پ 09 فروردین 1403 ساعت 19:46

اولین نماز جمعه سال 1394 در پاوه برگزار شد+ عکس

اولین نماز جمعه سال 1394 در پاوه برگزار شد+ عکس

به گزارش سلام پاوه : اولین نماز جمعه سال 1394 با حضور باشکوه مردم متدین شهر پاوه در محل مسجد جامع پاوه برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :حاج ماموستا ملا قادر قادری  در خطبه های نماز جمعه این هفته (7 فروردین 94) پاوه که با حضور مومنین نمازگزار، در مسجدجامع اقامه شد، با […]

به گزارش سلام پاوه : اولین نماز جمعه سال 1394 با حضور باشکوه مردم متدین شهر پاوه در محل مسجد جامع پاوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :حاج ماموستا ملا قادر قادری  در خطبه های نماز جمعه این هفته (7 فروردین 94) پاوه که با حضور مومنین نمازگزار، در مسجدجامع اقامه شد، با نگاهی به اوضاع بحرانی و اسف بار در جهان اسلام اظهار داشت: در عصر ما و در اين لحظه كه در خدمت شما هستم، وضعیت جهان اسلام رضايت بخش نیست و آنچه در کشورهای اسلامی می گذرد مايه اسف و حزن است.

وی افزود: امروز جامعه اسلامي ما با روشهاي مختلف از جمله اسراف و افراطی گری، احاطه شده است.

ماموستا قادری با بیان اینکه در کشورهای اسلامی افراد زیادی با نام دین و با فتاوای دینی کشته می شوند افزود: امروز در دنیای اسلام در اثر نتيجه فتوای افراد ماموستا قادریمريض، هر روز شاهد جنگ و انفجار و تخريب هستيم.

خطیب جمعه پاوه با اشاره به اوضاع نابسامان یمن گفت: مردم یمن، مردمی فقیر و مظلوم اند و متأسفانه این مردم فقیر این روزها در آتش تفرقه می سوزند.

وی افزود: در هفته گذشته در پی یک حادثه تروریستی که با نام اسلام هم روی داد، بیش از 500 نفر از افراد بی گناه، در دو مسجد شهر صنعاکشته و زخمی شدند.

امام جمعه پاوه ادامه داد: بعد از آن واقعه بود که رهبر زیدیان یمن، فتوای جهاد را عليه مخالفين خود صادر و دستور مقابله را داد.

ماموستا ملا قادر قادری سپس به تاریخچه زیدیه در یمن باستناد کتاب تاریخ مذاهب اسلامي نوشته ابوزهره اشاره کرد و افزود: زیدیان در یمن، پیروان امام زیدبن امام زین العابدین هستند و این فرقه آرام ترین و مودب ترین فرقه در طول تاریخ بوده و با اهل سنت نیز همواره با تفاهم، وحدت، تعامل و احترام زيسته اند.

امام جمعه پاوه به حمله نظامی عربستان و برخی کشورهای عربی به یمن اشاره و افزود: دولتهاي عربي هيچ زماني با هم وحدت و تفاهم نداشته اند، لیکن امروز می بینیم همگي عليه مردم فقير يمن دست به دست هم داده و ده كشور خليج فارس ائتلافی را عليه این کشور را تشكيل داده اند

وی افزود: بامداد ديروز این کشورها بطور هماهنگ به كشور يمن حمله كردند و با اين حمله بزرگترين جنگ بين سني و شيعه را به راه انداخته اند و قطعاً نتيجه آن را امريكا خواهد برد و اسرائيل نيز با این عمل خوشحال است.

ماموستا قادری با اظهار ناراحتی از اوضاع پیش آمده، افزود: نسبت به این جنگ خيلي متاثر و نگران هستیم چرا که آینده ی خطرناکي را به دنبال دارد.نماز جمعه

امام جمعه پاوه بر لزوم هوشیاری بیش از پیش تاکید نمود و افزود: زمانی که اوباما مدت خاتمه جنگ داعش را، در خاورمیانه، سه سال عنوان كرد، بر اذهان عمومی آشکار شد که برای دست یافتن به اهداف خویش، ایران را مد نظر قرار داده و جنگ يمن نيز غير مستقيم عليه ايران است.

وی با بیان اینکه آمریکا سالیان سال است در صدد شعله ور کردن آتش جنگ بین شیعه و سنی است، افزود: آمريكا پشت پرده اين جنگ است و هدف نهایی آنها ایجاد اختلاف و بروز جنگ بین ایران و عربستان است.

امام جمعه پاوه ضمن اظهار دلنگراني و محكوم کردن این توطئه ها گفت: در نتيجه اين پروژه آمريكايي مطمئن هستيم شيشه های كاخ های شیشه ایی آل سعود شكسته خواهد شد.

ماموستا قادری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال به نام « دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» از سوی مقام معظم رهبری گفت: ملت شریف ایران در 35 سال گذشته همواره و در همه صحنه ها همراهی و حمایت خود را از نظام اعلام کرده اند و امسال نیز که سوی رهبر انقلاب با نام همدلی و همزنانی دولت و ملت نامگذاری شده است، قطعاً بیش از گذشته در صحنه حاضر خواهند بود.

وی افزود: دولتمردان نیز باید با تلاشی مضاعف، امنیت، آسایش و رفاه و معیشت مردم را در اولویت کار و برنامه خود قرار دهند تا به عینه تحقق شعار همدلی و همزبانی را در میان مردم و دولت شاهد باشیم.

خطیب جمعه پاوه در بخش نخست خطبه هاي نماز جمعه به ريشه اختلافات در جامعه اسلامي و درمان آن با الهام گرفتن از آیات قرآن اشاره كرد و از خداوند منان خواستار حفظ ملت و مملكت اسلامي شد.

نماز جمعه

نماز جمعه 17

نماز جمعه 18

نماز جمعه 19

نماز جمعه 20

نماز جمعه 21

نماز جمعه 13

نماز جمعه 14

نماز جمعه 15

نماز جمعه 16

نماز جمعه

نماز جمعه 12

نماز جمعه 7

نماز جمعه 8

نماز جمعه 9

نماز جمعه 10

نماز جمعه 11

نماز جمعه 3

نماز جمعه 4

نماز جمعه 5

نماز جمعه 6

نماز جمعه 1

نماز جمعه 2

نماز جمعه 25

نماز جمعه