پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:55

بانکها مشکلات خودپردازها را در ایام پایان سال رفع کنند

بانکها مشکلات خودپردازها را در ایام پایان سال رفع کنند

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پاوه – کرمانشاه – بخشدار مرکزی پاوه گفت: با توجه به ایام پایان سال و تعطیلات نوروز بانک ها نسبت به رفع مشکلات خودپردازها و تأمین نقدینگی آنها اقدام کنند. به گزارش سلام پاوه : ˈصباح ولدبیگیˈ روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : پاوه – کرمانشاه – بخشدار مرکزی پاوه گفت: با توجه به ایام پایان سال و تعطیلات نوروز بانک ها نسبت به رفع مشکلات خودپردازها و تأمین نقدینگی آنها اقدام کنند.

به گزارش سلام پاوه : ˈصباح ولدبیگیˈ روز سه شنبه در جلسه شورای هماهنگی بانک های پاوه افزود: مسوولان بانک ها با سرویس خودپردازها و تأمین نقدینگی لازم رفاه وصباح ولدبیگی آسایش مسافران و شهروندان را فراهم کنند.

وی با قدردانی از خدمات رسانی بانک ها به مردم، خواستار هم افزایی هر چه بیشتر آنان در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال به متقاضیان شد.

در این جلسه مسوولان شعب بانک های پاوه گزارشی از وضعیت موجود بانک ها و مشکلات و درخواست های خود را اعلام کردند.

برگزاری جلسه وصول مطالبات معوقه بانک ها، همراهی و هم افزایی بیشتر بانک ها در مناسبت ها ملی و مذهبی شهرستان، همکاری مسوولان بانک ها با ستاد خدمات سفر در جهت در اختیار گذاشتن میهمانسرای بانک ها به این ستاد در ایام نوروز از مصوبات این جلسه بود.