س 04 اردیبهشت 1403 ساعت 10:40

امام جمعه پاوه: حمله به داعش بهانه ای برای تخریب سرمایه کشورهای اسلامی است

امام جمعه پاوه: حمله به داعش بهانه ای برای تخریب سرمایه کشورهای اسلامی است

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه با اشاره به ائتلاف کشورهای غربی و امریکا برای حمله به داعش گفت: موضوع داعش بهانه ای برای تخریب و از بین بردن سرمایه کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام است. ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی […]

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا : امام جمعه پاوه با اشاره به ائتلاف کشورهای غربی و امریکا برای حمله به داعش گفت: موضوع داعش بهانه ای برای تخریب و از بین بردن سرمایه کشورهای اسلامی و تضعیف اسلام است.

ماموستا ملا قادر قادری روز شنبه در جمع نیروهای نظامی و انتظامی پاوه به مناسبت هفته دفاع مقدس، اشغال و ناامن کردن عراق و سوریه و حمله به تأسیسات ماموستا قادریو زیرساخت های اساسی این دو کشور را یک انتقام دانست.

وی ایستادگی و مقاومت و توکل به خدا را دو موضوع مهم و اساسی برای مسلمانان دانست و گفت: اگر این دو مورد را رعایت کنند هیچگاه شکست نخواهند خورد.

ماموستا قادری، در ادامه گفت: در ادوار مختلف تاریخ در هر جنگی که با کشورمان روی داده امتیاز و قسمتی از خاک ایران به متجاوزان داده شده اما در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت و رزمندگان ایران علاوه بر حفظ تمامیت ارضی کشور اجازه ندادند حتی یک سانتیمتر از خاک ایران به دست متجاوزان بیفتد.

امام جمعه پاوه، با بیان اینکه بشر همواره با دو جنگ گرم و نرم مواجه بوده افزود: کشور ما امروز شاهد تهاجم همه جانبه فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است که در قالب تهاجم رسانه ای، حقوق بشر، توزیع مواد مخدر، گسترش و ترویج بد حجابی، گسترش قاچاق، تخریب نیروهای دلسوز نظام و خالی کردن مساجد صورت می گیرد.

ماموستا قادری، استقامت همراه با یاد خداوند، احترام به فرهنگ اقوام و مذاهب ایرانی مورد احترام، حرکت در جهت وحدت ملی، توجه به نخبگان بویژه علمای دین در جهت تعالی باورهای دینی و آگاه سازی مردم از آنچه در اطراف ما می گذرد را از مهمترین راهبردهای مقابله با جنگ نرم عنوان کرد.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه: حمله به داعش بهانه ای برای تخریب سرمایه کشورهای اسلامی است

  • ابراهيم يوسفي در تاریخ مهر 6, 1393 گفت:

    بلي متاسفانه يكي از راههاي موفق كشورهاي استعمارگر در طول تاريخ استعماريشان در كشورهاي مستعمره علي الخصوص ممالك اسلامي رشد و تقويت وبسط مسائل اعتقادي و مذهبي مورد اختلاف در مسلمانان بوده است تا جائيكه توانسته اند در بين قشري از مسلمانان تندر و مناقشه جو به نفرت وكينه به مسلمانا ن رنگ حس جهاد و خدا جوئي ،به قتل و كشتار و مثله و سربريدن غير خودي رنگ اجراي حكم خدائي نمودن ،دربدري و نسل كشي و آوارگي غير خودي را لازمه تشكيل امارت اسلامي دانستن ،رعب و وحشت و ترس از سقاوت و شقاوت با صلاح خودشان مجاهدان في سبيل لله در هنگام فتح شهرهاي مسلمانا ن را وسيله فتح و نصرت خداوندي دانستن و هر مسلماني غير خودي و غير اعتقادي جز خود را كافر و مهدور الدم دانستن باور ببخشند . ومتاسفانه اين است محصول افراطي گري و سلفي گري و مصالحه جو نبودن و مقتضيات و مصالحه عامه اسلام و مسلمانان را نفهميدن .