پ 30 فروردین 1403 ساعت 07:46

تجلیل از سعید احمدی در همایش فرهنگیان پژوهشگر استان

تجلیل از سعید احمدی در همایش فرهنگیان پژوهشگر استان

به گزارش سلام پاوه : در همایش معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و معلمان از سعید احمدی معلم و پژوهشگر پاوه ای تجلیل شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم : محسن شاه‌حسینی در همایش معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگیان و معلمان پژوهنده کرمانشاه که امروز برگزار شد […]

به گزارش سلام پاوه : در همایش معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگی و معلمان از سعید احمدی معلم و پژوهشگر پاوه ای تجلیل شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از تسنیم : محسن شاه‌حسینی در همایش معرفی و تجلیل از پژوهشگران برتر فرهنگیان و معلمان پژوهنده کرمانشاه که امروز برگزار شد اظهار داشت: فناوری در حالی که می‌بایست به رضایت بیشتر از زندگی منجر شود ولی کمکی به افزایش کیفیت سعید احمدیزندگی مردم نکرده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: هرچند که علوم پایه زادگاه علوم جدید هستند ولی می‌بایست علوم انسانی در حوزه‌های پژوهشی و غیرپژوهشی جدی گرفته شوند تا به رضایت از زندگی کمک کنند.

شاه‌حسینی حضور افراد تحصیل کرده در این همایش را حاوی پیام‌هایی نظیر لزوم به کارگیری افراد تحصیل کرده برای افزایش جایگاه و احیا شخصیت سازمانی آموزش و پرورش و نگاه احترام آمیز دیگران به این سازمان دانست.

وی با مذموم دانستن برخی شیوه‌های کسب جایگاه افزود: باید در راستای به رسمیت شناخته شدن توسط دیگران و حفظ عزت نفس خود کوشا باشیم و در همین مسیر بر مبنای تفکر علمی و دارای رفتارهای استراتژیک که از مهمترین شاخص‌های علمی است زندگی کنیم.

وی ویژگی متفکران بزرگ را دنبال کردن موضوعی تا انتها و پیروی از یک خط مشی دانست و گفت: از آنجایی که زندگی لذتبخش در گرو پیروی از وحدت اندیشه است، آسیب‌شناسی فکری متناسب با علاقه‌ها و سلیقه‌ها و نیازهای جامعه ضروری است.

شاه‌حسینی چرایی تولید علم در غرب را از پرسش‌های همیشگی معلمان و دانش‌آموزان بیان کرد و افزود: در کشورهای تولیدکننده علم با وجود غالب شدن هر گفتمانی، پژوهشگران در پی جست‌و‌جوی گفتمانی جدید و طرح سئوالات تازه و آفرینش انقلاب علمی هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: گفتمان‌ها با طرح سئوالات جدید تغییر و برخی توسط دیگر گفتمان‌ها منسوخ می‌شوند.

در همایش معرفی پژوهشگران برتر فرهنگی کرمانشاه عادل سلیمانی از روانسر، سعید احمدی از پاوه، فرهاد کریمی از دالاهو، عین‌اله سکینه‌پور از اسلام‌آبادغرب و فرهاد محمدی از کرمانشاه به‌عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش منتخبان طرح «معلم پژوهنده» نیز فرهاد پروانه، کبری شیری، برزان محسنی، فاطمه سلطانی، اعظم عطایی، مهرناز مستشاری، محمدمهدی قنبری، سهراب نوروزی، یحیی سالاری و سوسن نجفی انتخاب شدند.

علی نیکومنش، سیمین مرادخانی، محمدرسول حریت، حسین کمری، ندا خداداده، روناک شوربلاغی، شیرین سلیمانی، راضیه فصیحی، یاور صیادی و اکرم بهمنی دیگر معلمان منتخب طرح معلم پژوهنده در استان کرمانشاه بودند.

10 پاسخ برای “تجلیل از سعید احمدی در همایش فرهنگیان پژوهشگر استان

  • ناشناس در تاریخ آذر 25, 1393 گفت:

    قطعا و یقینا هر موفقیتی سرچشمه ای دارد قبال توجه فرهنگی اگر محیط اموزش و پرورش پاوه پژوهشی نبود این چنین برادری بر نمی خاست

  • ناصح محمودی در تاریخ آذر 24, 1393 گفت:

    پربه دل به کاک سعیدی به ریز بوسه رکه وتن له م بواره داپیروزبای ده لیم وهیوادارم روژله دوای روژ شایه تی سه رکوتن وپیشکه وتنی جنابتان وگشت هاوریان وماموستاینی دایه ره ی فیرکردن وبارهینانی پاوه وناوچه ی هه ورامان بین.

  • بازاری در تاریخ آذر 23, 1393 گفت:

    این موفقیت را به مجموعه آموزش و پرورش پاوه و مدیر محترم آموزش و پرورش. آقای فتاحی تبریک عرض نموده و در پایان آرزوی موفقیت برادر گرامی آقای احمدی را از در گاه ایزد منان خواستارم

    • عجب در تاریخ آذر 23, 1393 گفت:

      تا جای که اطلاع داریم این دو نفر گروه خونشان اصلا به هم نمی خورد و به هم مرتبط نیستند
      من هم به آقای احمدی و آموزش و پرورش پاوه تبریک عرض می کنم

      • فرهنگی در تاریخ آذر 24, 1393 گفت:

        با سلام
        درود بر بشما
        من هم به آقای احمدی و خانواده محترمشان تبریک عرض می کنم!
        اگر یک بازاری مدیر آموزش و پرورش پاوه شود احتمالاً یک تحول بزرگ در آموزش و پرورش اتفاق بیفتد.

  • شرمین در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    بنده توفیق آشنایی با جناب اقای سعید احمدی را نداشته ام اما از این خبر خوشحال شدم
    و ضمن تبریک به ایشان، از خداوند عالمیان درخواست می نمایم که در راه تحصیل علم و سرافرازی شهرمان بیش از پیش موفق باشند و در این راه همواره رضایت حق تعالی را هدف اصلی قرار دهند.

  • همکار دانشگاهی در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    این موفقیت را خدمت برادر ارجمند آقای احمدی تبریک می گویم و برایشان توفیقات بیشتر آرزومندم

  • هه‌ورامان هانه‌به‌رچه‌م در تاریخ آذر 22, 1393 گفت:

    سلام به کاک سعید احمدی دوست ارجمند وفرهیخته امان تبریک می گوییم ؛تلاش واهتمام شما قابل ستایش است.

  • محمدی در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

    جناب اقای احمدی معلم عزیزوپژوهشگر شهرمان این موفقیت رابه شما ومعلمان پاوه تبریک عرض مینمایم

  • آمانج ومظهر ولدبیگی در تاریخ آذر 21, 1393 گفت:

    این توفیق رو به معلم فرهیخته واستادادب ؛جناب احمدی تبریک میگوییم.