چ 05 اردیبهشت 1403 ساعت 22:40

باغ پرندگان حسرت شریفی

باغ پرندگان حسرت شریفی

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حاصل یک بازدید را در دو جمله یافتم ۱)واقعا کار نیست یا واژهای بنام همت را گم کرده ایم ۲)امثال حسرت شریفی ها را بیابید و کمک حالش باشید نه …مدتی نگذشته است که با آقای پیراینده معاونت محترم سازمان صنعت و معدن و تجارت استان “آقای اسدی مسئول […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : حاصل یک بازدید را در دو جمله یافتم ۱)واقعا کار نیست یا واژهای بنام همت را گم کرده ایم ۲)امثال حسرت شریفی ها را بیابید و کمک حالش باشید نه …مدتی نگذشته است که با آقای پیراینده معاونت محترم سازمان صنعت و معدن و تجارت استان “آقای اسدی مسئول امور اصناف استان”آقای بهروز شفیعیبهروز فتحی رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و آقای صهیب زربان مسئول امور بازرسی اتاق اصناف بعد از بازدید از شهرک بحران زده کارگاهی و چندین طرح موجود در حال اجرا در سطح شهرستان در نهایت به روستای با صفای نسمه رفتیم و باغ پرندگان حسرت شریفی.

شوق اولیه ای جهت بازدید نبود اما زمانی که قدم به محوطه باغ نهادیم آمیزه ای از شوق ” شور “هنر “عشق” حیات ” حسرت و افسوس سراسر وجودمان را فرا گرفت. باغ با صفایی مملو از پرندگان مختلف که جمع کردن آنها عمری اراده و زمان میخواهد. از کشورهای مختلف جمع آوری شده اند حتی بعضی از آنها که شامل قانون تحریم و یا عدم تکثیر(عقیم) میباشند با زیرکی خاصی در این مجموعه وجود دارند.قیمت تعداد زیادی از آنها به ۶-۷میلیون تومان می رسد.

قسمتی از باغ به پرورش اسب های نژاد اصیل کورد وکلهر اختصاص دارد که ارزش ریالی هر کدام از آنها بیش از یک میلیارد میباشد.حداقل ۵ نفر کارگر بیمه شده در این مجموعه کار میکنند.مجموعه ای رویایی که فقط دیدنی است و توصیف آن آب در هاون کوبیدن است.

با غ پرندگان

حال همشهریان و مسئولان سراسر مدعی منطقه فردی بنام حسرت شریفی را دیدم که هزینه ای میلیاردی را صرف ارضای خواسته های درونی خویش نموده در کنار آن بصورت مستقیم و غیر مستقیم ده ها خانوار را با ایجاد اشتغال در آسایش و رفاه قرار داده”آیا شایسته تقدیر و حمایت نیست.

دل پر دردی داشت میگفت در بین مسئولان فقط هوشیار عبدالله زاده یاری اش نموده گفتیم دوست من بخاطر مسئولیتش نبوده بلکه این خصلت در ذات اوست. کاشکی ۵۰ نفر همچون شماها در یک مکان بودند آیا فرد بیکاری در آن مکان بود؟

اما حسرت عزیز درست است کاری که انجام داده ای در سطح ایران منحصر به فرد است . این را هم قبول دارم که از زمین و زمان گله داری و حق هم با شماست اما دوست من اکنون آن مکان دیگر فقط از آن شخص شما نیست .با اندکی  تغییرات میتوانید زمینه ای فراهم کنید در سال هزاران توریست را به منطقه جذب کنید که هم برای منطقه و هم برای شما سود سرشاری داشته باشد.

امیدوارم در ادامه راه همگان بخاطر منافع عمومی کمک حال شما باشند.

بهروز شفیعی      18/6/93    

4 پاسخ برای “باغ پرندگان حسرت شریفی

  • آیدا در تاریخ شهریور 24, 1393 گفت:

    آقای شریفی لطفا شرایط بازدید برای عموم را فراهم کنید

  • آرش در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

    با سلام
    در صورت امکان عکس های بیشتری از باغ مذکور را به نمایش بگذارید.

  • زبل خان در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

    جناب صالحی اگه نظرات منو چاپ نمیکنی زود اعلام کن تا دیگه سایتتو دید نزنم

  • متین در تاریخ شهریور 20, 1393 گفت:

    واقعادر پاوه چنین چیز هایی وجود دارد .از آقای شفیعی هم بابت این گزارش تشکر میکنم.