ج 10 فروردین 1403 ساعت 08:07

امام جمعه پاوه: برای اشتغال دانش آموخته گان فنی و حرفه ای باید چاره اندیشی شود

امام جمعه پاوه: برای اشتغال دانش آموخته گان فنی و حرفه ای باید چاره اندیشی شود

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مسوولان باید برای اشتغال دانش آموختگان فنی و حرفه ای چاره اندیشی کنند تا جوانان بیکار ما با میل و رغبت بیشتری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و کسب مهارت استقبال کنند. به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملاقادر قادری روز جمعه در دیدار مدیرکل […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه گفت: مسوولان باید برای اشتغال دانش آموختگان فنی و حرفه ای چاره اندیشی کنند تا جوانان بیکار ما با میل و رغبت بیشتری از مراکز آموزش فنی و حرفه ای و کسب مهارت استقبال کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا ملاقادر قادری روز جمعه در دیدار مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با وی افزود: دولت اعتبارات لازم را برای امور اجرایی وامام جمعه پاوه آموزشی اختصاص می دهد و کارگزاران نظام هم زحمت می کشند اما باید نتیجه این اقدامات رضایت مندی مردم باشد.

وی حرفه آموزی در زمینه صنایع دستی منطقه پاوه و اورامانات را مورد تاکید قرار داد و گفت برخی از مردم ما از قدیم الایام از طریق صنایع دستی امرار معاش می کردند اما در سالهای اخیر به دلیل کم توجهی مسوولان شاهد از بین رفتن این صنایع و افزایش بیکاری در منطقه هستیم.

وی اظهار کرد: احیا و گسترش صنایع دستی نیازمند توجه ویژه و همه جانبه مسوولان امر و جبران کمک کاریهای آنان در سالهای اخیر است.

داوود ناصری امید مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه نیز با قدردانی از حمایت و رهنمودهای امام جمعه پاوه گفت: با تلاش همکاران و حمایتهای مسوولان محلی سال گذشته مرکز علمی، کاربردی پاوه را در سه رشته برق، مکانیک خودرو و رایانه در مقطع کاردانی راه اندازی کردیم که هم اکنون نزدیک به 100 دانشجو دارد.

حمید ظاهری رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای پاوه هم از آموزش 158 هزار و481 ساعت نفر در بیش از 40 حرفه آموزشی در کارگاه های اتومکانیک، برق، جوشکاری، طراحی دوخت، صنایع دستی، تعمیر لوازم خانگی، نقشه کشی و فناوری اطلاعات در این شهرستان خبر داد.

شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان کرمانشاه قرار دارد.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه: برای اشتغال دانش آموخته گان فنی و حرفه ای باید چاره اندیشی شود

  • سامان حیدری در تاریخ فروردین 22, 1394 گفت:

    این هزاران ساعت آموزش به چه کسانی داده شده است؟
    خروجی این آموزش ها چیست؟
    کدام کارگر ساختمانی و استاد و بنا در شهر ما آموزش دیده و با مدارک فنی و حرفه ای مشغول خدمت اند؟
    لطفاً فقط به فکر آمار و ارقام نباشیم و به اصل موضوع بپردازیم.