ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:46

برگزاري جلسات مختلف شوراي اسلامي شهر پاوه بدون حضور اكثريت اعضاء

برگزاري جلسات مختلف شوراي اسلامي شهر پاوه بدون حضور اكثريت اعضاء

به گزارش سلام پاوه : جلسه هم انديشي سه تن از اعضاي شوراي شهر پاوه روز پنجشنبه 1 اسفند 1392 در محل سالن جلسات بهورزي شبكه بهداشت و درمان پاوه با مهندسين و اصحاب انديشه برگزار شد به گزارش سلام پاوه : آقايان  فاروق يوسفي ، مهدي عبدي و حيدر اسلامي نيا  در اين جلسه […]

به گزارش سلام پاوه : جلسه هم انديشي سه تن از اعضاي شوراي شهر پاوه روز پنجشنبه 1 اسفند 1392 در محل سالن جلسات بهورزي شبكه بهداشت و درمان پاوه با مهندسين و اصحاب انديشه برگزار شد

به گزارش سلام پاوه : آقايان  فاروق يوسفي ، مهدي عبدي و حيدر اسلامي نيا  در اين جلسه حضور يافتند و به تبادل نظر و هم انديشي با مهندسين و اصحاب انديشه نشست و هم انديشي پرداختند از نكات جالب توجه اين جلسه عدم حضور اكثريت اعضاي شوراي شهر پاوه ( رئيس شوراي شهر پاوه و سه تن ديگر از اعضاي شوراي شهر بود )

به گزارش سلام پاوه: اين جلسه در حالي برگزارشد كه روز چهارشنبه 30 اسفند 1392 در غياب گروه چهار يا اكثريت شوراي شهر پاوه ( كيهان محي الديني ، آزاد حسيني ، آشنا لطف الهي ، شيرزاد صفري ) اعضاي گروه سه (فاروق يوسفي ، مهدي عبدي ، حيدر اسلامي نيا ) در كرمانشاه با استاندار ملاقات نمودند

با اين اوصاف تنها چيزي كه مي توان گفت اين است كه اختلافات در شوراي شهر پاوه همچنان پا برجا است  اما به هر حال برگزاري جلساتي با موضوع بررسي و رفع  مشكلات شهر و هم انديشي با متخصيصن و اصحاب انديشه ، از هر گروهي قابل تقدير است چون حداقل مي توان اين اقدام را گامي هرچند كوتاه در رفع مشكلات عديده شهر دانست

2 پاسخ برای “برگزاري جلسات مختلف شوراي اسلامي شهر پاوه بدون حضور اكثريت اعضاء

  • مهندس مشاور در تاریخ اسفند 3, 1392 گفت:

    با سلام
    به شورای شهرمان پیشنهاد می نمایم که به جای دعوت از مهندسین شهر جهت مشاوره، از مهندسین مشاور که تخصص آنها مهندسی در زمینه های مختلف بوده و در خصوص خدمات مشاوره فنی دارای تجارب ارزنده و چندین ساله می باشند استفاده نماید.
    مهندسی که صرفاً مهندس بوده و در شرکت های مهندس مشاور کار نکرده است نمی تواند خدمات مشاوره خوبی را ارایه نماید. هرچند که برای شروع حرکت، آغاز خوبی است.

  • مهندس در تاریخ اسفند 3, 1392 گفت:

    با عرض سلام
    مشورت با صاحبنطران در خصوص موضوعات مختلف اصلی است که علاوه بر اینکه در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته بلکه در جوامع پیشرفته نیز موجبات توسعه و پیشرفت را سبب گشته است. پس به نظر نمی رسد کسی منکر مشورت با اصحاب فن و صاحبنطران باشد اما . . .
    اما وضعیتی که شهرمان به آن دچار شده است به گونه ای است که بایستی نسخه ای دیگر را برایش پیچید یا اینکه حداقل مقدمات و پیش نیازهایی را مهیا نمود تا نوبت به هم اندیشی و مشورت برسد.
    شورایی که هنوز خود نتوانسته است بعنوان نهادی حقوقی و هماهنگ جایگاه خود را در بین شهروندان به دست بیاورد چگونه می تواند گوشی شنوا جهت ارایه نظرات متخصصان باشد؟!
    اعضای شورایی که بصورت قانونی و با داشتن پایگاه اجتماعی و داشتن منافع اقتصادی هنوز و با گذشت بیش از نیم سال نتوانسته اند گوشی شنوا در مقابل یکدیگر باشند چگونه می توانند گوش به حرفها و صحبت های دیگران بدهند؟!
    پس پیشنهاد می شود شورا ابتدا مسایل بین خود را حل نموده، سپس کمیسیونها را ایجاد و فعال نموده و بعد از آن از صاحبنظران جهت مشاوره دعوت نماید.