ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:57

تاکید استاندار بر حفظ و تقویت تجارت کوله بری

تاکید استاندار بر حفظ و تقویت تجارت کوله بری

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: یکی از سیاست های کلان دولت تدبیر و امید فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر برای مرزنشینان است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای ساماندهی تعاونی های مرزنشینان افزود: […]

به گزارش سلام پاوه : استاندار کرمانشاه گفت: یکی از سیاست های کلان دولت تدبیر و امید فراهم کردن رفاه و آسایش بیشتر برای مرزنشینان است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای ساماندهی تعاونی های استاندار کرمانشاهمرزنشینان افزود: در همه جای کشور، مرزنشینان از امتیازات ویژه ای برخوردارند و در استان نیز این سیاست باجدیت دنبال می شود.

وی اظهار کرد: مرزنشینان شجاع کرمانشاهی دشواری های حضور در مناطق گرمسیری و کوهستان های صعب العبور را برخود هموار می کنند تا زندگی و امنیت در آنجا همچنان برقرار باشد، در این شرایط لازم است آن ها از خدمات ویژه ای برخوردار باشند تا زمینه داشتن یک زندگی آبرومند و همراه با آرامش برایشان فراهم شود.

استاندار کرمانشاه مهیا کردن زمینه های فعالیت بیشتر مرزنشینان در امر تجارت و بازرگانی را از برنامه های مورد حمایت مدیریت استان قلمداد کرد و گفت: ساماندهی تعاونی های مرزنشینان وهمچنین تجارت کوله بری یکی از برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود تا از این ظرفیت های ارزشمند برای رونق تجارت و کسب و کار در میان ساکنان شهرستان های مرزی بیش از پیش بهره مند شویم.

وی همچنین اظهار داشت: برای تقویت تجارت و بازرگانی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان، نیازمند فعالیت و حضور گسترش فعالیت تجار و بازرگان هستیم و در این میان تعاونی های مرزنشینان می توانند بستر مناسبی برای پرورش نسل تازه ای از تجار توانمند باشند.

رضایی بابادی با تاکید بر حفظ و تقویت تجارت کوله بری اظهار داشت: کوله بری به دلیل امتیازات و معافیت های ارزشمندی که دارد موجب افزایش درآمد خانواده های مرزنشین می شود و به همین دلیل می بایست شرایط استمرار آن فراهم کرد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.