ج 07 اردیبهشت 1403 ساعت 00:09

بازديدفرماندار پاوه از نمایشگاه کتاب و خانه موسيقي آواي هورام پاوه

بازديدفرماندار پاوه از نمایشگاه کتاب و خانه موسيقي آواي هورام پاوه

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه از نمایشگاه کتاب و خانه موسيقي آواي هورام پاوه بازدید نمود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز پنجشنبه آقاي ايده پور در معيت آقای محمودي رئيس اداره فرهنگ و ارشاداسلامي بصورت سر زده از خانه موسیقی آوای هورام پاوه بازدید نمودند پرویز ايده پور با هدف توجه […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار پاوه از نمایشگاه کتاب و خانه موسيقي آواي هورام پاوه بازدید نمود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : روز پنجشنبه آقاي ايده پور در معيت آقای محمودي رئيس اداره فرهنگ و ارشاداسلامي بصورت سر زده از خانه موسیقی آوای هورامخانه موسقی  فرماندار پاوه بازدید نمودند

پرویز ايده پور با هدف توجه و توسعه به سازمان هاي مردم نهاد به عنوان بازوي توانمند ارائه خدمات به ملت و همكاري و همياري نهادهاي دولتي از زحمات مديران و مربيان خانه موسيقي پاوه تجليل ونو آموزان حوزه هنر و موسيقي را سرمايه هاي فرهنگي آينده ايران اسلامي خواندند.

ايشان ضمن تقدير از همكاري و تعامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاوه در جهت واگذاري فضاي مناسب به خانه موسيقي تعامل و همكاري بيشتر همه ادارات سطح شهرستان با سازمانها ي مردم نهاد راخواستار شدند.

از دیگر برنامه های آقای ایده پور بازدید از نمایشگاه کتاب پاوه در معیت برخی از اعضای شورای اداری شهرستان بود.

این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب از تاریخ 24/08/93 لغایت 01/09/93 در محل کتابخانه خواهران پاوه دایر می باشد.

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : بدون شک خانه موسیقی آوای هورام پاوه به عنوان یک برند معتبر در عرصه موسیقی و فعالیتهای فرهنگی در شهرستان و حتی می توان در اورامانات و استان دانست . کمتر برنامه ، مراسم ، جشن ، مولودی خوانی و … در شهر برگزار می شود که ما شاهد اجرای خانه موسیقی پاوه نباشیم .

اجراهای دلنشین و فوق العاده ی گروه ها ی مختلف این سازمان مردم نهاد بدون هیچ چشم داشتی بارها و بارها گرما بخش محافل و مجالس و جشن ها و همایشهای مردمی و اداری و غیره بوده است حال با این وجود لازم و ضروری است که مسئولین از این NGOعملا حمایت کنند هر چند دکتر محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی از این نهاد حمایت می کند اما با توجه به بودجه و اعتبارات کم این اداره جوابگوی حل مشکلات خانه موسیقی پاوه نمی باشد و امید می رود با درایت فرماندار محترم و دیدگاه دولت تدبیر و امید به سازمان های مردم نهاد حمایت های از این برند و نماد در شهر پاوه بیشتر شود .

 خانه موسقی  فرماندار

نمایشگاه کتاب 1

نمایشگاه کتاب