چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 22:50

تردد در مرز شوشمي فقط براي “مردم اورامانات” و در “محدوده اي مشخصي”

تردد در مرز شوشمي فقط براي “مردم اورامانات” و در “محدوده اي مشخصي”

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس : مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه از تصویب طرح تردد مردم اورامانات از مرز شوشمی در کارگروه ویژه مرز خبر داد. به گزارش سلام پاوه : شهریار حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کوله‌بری از فردا در مرز تیله‌کو […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرگزاری فارس : مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه از تصویب طرح تردد مردم اورامانات از مرز شوشمی در کارگروه ویژه مرز خبر داد.

به گزارش سلام پاوه : شهریار حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: کوله‌بری از فردا در مرز تیله‌کو با توجه به پی‌گیری‌های مستمری که انجام شد برای مردم شهریار حیدریسرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی رسما آغاز می‌شود.

حیدری به تشکیل نشست‌های مشترک متعدد در عراق و ایران برای انجام گرفتن این موضوع اشاره کرد و گفت: اقدامات لازم برای انجام پیله‌وری نیز دنبال می‌شود که مقدمات این موضوع باید فراهم شود.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: طرحی که برای تردد مردم اورامانات از مرز شوشمی ارائه شده بود، پس از 25 جلسه کارشناسی در وزارت کشور و استان کرمانشاه در کارگروه ویژه مرز با حضور استاندار کرمانشاه به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه ساز و کار این طرح تعریف شده است، بیان داشت: این طرح تصویب شده و در آینده مردم اورامانات در محدوده مشخصی می‌توانند از مرز شوشمی تردد داشته باشند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش بازگشایی مرز سومار را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بازگشایی مرز سومار را با جدیت دنبال می‌کنیم.

حیدری با اشاره به اینکه هیئت عراقی را برای بررسی بیشتر در این زمینه دعوت کرده‌ایم، متذکر شد: نشست‌های مختلفی برای بازگشایی مرز سومار با طرف عراقی برگزار کرده‌ایم.

مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه این اقدامات اهمیت بسیاری دارند، خاطرنشان کرد: تلاش برای توسعه تجارت خارجی و افزایش صادرات نقش زیادی در تحول و رونق اقتصادی منطقه ایفا می‌کند.

5 پاسخ برای “تردد در مرز شوشمي فقط براي “مردم اورامانات” و در “محدوده اي مشخصي”

  • جوانرودی در تاریخ اردیبهشت 28, 1393 گفت:

    به نظر من بهترین مسیر برای تردد مسافر در استان کرمانشاه همین مرز شوشمی اشت ودیگر مسئو.لین این قدر مانع تراشی نکنند

  • هیمن در تاریخ اردیبهشت 25, 1393 گفت:

    چند خوندم ولی سر درنیاوردم/یکی به ما توضیح بده

  • شه ده لار در تاریخ اردیبهشت 25, 1393 گفت:

    خب این خوبه یا بد؟
    ما که نفهمیدیم یعنی چی؟ یعنی طرف از کرمانشاه بیاد نمی تونه بره ؟
    اینا چار چند پهلو حرف می زنند؟
    رک بگن حرفشون چیه تا ما بدونیم.
    این یه جوری کلاه گذاشتن سر مردم بود که.

  • کیوان حسینی در تاریخ اردیبهشت 25, 1393 گفت:

    به حق حرفهای نشنیده و ندیده ، این دبگر چه صیغه ای است مردم را سر کار می زارند

  • آشنا حسن زاده در تاریخ اردیبهشت 25, 1393 گفت:

    ای که گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
    یاد شبهای برره به خیر…..