س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 15:55

تقدیر آموزش و پرورش باینگان از خالو حسین کوه کن

تقدیر آموزش و پرورش باینگان از خالو حسین کوه کن

به گزارش سلام پاوه : پس ازاقدام سخاوتمندانه حسین عثمانی مشهور به خالو حسین در بخشش تمام سرمایه خویش و پیوستن به جمع خیرین مدرسه ساز و انعکاس  گسترده در رسانه ملی، خبرگزاری ها و روزنامه ها مدیریت اموزش و پرورش باینگان از اقدام خالو حسین قدردانی و تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : پس ازاقدام سخاوتمندانه حسین عثمانی مشهور به خالو حسین در بخشش تمام سرمایه خویش و پیوستن به جمع خیرین مدرسه ساز و انعکاس  گسترده در رسانه ملی، خبرگزاری ها و روزنامه ها مدیریت اموزش و پرورش باینگان از اقدام خالو حسین قدردانی و تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش باینگان با حضور در محل زندگی خالو حسین از این اقدام ایشان تقدیر و قدر دانی خالو حسینکرد .

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه باینگان ، این در حالی است که خبر بخشش سخاوتمندانه تمام سرمایه خالو حسین کوه کن به مدارس این منطقه و پیوستن وی به جمع خیرین مدرسه ساز ، به طور گسترده در رسانه ها انعکاس یافت.

بخش خبری ساعت ۳۰/۱۶  روز سه شنبه ۲۰/۸/۹۳شبکه استانی زاگرس، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) ،شماره ۵۷۸۹روزنامه ایران ، خبرگزاری محلی سلام پاوه، سایت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از جمله رسانه هایی بودند که به طور وسیع این خبر را منتشر کردند.پوشش این خبر در خبرگزاری ها و سایت های خبری دیگر در روزهای آینده دور از انتظار نیست.

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش مراتب امتنان و تقدیر خود را از این اقدام خداپسندانه و سخاوتمندانه خالو حسین اعلام می دارد. 

خالو حسین

3 پاسخ برای “تقدیر آموزش و پرورش باینگان از خالو حسین کوه کن

  • محه مه د ره شید ئه مینی در تاریخ آبان 29, 1393 گفت:

    به ریزکااک حه بیبه لا ی مستوفی سپاس و پیزانین به به ریزتان که یادی خالو حسین تا کردوه ، به راستی خالو حسین حهقی به سه رهه مومانه وه هه یه، هه رئه وه ی جنابتان ئه و زه حمه ته ت کیشاوه به شی له و ئه رکه ی هه موان بووه،به سجیکای خویه تی کئ سپاسی جه نابیشت بکریت.

  • از پاوه در تاریخ آبان 27, 1393 گفت:

    تلوزیون ماهواره ای روداو نیز به این اقدام خیرخواهانه اشاره کرده است .

  • آسوخان در تاریخ آبان 27, 1393 گفت:

    با سلام
    لطفاً کوچه یا خیابانی یا حداقل مدرسه ای را به نام “خالو حسین” نام گذاری نمایید