پ 09 فروردین 1403 ساعت 13:55

بازديد امام جمعه پاوه از روند برگزاري آزمون سراسري سال 93

بازديد امام جمعه پاوه از روند برگزاري آزمون سراسري سال 93

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهرستان پاوه امروز صبح از روند برگزاري كنكور سراسري سال 1393 بازديد به عمل آورد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار هزارماسوله امام جمعه شهرستان پاوه امروز صبح از روند برگزاري كنكور سراسري سال 1393 بازديد به عمل آورد. مدير آموزش و پرورش شهرستان پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه شهرستان پاوه امروز صبح از روند برگزاري كنكور سراسري سال 1393 بازديد به عمل آورد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار هزارماسوله امام جمعه شهرستان پاوه امروز صبح از روند برگزاري كنكور سراسري سال 1393 بازديد به عمل آورد.
مدير آموزش و پرورش شهرستان پاوه و مسئول حراست آموزش و پرورش نيز ، امام جمعه شهرستان پاوه را در جريان اين بازديد همراهي كردند.
رئیس اداره آموزش و پرورش پاوه در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله روند برگزاری آزمون سراسری را در این شهرستان مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آمارباز دید امام جمعه داوطلبان كنكور سراسري در پاوه رقم بالايي را در رشته هاي علوم تجربي، رياضي فيزيك، علوم انساني و هنر را شامل مي شود.
سعدي فتاحي افزود: آمار شركت كنندگان در آزمون سراسري سال 1393 در شهرستان پاوه 1626 نفر مي باشد كه در رشته هاي علوم تجربي، رياضي فيزيك، علوم انساني، زبان خارجه و هنر با ديگر شهرهاي كشور به رقابت پرداختند.
وي گفت: اين آزمون در 9 حوزه سطح شهرستان برگزار شد ، كه در رشته تجربي 821 نفر، انساني 378 نفر، رياضي فيزيك 136 نفر، زبان خارجه 243 نفر و رشته هنر 48 نفر شركت داشتند.
وي ادامه داد: از تعداد شركت كنندگان در كنكور سراسري در پاوه 877 نفر زن و 749 نفر مرد بودند كه با اين حساب 53 درصد انان زن و 47 در صد آنان را مرد تشكيل مي دهد.

وي در پايان با آرزوي توفيق هرچه بيشتر اين داوطلبان گفت: انشالله شاهد رتبه هاي برتر داوطلبين آزمون سراسري در سال 93 در اين شهرستان باشيم كه با كسب رتبه هاي برتر در كشور مايه افتخار و سربلندي اين شهرستان باشيم.

بازدید امام جمعه

یک پاسخ برای “بازديد امام جمعه پاوه از روند برگزاري آزمون سراسري سال 93

  • haya در تاریخ مرداد 2, 1393 گفت:

    نتایج آزمون نمونه دولتی کجاست؟