پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 15:50

امام جمعه پاوه: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند

امام جمعه پاوه: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با تأکید بر اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: لازم است همه مسوولان کشور برای حفظ نظام و عزت و سربلندی مردم تلاش کنند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر امام جمعه پاوه : ماموستا ملا قادر قادری در خطبه […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه با تأکید بر اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: لازم است همه مسوولان کشور برای حفظ نظام و عزت و سربلندی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه و به نقل از پایگاه اینترنتی دفتر امام جمعه پاوه : ماموستا ملا قادر قادری در خطبه های نماز جمعه این هفته پاوه، افزود: حاج ماموستا قادریامنیت، عزت ملت و سیاست حکومت و دولت ما بخصوص در مذاکرات هسته ای قابل تقدیر است و برای حفظ این عزت و اقتدار، ملت ایران باید دولت را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه علماء دین و خطبای جمعه، در کنار بصیرت دادن، تذکر و ارشاد مردم، دعوت به همراهی و تشویق مسوولان برای خدمت بیشتر به مردم است.

ماموستا قادری به مقاومت مردم اورامانات در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: شهرستان پاوه هشت سال در تیررس دشمن بود و هنوز هم آثار تخریبی این جنگ در دیار ما مشهود است.

خطیب جمعه پاوه افزود: در جنگ تحمیلی، خانواده معظم شهدا در شهرهای مرکزی فقط فرزندان را از دست دادند؛ اما مردم ما در کنار از دست دادن عزیزانشان خانه ها و باغ هایشان را نیز از دست دادند.

وی اظهار کرد: توقع این بود در مقابل آن همه رشادت و مقاومت، خدماتی ویژه را از سوی دولتمردان شاهد باشیم اما واقعیت این است که آثار کار و خدمات به نسبت زحمات مردم، چندان مشهود نیست.

خطیب جمعه پاوه افزود: شکی نداریم که نیت مسوولان از جمله جناب آقای استاندار، آقای فرماندار و سایرین، خدمت است اما نمی دانیم با این وجود چرا شاهد تحولاتی نیستیم؟ آیا مشکل، نبود بودجه است و یا بودجه لازم را داریم اما زمینه کار فراهم نمی باشد، در هر حال باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی اظهار کرد: منکر خدمات دولتهای مختلف نیستیم و معتقدیم کارهای خوبی هم انجام شده، اما با توجه به موقعیت خاص منطقه ما و خدمات و رشادتهایی که در این دیار در حفاظت از مرز انجام شده؛ توقع این است که خدمات بیشتری ارائه شود.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند

  • علی محمدی نوسودی در تاریخ خرداد 26, 1395 گفت:

    با سلام
    بله مردم ما لایق بیشتری خدمات هستند خصوصا مردم شهرستان پاوه که بیشترین مشکلاترا در زمان جنگ تحمل نمودند.