ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:17

تقدیر و تشکر انجمن سبز چیای مریوان از خاتو طوبی حسینی

تقدیر و تشکر انجمن سبز چیای مریوان از خاتو طوبی حسینی

به گزارش سلام پاوه : چندی پیش در همین پایگاه خبری تحلیلی ، خبری منتشر شد که مبنی بر اینکه خاتو طوبی حسینی از دوستداران محیط زیست که از شکسته بندهای سنتی بومی  شهر پاوه می باشند در یک اقدام بسیار زیبا پای یک بچه کل وحشی را ترمیم نمودند و این حرکت زیبای ایشان […]

به گزارش سلام پاوه : چندی پیش در همین پایگاه خبری تحلیلی ، خبری منتشر شد که مبنی بر اینکه خاتو طوبی حسینی از دوستداران محیط زیست که از شکسته بندهای سنتی بومی  شهر پاوه می باشند در یک اقدام بسیار زیبا پای یک بچه کل وحشی را ترمیم نمودند و اینخاتو طوبی حسینی حرکت زیبای ایشان در شهرستان و استان و حتی کشور بازتاب بسیار گسترده ای داشت و علاوه بر انتشار خبر و  عکس آن در خبرگزاری ها مختلف کشور مورد توجه انجمن های مختلف حفاظت از محیط زیست قرار گرفت . که در این بین انجمن سبز چیای مریوان در یک اقدام بسیار زیبا با اهدای لوحی از خاتو طوبی حسینی شکسته بند پاوه ای تقدیر و تشکر نمود.

انجمن سبز چیای مریوان در قالب NGO یا سازمان مردم نهاد با گرایش فعالیت زیست محیطی در سال 1387 فعالیت خود را به صورت رسمی در شهرستان مریوان در زمینه های حفاظت از محیط زیست، جنگل ها و مراتع، فرهنگ سازی جامعه و مشارکت مردمی آغاز کرد.

این انجمن همواره در سال های گذشته فعالیت زیادی در زمینه های آموزش، ارائه طرح های همسو با اهداف زیست محیطی، تبلیغ و فرهنگ سازی از طریق بروشور، پلاکاردهای تبلیغاتی و فیلم های مستند را انجام داده است .

لازم به ذکر است این انجمن موفق به دریافت جایزه ارزشمند ملی محیط زیست در نهمین دوره  آن در تهران شد.

انجمن سبز چیای مریوان

لازم به یادآوری است سال گذشته بچه کلی وحشی مصدومی در دامان طبیعت منطقه توسط دو تن از دوستداران محیط زیست به نام های صهیب رودباری و زانا حسینی از اهالی روستای بله بزان پیدا می شود و این همیاران محیط زیست در یک اقدام پسندیده بچه کل وحشی را تحویل اداره محیط زیست پاوه می دهند .

بچه کل وحشی متاسفانه از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود و خاتو طوبی حسینی در یک اقدام زیست محیطی و مورد توجه اقدام به ترمیم این پای شکسته حیوان می کند و انجمن سبز چیای مریوان به پاس این اقدام پسندیده زیست محیطی با اهداء لوح سپاسی از ایشان تشکر و قدردانی می کند.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : اقدام پسندیده انجمن سبز چیای مریوان را ارج می نهد و برای این انجمن در مراحل بعدی فعالیت های خود آرزوی موفقیت روز افزون می کند. امید می رود در شهرستان پاوه نیز شاهد فعالیت هایی همچون انجمن سبز چیای مریوان باشیم.

همچنین لازم می دانیم از همیاران محیط زیست آقایان صهیب رودباری و زانا حسینی نیز تقدیر و تشکر شود.

لوح تقدیر انجمن چیای مریوان

4 پاسخ برای “تقدیر و تشکر انجمن سبز چیای مریوان از خاتو طوبی حسینی

  • امیدوار در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

    ممنون از توضیحات تان آقای شکرالهی
    دغدغه شما برای محیط زیست تحسین برانگیز است
    اما به نظر می رسد سایت سلام پاوه اکنون به مرحله ای رسیده است که بتواند اخبار دست اول را پوشش دهد
    سابقه و تجربه اش زیاد شده و تعداد بازدیدکننده ان نیز در وضعیت مناسبی است.
    می طلبد با برنامه ریزی بیشتر مدیریت و همکاران سایت و نیز کمک و همراهی افراد بیشتری تحت عناوین خبرنگار و یا هر چیز دیگری نسبت به پوشش روزآمد اخبار اقدام نمود و با دعوت از افراد قلم به دست دیارمان و جلب مشارکت بیشتر آنها در این راستا، سایت را بیش از پیش وزین نمود
    با سپاس – امیدوار

  • امیدوار در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

    به تاریخ نامه توجه فرمائید
    خیلی قدیمی است
    از آقای صالحی انتظار داریم خبرهای روز را منتشر نمایند

    • احسان شکرالهی در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

      با سلام دوست گرامی متاسفانه خبر دیر بدست ما رسید البته بخاطرترویج فرهنگ محیط زیست ما این خبررا پوشش دادیم

  • دوستدار محیط زیست در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

    باتقدیر وتشکر از دونفر آقایان صهیب رودباری وزانا حسینی وهمچنین مادر دلسوز ومهربان خانم طوبی حسینی به خاطر کار خداپسندانه ی آنان.امیدوارم روزی برسد همه ی ما با دیدی باز به طبیعت بنگریم وبه حق دوستدار ونگهبان محیط زیست باشیم .خیلی به جاست که در پاوه واطراف آن هم انجمنی تشکیل شود تا از شکارچیان وکسانی که به هر نحو صدمه به محیط زیست می زنند جلو گیری شود