ج 31 فروردین 1403 ساعت 15:29

بارش يک و نيم متري برف در ارتفاعات پاوه

بارش يک و نيم متري برف در ارتفاعات پاوه

به گزارش سلام پاوه : رئيس اداره راه و شهرسازي:بارش برف در شهرستان پاوه که از بامداد امروز آغاز شده ،ارتفاع آن در ارتفاعات این شهرستان به یک و نیم متر رسیده است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :ابراهيم شهرياري رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه  گفت :ارتفاع برف در […]

به گزارش سلام پاوه : رئيس اداره راه و شهرسازي:بارش برف در شهرستان پاوه که از بامداد امروز آغاز شده ،ارتفاع آن در ارتفاعات این شهرستان به یک و نیم متر رسیده است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزار ماسوله :ابراهيم شهرياري رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه  گفت :ارتفاع برف در شهر پاوه 5 سانتيمتر، در محورهای ارتباطی بین شهری ابراهیم شهریاری15 تا 30 سانتیمتر و در ارتفاعات شاهو و دالانی هم تا حدود یک و نیم متر رسیده است.
وی افزود:با توجه به بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده ها، تردد از محورها و گردنه های برفگیر مناطق کوهستانی اورامانات و پاوه با زنجیر چرخ میسر است و رانندگان باید این نکته را مدنظر قرار دهند.
وی گفت: میزان بارش از ابتداي مهر ماه امسال در شهرستان پاوه 365 میلی متر بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، 45 درصد افزایش نشان می دهد.

2 پاسخ برای “بارش يک و نيم متري برف در ارتفاعات پاوه

  • صفر ولدبیگی (عضو شورای اسلامی روستای نوریاب) در تاریخ آذر 29, 1392 گفت:

    زحمات شبانه روزی جناب آقای مهندس شهریاری جای تقدیر و تشکر فراوان است. ایشان مسئولی مردمی و زحمت کش و کارشناسی خبره هستند که با توانایی فوق العاده و مدیریت عالی توانسته راههای ارتباطی پاوه تغییرات و پیشرفت چشمگیری داشته باشند. اقدامات سریع و به موقع ایشان در حل مشکلات راههای روستایی فراموش نشدنیست. امیدوارم در ماموریتهای کاری و اجرایی و انسان دوستانه خود موفق و موید باشند.

  • آزاد حسینی در تاریخ آذر 28, 1392 گفت:

    ضمن تشکر و خسته نباشید به برادران زحمت کش در اداره راه بخصوص جناب آقای مهندس شهریاری که امنیت و تردد را برای شهروندان گرامی در محور های برفگیر شهر مهیا مینمایند . جناب آقای شهریاری تقاضامندم با توجه به اینکه کارگران و پرسنل شرکت های سد که مجبورند صبح زود به محل کار تردد نمایند و از این پس ممکن است گردنه ها و جاده لغزنده باشد دستور فرمائید همکاران محترم هنگام تردد سرویسها که اکثرآ ساعت 6 صبح حرکت میکنند در آن محور جهت نمک پاشی و انجام اقدامات لازم به موقع عمل نمایند تا از به وجود آمدن خطرات احتمالی بیشتر جلوگیری شود . مجددا تشکر می نمایم
    ( آزاد حسینی عضو شورای شهرپاوه و معاونت پشتیبانی شرکت سانا سد داریان )