ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:02

ایمن سازی فلج اطفال کودکان پاوه آغاز شد

ایمن سازی فلج اطفال کودکان پاوه آغاز شد

به گزارش سلام پاوه :  طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال همزمان با سایر نقاط مرزی استان کرمانشاه در شهرستان مرزی پاوه نیز آغاز شد. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح 47 تیم بهداشتی دو نفره با نظارت […]

به گزارش سلام پاوه :  طرح تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال همزمان با سایر نقاط مرزی استان کرمانشاه در شهرستان مرزی پاوه نیز آغاز شد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار ایرنا : مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح 47 تیم بهداشتی دو نفره با نظارت 23 کارشناس بهداشتی حضور دارند که با دکتر فاروق سلیمی حضور در درب منازل 15 هزار و 500 خانوار شهرستان دو هزار و 200 کودک زیر پنج سال را علیه بیماری فلج اطفال واکسینه می کنند.

دکتر فاروق سلیمی با بیان اینکه این طرح در شهرها و روستاها اجرا می شود و در روستاها وظیفه انجام آن به عهده بهورزان است، افزود: اگر خانواده ای به هنگام مراجعه تیم های بهداشتی در منازل خود حضور نداشته باشند نگران نشوند زیرا تیمهای ما در روزهای بعد دوباره به درب منازل خانوارهایی که حضور نداشته اند مراجعه می کنند.

شهرستان پاوه با پنج شهر، سه بخش و 43 روستای دارای سکنه بیش از 58 هزار نفر جمعیت دارد که در قالب 15 هزار و 500 خانوار هستند.