه کودکان شهرستان پاوه این اداره اقدام به توزیع 2580 قوطی شیر […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوه اعلام کرد:  2580 قوطی شیر خشک در بین کودکان شیرخوار و نیازمند در شهرستان پاوه توزیع شد.

علا الدین محمدی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاوهگفت : در راستای پیشگیری از اختلالات رشد و تغذیه کودکان شهرستان پاوه این محمدی بهزیستی پاوهاداره اقدام به توزیع 2580 قوطی شیر خشک به ارزش بیش از 25 میلیون تومان در بین کودکان شیرخوار و نیازمند شهرستان پاوه نمود.
محمدی افزود: این برنامه در راستای حمایت از خانواده های کم درآمد و به منظور جلوگیری از افزایش جمعیت سالمندی در سالهای آینده اجرا شد.
وی گفت: در همین راستا نیز مبلغ 9 میلیون تومان هم به 44 خانوار نیازمند دارای فرزند چند قلو شهرستان به صورت بلاعوض مساعدت گردید.

یک پاسخ برای “توزیع بیش از 2580قوطی شیر خشک در بین کودکان شیر خوار و نیازمند در پاوه

  • ذره بین در تاریخ اسفند 12, 1393 گفت:

    چرا از احساس فرشته ها نمی نویسیم .???????????

    از احساس فرشته هایی مثل فرشته های خودمان که یک سال رنگ آسمون را ندیدند . درخت و ابر را نمی شناختند . مفهوم خاله و عمه ودایی و عمو را نمی دانستند . فقط شیشه شیر را می شناختند ناهار ،ماشین و عروسک و پتو را .

    اما نه ، یک چیز دیگر را نیز خوب می شناختند ؛ نرده های دور تخت را .

    به فکر آن بچه ها هم باشیم.