ج 10 فروردین 1403 ساعت 01:01

تقدیر و تشکر شهرداری از مردم و مسئولین پاوه

تقدیر و تشکر شهرداری از مردم و مسئولین پاوه

به گزارش سلام پاوه : طی پیامی شهرداری پاوه از مردم با فرهنگ و شریف شهرستان پاوه به خاطر حضور پررنگ در روز بدون خودروی شخصی تشکر و قدردانی نمود متن پیام به شرح ذیل است : روز بدون خودرو در پاوه تلنگری بود به اراده ساختن یک شهر پاک و آرام در سایه همکاری […]

به گزارش سلام پاوه : طی پیامی شهرداری پاوه از مردم با فرهنگ و شریف شهرستان پاوه به خاطر حضور پررنگ در روز بدون خودروی شخصی تشکر و قدردانی نمود متن پیام به شرح ذیل است :

روز بدون خودرو در پاوه تلنگری بود به اراده ساختن یک شهر پاک و آرام در سایه همکاری و همدلی مردم دیارمان ؛باهم ، در کنارهم .

25 فرودین 93 تجربه ای بود با شکوه از باور به آفرینش دوباره فرهنگ شهرنشینی مردمان دیاری که همواره سرآمد تعقل بوده اند و اندیشه و اخلاق.

شهروندان گرامی شهر پاوه باور داریم که با همراهی و مشارکت آگاهانه شما می شود که بر تمام سختی ها و مشکلات فائق آمد و باور کنید که در راه رفع مشکلات فراروی شما لحظه ای از تلاش شبانه روزی دریغ نخواهیم کرد چرا که شهر درخور و شایسته شما باید سرشار از طراوت ، آرامش ، و آسایش بوده و برای ساختن پاوه ای زیباتر از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد شد

تقدیر و تشکر شهرداری پاوه

تقدیر و تشکر

بزرگواران فهیم از اینکه در این روز پرشکوه ، در اراده ی جمعی (داشتن یک روز بدون خودروی شخصی) مشارکت فرمودید از شما بسیار سپاسگزارم ؛ از جمله امام جمعه معزز شهرمان ، فرماندار محترم شهرستان ،  ریاست محترم دادگستری ، دادستان محترم ، قضات دادگستری ، رئیس و اعضای محترم شورای شهر و دیگر مسئولان گرانقدر که همیاری نمودند.

و نیز برخود لازم می دانیم از حضور پرشکوه رانندگان محترم تاکسی درون شهری پاوه قدر دانی نمائیم ؛ از اینکه در این روز زیبا همچون گذشته خدمات مطللوب و در خور شان همشهریان ارزشمند مان ارئه نمودید. و نیز سپاس ویژه از همراهی صمیمانه روابط عمومی فرمانداری مدیریت سایتهای خبری سلام پاوه و پاوه پرس ، فرماندهی نیروی انتظامی و پلیس راهور و نیز مدیریت صنعت ، معدن و تجارت و دیگر همراهان .

ضمن احترام مجدد به اراده جمعی مردم شریف شهر پاوه ، امیدورایم این روز در فرهنگ شهروندی شما تثبیت شود و در روزها و ماه های آینده شاهد تردد کمتر خودرو در شهر زیبایمان باشیم .

با احترام و عرض سپاس بیکران

شهرداری پاوه

4 پاسخ برای “تقدیر و تشکر شهرداری از مردم و مسئولین پاوه

  • کامیل کریمی در تاریخ فروردین 29, 1393 گفت:

    از زحمات و تلاشهای جناب آقای سلام خسروی ، اعضای محترم شور،نیروهای نظامی (راهنمایی و رانندگی ) جناب آقای محمد ابراهیمی و همه ی کسانی که در برنامه ریزی و اجرا ی طرح حضور فعال داشته اند تقدیر وتشکر مینماییم .

  • س در تاریخ فروردین 29, 1393 گفت:

    باسلام وتشکر از بانیان این حرکت فرهنگی انشاالله شاهد شهری با سرعت گیرهای استاندار ومشخص نیز باشیم

  • پاوه در تاریخ فروردین 29, 1393 گفت:

    ضمن سلام بنده نیز به عنوان یک شهروند پاوه به خود از بانی و بانیان این ایده نو و تجربه ظریف سپاسگزارم و امید وارم که همشهریان عزیز و گرانمایه در تمام روزهای سال به صورت خود جوش پایبند این طرح زیبا در شهرمان باشند

  • همشهری در تاریخ فروردین 29, 1393 گفت:

    ماهم متقابلا ازآقای خسروی،آقای ابراهیمی عزیزوهمه همکاران زحمتکش ایشان ونیزجناب خشنودی وپرسنل نیروی انتظامی سپاسگزاریم