س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 12:49

تفرجگاه سه رده ره به مناسبت هفته زمین پاک پاکسازی شد+ عکس

تفرجگاه سه رده ره به مناسبت هفته زمین پاک پاکسازی شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره محیط زیست شهرستان پاوه و جمعی از دوستداران محیط زیست تفرجگاه سه ردره روز ذشته به مناسبت هفته زمین پاک و روز جهانی زمین پاک پاکسازی شد. مهندس اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه هدف از این برنامه را اشاعه و ترویج و تقویت فرهنگ […]

به گزارش سلام پاوه : به همت اداره محیط زیست شهرستان پاوه و جمعی از دوستداران محیط زیست تفرجگاه سه ردره روز ذشته به مناسبت هفته زمین پاک و روز جهانی زمین پاک پاکسازی شد.

مهندس اخگر زاده در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه هدف از این برنامه را اشاعه و ترویج و تقویت فرهنگ غنی مردم شهرستان پاوه در زمینه فرهنگ زیست محیطی زمین پاک سرده ره، و احترام به طبیعت  و جمع اوری زباله ها در دامان بکر طبیعت دانست به مناسبت روز جهانی زمین پاک و هفته زمین پاک دانست.

وی وجود زباله در طبیعت و خطرات و عواقب زیست محیطی آن در اکوسیستم بکر و زیبای این منطقه را خطری بزرگ برای محیط زیست دانست و گفت : از طرف اداره محیط زیست پاوه و جمعی از فعالان عرصه محیط زیست از جمله ، هلال احمر و اعضای فعال آن ، دانش اموزان مدرسه راهنمایی 20 خرداد پاوه و با حضور و شرکت معاون محترم فرماندار سرکار خانم امین زاده و بخشدار محترم مرکزی جناب آقای عبداله زاده ، بخشدار محترم باینگان آقای حاتمی و نایب رئیس شورای اسلامی شهر پاوه آقای یوسفی و جمعی از اصحاب رسانه سایتهای سلام پاوه ، هزارماسوله ، پاوه پرس و دنگی نوریاو که از دوستداران محیط زیست هستند تفرجگاه سرده ره در راستای حفظ اکوسیستم و محیط زیست این منطقه پاکسازی شد.

مهندس محمد اخگر زاده در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه از حضور صمیمی کلیه عزیزان  وبزرگوران فعال در عرصه محیط زیست از تمامی همشهریان فهیم وطبیعت دوست پاوه در خواست نمود تا در خصوص حفظ و پاسداری از مناطق بکر و طبیعی شهرستان ضمن احساس مسئولیت و توجه ویژه ، همکاری و مساعدت بیشتر را نیز خواستار شد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : ظرفیت زیستگاه های طبیعی حد و توان مشخصی داشته و هرنوع آسیب و تخریب در طبیعت ، عواقبش به خود ما انسانها برگشته و هرگونه اختلال در  اکوسیستم طبیعی موجب اختلال در روح و روان و در نهایت سلامت انسان را به خطر می افتد . پس در نتیجه احترام و صیانت از طبیعت علاوه بر شادابی و سلامت روح و جسم انسان ، نشانه سپاسگزاری از مواهب و نعمت های خداوند می باشد .

شایان ذکر است در این برنامه زیست محیطی زیبا دو قطعه کبک وحشی  به دامان طبیعت  رها سازی شد.

زمین پاک سرده ره4

زمین پاک سرده ره2

زمین پاک سرده ره3

زمین پاک سرده ره

زمین پاک سرده ره8

زمین پاک سرده ره6

زمین پاک سرده ره5

زمین پاک سرده ره4

زمین پاک سرده ره 1

5 پاسخ برای “تفرجگاه سه رده ره به مناسبت هفته زمین پاک پاکسازی شد+ عکس

  • صهیب قادری در تاریخ اردیبهشت 13, 1394 گفت:

    افرین به فعالین عزیز و دلسوز محیط زیست

  • ذره بین در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    درود بر سازمان داوطلبانه همچون هلال احمر ……..که فقط برای حفظ طبیعت و زمین پاک همیشه حضور پررنگی رو در جامعه دارند

  • ناشناس در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    تشکر از شرکت کنند گان

  • حسنزاد در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    احترام به طبیعت، احترام به آفریدگار طبیعت وشکر نعمتی بس بزرگ است آفرین برهمتتان

  • مهرداد در تاریخ اردیبهشت 7, 1394 گفت:

    دس تان وش بو فره کارو خاس تان که ردن