پ 30 فروردین 1403 ساعت 17:25

تقدیر از هادی سپنجی و محمد رشید امینی در جشنواره شعر طنز با گویش محلی در کرمانشاه

تقدیر از هادی سپنجی و محمد رشید امینی در جشنواره شعر طنز با گویش محلی در کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه :  جشنواره شعر طنز استان کرمانشاه با گویش محلی خاتمه یافت و هيئت داوران این جشنواره روز سه شنبه 16/7/1392 با تاكيد بر ادامه برگزاري جشنواره در سال هاي آتي، شعر طنز را عاملي براي بيان و اصلاح مسائل فرهنگي و اجتماعي دانستند و 9 اثر را به عنوان اثار برگزيده، […]

به گزارش سلام پاوه :  جشنواره شعر طنز استان کرمانشاه با گویش محلی خاتمه یافت و هيئت داوران این جشنواره روز سه شنبه 16/7/1392 با تاكيد بر ادامه برگزاري جشنواره در سال هاي آتي، شعر محمد رشید امینی ، هادی سپنجیطنز را عاملي براي بيان و اصلاح مسائل فرهنگي و اجتماعي دانستند و 9 اثر را به عنوان اثار برگزيده، معرفي كردند.

بر این اساس؛ كيومرت بلده از شهرستان اسلام آباد غرب عنوان اول جشنواره را از آن خود کرد و طیبه یوسفی از کنگاور و حسین خزایی از صحنه نیز به عنوان نفرات دوم و سوم جشنواره برگزیده شدند.

همچنین شش نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند که مجتبي كرمي از شهرستان سنقروكليايي، شبنم كريمي از شهرستان سرپل ذهاب و محمد رشيد اميني از شهرستان پاوه از جمله این افراد بودند.

مريم مسرور از شهرستان كنگاور، صديقه جاور سينه از شهرستان صحنه و هادي سپنجي از شهرستان پاوه دیگر افرادی بودند که بخاطر آثارشان شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

6 پاسخ برای “تقدیر از هادی سپنجی و محمد رشید امینی در جشنواره شعر طنز با گویش محلی در کرمانشاه

  • جمال فرزادی پور در تاریخ مهر 8, 1394 گفت:

    مهندس حسین خزایی از صحنه….پدیده ی جدید شعرای ایران است ،واقعا شعرش غوغا می کند.

  • ناصح محمودی در تاریخ آبان 21, 1393 گفت:

    به راستی خزمه تی کاک حمه ره شی امینی به زوان وادبی کوردی جیگه ی سه دان جارریزوخه لاته هه ربویه دسنیشان کردنیان له لایه ن لیژنه که وکاریکی به جی ودروسته وهه مومان به م شاپیاوه ی ناوچه کمان به تاییبهدت وکوردستان به گشتی شانازی ده که ین

  • هژار در تاریخ مهر 21, 1392 گفت:

    دست آقاي اميني و سپنجي درد نكند كه اسم پاوه را در بين همايش و كنگره ها هنوز زنده نگه داشته اند

    ما به شاعران شهرمان افتخار ميكنيم

  • معروفي در تاریخ مهر 21, 1392 گفت:

    با سلام … 9 اثر به عنوان تقدير و شايشسته تقدير از بين 115 اثر بوده اند و از استان كرمانشاه و ايلام و همدان بوده ..من در جشنواره حضور داشته ام ..معروفي از كنگاور

    • فرهاد صالحي در تاریخ مهر 21, 1392 گفت:

      با سلام و با تشکر از شما و ضمن عرض تبریک به شما

  • جشنواره در تاریخ مهر 20, 1392 گفت:

    در این جشنواره سه نفر تقدیر شده اند : كيومرت بلده از شهرستان اسلام آباد غرب عنوان اول جشنواره را از آن خود کرد و طیبه یوسفی از کنگاور و حسین خزایی از صحنه نیز به عنوان نفرات دوم و سوم جشنواره برگزیده شدند.
    شایسته تقدیر که تقدیر نمی شود. گفتند حالا اونا هم زحمتی کشیده اند دستشان درد نکند اما تقدیر نشده اند و جایزه نگرفته اند فقط گفته اند شما هم امکان برنده شدن داشتید. هادی سپنجی از بین 9 اثر نهم شده اینکه دیگه لازم نیست به عنوان خبر آورده شود.