چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 10:49

تجلیل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه از خبرنگاران

تجلیل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه از خبرنگاران

به گزارش سلام پاوه ؛ به مناسبت روز خبرنگار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، از خبرنگان و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کردند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا ؛ در این مراسم، رییس شورای اسلامی پاوه گفت: نوشته و سخن خبرنگار با اهمیت و نقش آفرین است و اگر این […]

shavra (1)به گزارش سلام پاوه ؛ به مناسبت روز خبرنگار شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه، از خبرنگان و اصحاب رسانه این شهرستان در مراسمی تجلیل کردند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا ؛ در این مراسم، رییس شورای اسلامی پاوه گفت: نوشته و سخن خبرنگار با اهمیت و نقش آفرین است و اگر این نوشته براساس واقعیت باشد موجب رشد و توسعه جامعه خواهد شد.

کیهان محی الدین زاده، با اشاره به اعتماد مردم به قلم و اخبار خبرنگاران بر بیان واقعیتها و موثق بودن اخبار منتشر شده تاکید کرد و خواستار حمایت اصحاب رسانه و خبرنگاران از شورا و شهرداری در جهت عمران و آبادانی شهر پاوه شد.

شهردار پاوه نیز با تاکید بر رعایت شان و منزلت خبرنگاران گفت: خبرنگاران باید به دور از هیاهوی جامعه با دقت و صحت و براساس واقعیت به انتشار و انعکاس اخبار بپردازند.

سلام خسروی، با اشاره به اینکه خبرنگاران باید پیشروتر از افکارعمومی حرکت کنند، افزود: اصحاب رسانه نباید منتظر و یا در کمین لغزش و اشتباهات مسوولان بوده و به دنبال مچ گیری باشند بلکه باید با کمک به مسوولان در راستای توسعه و ارتقای شهرشان تلاش کنند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران شهرستان پاوه با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.

shavra (1)

shavra (2)

shavra (3)

shavra (4)shavra (5)

2 پاسخ برای “تجلیل شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر پاوه از خبرنگاران

  • شهروند در تاریخ مرداد 20, 1393 گفت:

    ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار به همه دوستان وخبرنگاران حاضر در این جلسه
    یک تیتر عجیب دیدم در یک وبلاگ منطقه بدین مضمون((مراسم تجلیل ازخبرنگاران بدون حضور خبرنگاران/تبعیض وتعصب شرط اول برای دعوت ازخبرنگاران)) وبلاگ ……!!! یکی نیست به این به اصطلاح خبرنگار که داعیه همه چی داره بگه آخه توکی هستی که اظهار نظر میکنی تو خودت صلاحیت داری اصلا تمام دوستان حاضر در این جلسه بی شک جز بهترین خبرنگاران و حرفه ای ترین خبرنگاران منطقه هستن از خود آقای صالحی گرفته تا آقای قادری و خالدی زاد که ید طولایی در این عرضه داشتن ودارن تا مابقی دوستان حالا شما پریدی وسط با یک وبلاگ بدون نام ونشان وحتی ثبت نشده در هیچ جا بعضی ها بهتره بخاطر غرض ورزی های دور از انصاف یکم اخلاق رو با حرفه شون همراه کنن و بجای حرفای یه بام ودو هوا خودشونو بصورت حرفه ای اثبات کنن نه اینکه بخوان با دادوبیداد خودشونو بزرگ کنن

  • ناشناس در تاریخ مرداد 20, 1393 گفت:

    شوراهای پاوه بایدباکسانی که آثارطبیعی مثل چشمه بل راتخریب میکنندبرخوردکنند