ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:45

امام جمعه پاوه: 95 درصد مردم ما فقیر و مستحق مساعدت دولت هستند و اگر از دریافت یارانه انصراف ندهند جای تعجب نیست

امام جمعه پاوه: 95 درصد مردم ما فقیر و مستحق مساعدت دولت هستند و اگر از دریافت یارانه انصراف ندهند جای تعجب نیست

به گزارش سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادري در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته پاوه به موضوع ثبت نام و انصراف از دریافت یارانه اشاره کرد و گفت : 95 درصد مردم ما فقیر و مستحق مساعدت دولت هستند و اگر از دریافت یارانه انصراف ندهند جای تعجب نیست وی در عین حال گفت […]

به گزارش سلام پاوه : ماموستا ملا قادر قادري در خطبه‌های نماز جمعه اين هفته پاوه به موضوع ثبت نام و انصراف از دریافت یارانه اشاره کرد و گفت : 95 درصد مردم ما فقیر و مستحق مساعدت دولت هستند و اگر از دریافت یارانه انصراف ندهند جای تعجب نیست وی در عین حال گفت : از همه کسانیکه تمکن مالی دارند تقاضا دارم با انصراف از دریافت یارانه به دولت و سایر اقشار نیازمند جامعه کمک کنند

نماز جمعه مورخ 22 فروردین سال 1393 پاوه در مسجد جامع و به امامت حاج ماموستا ملا قادر قادری اقامه شد. در نماز جمعه این هفته خطيب جمعه پاوه ،‌ خطبه‌ها را بهامام جمعه پاوه موضوعات « 1-مأموریت رسول خدا(ص)2-صداقت 3-هدفمندی یارانه ها 4- آزادی مرزبانان کشورمان در شرق کشور » اختصاص داد.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه پاوه ، ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته (15فروردین93) که با حضور باشکوه نمازگزاران در مسجد جامع اقامه شد ، بعد از حمد خداوند و نثار درود بر روح پاک محمد المصطفی(ص) خطبه های جمعه پاوه به سه مطلب عقیدتی ، اخلاقی و سیاسی اختصاص داد.

امام جمعه پاوه در بخش نخست خطبه ها ؛ به مأموریت پیامبر اسلام (ص) اشاره کرد و افزود : پیامبر خاتم (ص) با چهار مأموریت ، مبارزه با کفر و شرک و بت پرستی ؛ دعوت به عبادت و پیروی از دستورات آسمانی ؛ مبارزه با فرهنگ جاعلیت و انجام یک انقلاب عظیم اخلاقی که بعدها جهانی شد ، مبعوث گردید.

ماموستا قادری در بخش دیگری از خطبه ها به جایگاه صدق و صداقت در زندگی اشاره کرد و گفت : صداقت در گفتار و کردار بسیار مهم و حائز اهمیت است .

وی افزود : همه باید تلاش کنیم صداقت را در سخنان و فعالیت های خود مد نظر داشته باشیم

خطیب جمعه پاوه با تأکید بر اینکه صداقت ، سرلوحه سعادت و ترقی است گفت : اگر صداقت و اخلاص در زندگیمان جایگاه داشته باشد تردیدی نیست زندگی ما در مسیر آرامش و رفاه قرار میگیرد.

ماموستا ملا قادر قادری در بخش بعدی خطبه های به موضوع ثبت نام و انصراف از دریافت یارانه اشاره کرد و گفت : 95 درصد مردم ما فقیر و مستحق مساعدت دولت هستند و اگر از دریافت یارانه انصراف ندهند جای تعجب نیست.

وی در عین حال گفت : از همه کسانیکه تمکن مالی دارند تقاضا دارم با انصراف از دریافت یارانه به دولت و سایر اقشار نیازمند جامعه کمک کنند

امام جمعه پاوه در ادامه به مسئله آزادی مرزبانان کشورمان در شرق کشور اشاره کرد و اظهار داشت : هر کس در راستای ایجاد فتنه و مخالفت با امنیت ملی ما گام بردارد ، دشمن ماست و هر کسی به امنیت ملی و اجتماعی ما کمک کند دوست و عزیز ماست.

وی با ابراز خوشحالی از آزادی مرزبانان کشورمان و تقدیر از کسانیکه در این مهم نقش داشتند گفت : از تمام کسانیکه در آزادی سربازان بی گناه قدمی برداشته اند ، بخصوص جناب آقای استاندار ؛ جناب مولوی عبدالحمید و سایر عشایر و بزرگان استان سیستان و همچنین ارگانهای سیاسی ، امنیتی و نظامی ،ممنون و سپاسگزاریم.