ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:43

امام جمعه پاوه: مردم پاوه در همراهی با نظام و دفاع از جمهوری اسلامی تاکنون کم نگذاشته اند

امام جمعه پاوه: مردم پاوه در همراهی با نظام و دفاع از جمهوری اسلامی تاکنون کم نگذاشته اند

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مردم این دیار از حیث همراهی با نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ایران عزیز با جان و مال خود به شهادت شهیدانمان و امنیت موجود منطقه هیچ گاه کم نگذاشته اند. به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در مراسم جشن سومین […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مردم این دیار از حیث همراهی با نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ایران عزیز با جان و مال خود به شهادت شهیدانمان و امنیت موجود منطقه هیچ گاه کم نگذاشته اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز دوشنبه در مراسم جشن سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به پاوه که با حضور امام جمعه کرمانشاه در ماموستا قادریمسجد قبا برگزار شد، افزود: مردم و مسوولان به حمدالله هم افزایی بسیار خوبی با هم دارند و مردم منطقه اورامانات نیز برای دفاع از نظام از گذشت جان و مال خود دریغ نکرده اند.

وی با تشریح اوضاع کنونی منطقه خاورمیانه و جهان اسلام به توطئه ها و ترفندهای رسانه های دشمنان و فتنه داعش اشاره کرد و گفت: مردم ما نسبت به این فتنه هوشیار هستند.

وی با بیان اینکه هیاهوی فتنه داعش اثر چندانی در منطقه ما نداشته است، افزود: با عنایت به فعال شدن رسانه ها و سایر قضایا، باید اوضاع را بخوبی مدیریت کنیم تا در آینده ما هم دچار مشکل نشویم.

ماموستا قادری تصریح کرد: مردم ما در 35 سال اخیر همواره همراه نظام و مسوولان بوده و هستند لذا مسوولان نیز باید بیش از هر زمان دیگر در جهت رفع مشکلات آنها اهتمام داشته باشند تا دشمنان نتوانند به بهانه مشکلات به مردم ما نفوذ کنند.

امام جمعه پاوه افزود: توقع ما از نماینده ولی فقیه در استان واستاندار کرمانشاه این است با توجه به جمیع جهات برای مردم اهل سنت اورامانات حساب ویژه ای باز کنند.

وی با اشاره به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاوه در سال 90 گفت: این حرکت نشان دهنده لطف و محبت معظم له به مردم این دیار بود و چند پیام داشت که وجود امنیت در منطقه، محبت مردم، اعتماد به مردم وعلاقه آن بزرگوار و مردم اورامانات به یکدیگر از جمله این پیام ها بود.پرویز ایده پور

فرماندار پاوه هم این شهرستان را کانون واقعی وحدت، همبستگی و استقامت در 35 سال عمر انقلاب اسلامی دانست و با تشریح زحمات، خدمات، ایثار و فداکاری و همراهی مردم این شهرستان با نظام جمهوری اسلامی گفت: مهمترین عامل و عنصر این وحدت، همبستگی و استقامت ماموستا قادری امام جمعه این شهر است.

پرویز ایده پور، با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری به پاوه در بخش عمرانی گفت: 300 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 67 طرح در سطح شهر و روستاهای این شهرستان اختصاص یافته که این طرحها با پیشرفت فیزیکی 66 درصد در حال اجراست و انتظار داریم این میزان پیشرفت تا پایان سال به 80 درصد برسد.

ایده پور، اجرای طرحهای هادی روستایی، بهسازی شبکه های آب، گازرسانی، روشنایی معابر، تعمیر مساجد، راه اندازی ایستگاههای گیرنده دیجیتالی، احداث مرکز امداد هلال احمر، ساختمان پیام نور، تامین تجهیزات بیمارستان، توسعه اورژانس و تامین جهیزیه برای اعضای مددجویان نهادهای حمایتی را از جمله اقدامات انجام شده از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری عنوان کرد.