پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 20:16

امام جمعه پاوه: امنیت و استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

امام جمعه پاوه: امنیت و استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه، امنیت، حریت و استقلال را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست که با نثار خون بهترین فرزندان این کشور به دست آمده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه، ضرورت هرچه باشکوهتر برگزار نمودن جشن های پیروزی انقلاب […]

به گزارش سلام پاوه : امام جمعه پاوه، امنیت، حریت و استقلال را مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست که با نثار خون بهترین فرزندان این کشور به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا ملا قادر قادری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری پاوه، ضرورت هرچه باشکوهتر برگزار نمودن جشن های پیروزی انقلاب جلسه شورای اداریاسلامی را مورد تاکید قرار داد.

وی با تشریح فراز و نشیب های انقلاب اسلامی گفت: نوع برخورد و وموضع دشمنان در این برهه نسبت به دیگر زمان ها بسیار متفاوت است و زمانه شناسی، حکمت و تدبیر به همراه بصیرت و آگاهی مهمترین رسالت مسوولان و مردم ما در این شرایط کنونی است.

ماموستا قادری با انتقاد از حرکت پادشاه جدید عربستان سعودی با داشتن 80 سال سن در همراهی با رییس جمهوری امریکا با آن حالت راه رفتن که بیشتر به دویدن شبیه بود، گفت: این نوع اداره کردن حکومت موجب بی عزتی هر کشور و ملتی است.

امام جمعه پاوه با اشاره به مواضع مجلس سنای امریکا در باره وضع تحریم های جدید علیه ایران و ممانعت اوباما از این طرح و دعوت نمایندگان سنا از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در مجلس سنا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ما باید در 22 بهمن برای مقابله با این حرکت باشکوهتر و گسترده تر از هر زمان دیگری در راهپیمایی این یوم الله شرکت کنند.

فرماندار پاوه نیز با گرامیداشت فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام خجسته دهه فجر گفت: اوضاع کشور بعد و قبل از انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی به هیچ وجه قابل قیاس نیست چون ما هرچه داریم به برکت انقلاب اسلامی است.

پرویز ایده پور همچنین از اجرای بیش از 50 برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در شهر و روستاهای شهرستان پاوه در دهه فجر امسال خبر داد

2 پاسخ برای “امام جمعه پاوه: امنیت و استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

  • پارسا مقصودی در تاریخ بهمن 11, 1393 گفت:

    امنیت و استقلال کشور عزیزمون رو مدیون خون شهدا هستیم پس مسولین هم نسبت به خانواده های این شهدای عزیز مدیون هستند …..

  • ادریس رحمانی در تاریخ بهمن 9, 1393 گفت:

    بسمه تعالی
    با عرض سلام
    سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به ملت ایران بخصوص بخش باینگان و فرهنگی تبریک و تهنیت عرض نموده ، و از زحمات بی دریغ و امام جمعه دلسوز شهرستان پاوه جناب حاجی ماموستا ملا قادر قادری نهایت تشکر را داریم . در ضمن از ملت محترم و انقلابی بخش باینگان در خواست میشود در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور سبز را داشته باشند که مشت محکمی را به دشمنان اسلام و انقلاب زده و بگوییم تا آخرین قطره خونی را که در بدن داریم با انقلاب هستیم .