ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:07

تجلیل و قدردانی حاج ماموستاقادری از ایثار و گذشت خانواده حیدر محمدی

تجلیل و قدردانی حاج ماموستاقادری از ایثار و گذشت خانواده حیدر محمدی

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری در نماز جمعه این هفته شهر پاوه از ایثارو عفو گذشت خانواده حیدر محمدی تجلیل و قدردانی به عمل اورد . به گزارش خبرنگارسلام پاوه : حدود 13ماه پیش در سانحه دلخراش تصادف رانندگی در جاده ی پاوه-خانقاه که منجر به فوت فرزند دلبند این […]

به گزارش سلام پاوه : حاج ماموستا ملا قادر قادری در نماز جمعه این هفته شهر پاوه از ایثارو عفو گذشت خانواده حیدر محمدی تجلیل و قدردانی به عمل اورد .

به گزارش خبرنگارسلام پاوه : حدود 13ماه پیش در سانحه دلخراش تصادف رانندگی در جاده ی پاوه-خانقاه که منجر به فوت فرزند دلبند این خانواده نجیب (مرحوم امام جمعه پاوه آمانج محمدی) شد، نهایتا در تاریخ سوم شهریور ماه سال جاری اولیاء دم، با جوانمردی کم نظیر و مثال زدنی خود از تمامی حقوق شرعی و قانونی خود گذشت نمودند تا شاهدی بر ترجیح دادن معنویت بر مادیت باشند و با این اقدام خداپسندانه،خانواده های حسین زاده و بهرامزاده را مورد لطف و عفو خویش قرار دادند.

این اقدام خداپسندانه و قابل تقدیر از چشم مردم و مسئولین شهر پاوه پوشیده نماند و حاج ماموستا قادری امام جمعه محترم شهرمان که همیشه حامی و همراه و مبلغ فرهنگ ناب اسلامی بوده اند در یک اقدام قابل تقدیر در نماز جمعه این هفته پاوه از آقای حیدر محمدی پدر و خانواده مرحوم امانج محمدی تجلیل و قدردانی کرد تا با این کار فرهنگی اسلامی گذشت و ایثار و انسانیت را بیش از پیش در جامعه ترویج دهد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : لازم می دانیم از گذشت و ایثار خانوده آقای محمدی و همچنین توجه ویژه حاج ماموستا قادری در راستای ترویج فضایل و ارزشهای اسلامی قدردانی و تشکر نمائیم .

عکس : از پایگاه خبری دنگی نوریاو

کاک حیدر محمدی

تجلیل در نماز جمعه

2 پاسخ برای “تجلیل و قدردانی حاج ماموستاقادری از ایثار و گذشت خانواده حیدر محمدی

  • پاوه در تاریخ شهریور 16, 1393 گفت:

    باعرض سلام وخسته نباشی به اقای ملا قادرقادری .ماصمیمانه اززحمات ایشان تشکر مینماییم وازخداوند متعال برای ایشان ارزویموفقیت مینماییم

  • ناشناس در تاریخ شهریور 15, 1393 گفت:

    اینرنت پاوه خسته کننده نیست کمیته فرهنگی شورای اسلامی پاوه ضعیف عمل می کند