پ 30 فروردین 1403 ساعت 05:05

امام جمعه پاوه: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند.

امام جمعه پاوه: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند.

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در مراسم ختم مرحوم شهیدسلیم قنبری رئیس دادگستری روانسر، شهادت حاج سلیم قنبری را مصداق از شمار دو چشم یک تن کم و از شمار خرد هزاران بیش دانست و گفت: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه در مراسم ختم مرحوم شهیدسلیم قنبری رئیس دادگستری روانسر، شهادت حاج سلیم قنبری را مصداق از شمار دو چشم یک تن کم و از شمار خرد هزاران بیش دانست و گفت: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه پاوه؛ ماموستا ملا­قادر­قادری در مراسم ختم مرحوم شهیدسلیم قنبری رئیس دادگستری روانسر که در ماموستا قادریمسجد جامع روانسر برگزار شد ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید قنبری، با بیان اینکه خداوند متعال در سوره مبارکه الرحمان از مرگ به عنوان یک نعمت یاد کرده افزود: مرگ شهید قنبری برای خانواده اش یک مصیبت و برای دوستان وی یک خسارت است، ولی برای خودش فیض و فوز و برای مردم اورامانات و اهل تشیع و تسنن منطقه حقیقتا یک نعمت شد که موجب بصیرت و هشیاری بیشتر همه ما گردید.

وی افزود: در پی این واقعه دشمنان بدنبال شعله ور کردن فتنه ای بزرگ در منطقه بودند که با هشیاری و درایت مردم و مسئولان و مدیریت صحیح، این فتنه خاموش و به محبت تبدیل شد.

ماموستا قادری، حضور پرشور و کم­نظیر مردم منطقه در تشییع و جلسه ترحیم و تجلیل شهید قنبری را نوعی برائت از این اقدام مزبوحانه دانست و افزود: مردم شریف اورامانات و بالاخص روانسر با حضور گرم و قدرشناسانه خود ثابت کردند که قدردان نیروهای مردمی و خدوم هستند و از چنین اعمال زشتی بدورند.

وی شهادت حاج سلیم قنبری را مصداق از شمار دو چشم یک تن کم و از شمار خرد هزاران بیش دانست و گفت: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند.

امام جمعه پاوه در پایان پیشنهاد کرد نام یکی از میادین و یا بلوار محل شهادت شهید قنبری به نام این بزرگوار نامگذاری شود.

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه: مردان خدایی همواره توسط افراد خبیث به شهادت می رسند.

  • ق م در تاریخ اسفند 4, 1393 گفت:

    از جناب ماموستا قادری که همواره در سرکوب کردن دشمنان و فتنه انگیزان و علی الخصوص در شهادت این مرد خدایی نهایت تلاش شبانه روزی را نمودند سپاسگذاریم

  • ذره بین در تاریخ بهمن 29, 1393 گفت:

    ( انا لله و انا الیه راجعون )

    در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر بستگان تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم .

    ( روحش شاد و یادش گرامی باد )