ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:53

امام جمعه پاوه:قدرشناسی مردم موجب تلاش بیشتر مسوولان در خدمتگزاری می شود

امام جمعه پاوه:قدرشناسی مردم موجب تلاش بیشتر مسوولان در خدمتگزاری می شود

به گزارش سلام پاوه  : امام جمعه پاوه با اشاره به خدمات ارزنده نظام در ابعاد مختلف گفت: قدرشناسی مردم از زحمات مسوولان موجب تلاش و اهتمام بیشتر آنها در خدمتگزاری می شود. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در بازدید از طرح های مصوب سفر رهبری، از مسوولان […]

به گزارش سلام پاوه  : امام جمعه پاوه با اشاره به خدمات ارزنده نظام در ابعاد مختلف گفت: قدرشناسی مردم از زحمات مسوولان موجب تلاش و اهتمام بیشتر آنها در خدمتگزاری می شود.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه در بازدید از طرح های مصوب سفر رهبری، از مسوولان نظام، استان و شهرستان و بویژه بخشدارامام جمعه مرکزی، مدیران بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برای اجرای مطلوب این طرحها قدردانی کرد.

امام جمعه پاوه در خصوص این بازدید گفت: به دعوت بخشدار محترم بخش مرکزی و مدیران محترم بنیاد مسکن و راه و شهرسازی مقرر شد از طرحهای اجرا شده و در حال اجرای مصوب سفر مقام معظم رهبری در چند روستای بخش مرکزی دیدن کنیم.

وی افزود : باتوجه به عارضه بوجود آمده برای مقام معظم رهبری، امروز را فرصت مناسبی دیدم که این بازدید انجام شود، تا در کنار بازید از طرحهای مورد نظر، در جمع روستائیان عزیز که جزو دل پاکترین افراد جامعه هستند برای شفای عاجل رهبر معظم انقلاب دعا کنیم.

ماموستا قادری ضمن آرزوی شفای عاجل برای رهبر انقلاب گفت : مسئولان باید قدر نعمت رهبری، مردم و امنیت موجود را دانسته و همواره خود را خدمتگزار مردم بدانند.

امام جمعه پاوه افزود : این مردم حق زیادی بر گردن نظام دارند و خوشحالیم که مسئولان مجدانه در تلاش هستند این حق را اداء کنند.

وی با مثبت ارزیابی کردن کارهای انجام شده گفت : خوشبختانه مسئولان در اجرا مصوبات سفر در این روستاها خوب عمل کرده اند و اقداماتشان جای خوشحالی دارد و لذا لازم میدانم از زحمات همه مسئولان بویژه بخشدار مرکزی، مدیران بنیاد مسکن و راه و شهرسازی و اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این روستاها تقدیر و تشکر نمایم.

بخشدار مرکزی پاوه نیز گفت: برای اجرای طرح هادی روستاهای شمشیر و سرکران چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری هزینه شده است.

صباح ولدبیگی، از مشارکت مطلوب مردم و اعضای شوراهای اسلامی و خدمات ارزنده دهیاران این روستاها در اجرای طرحها قدردانی کرد.

آرش رضایی، ربیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پاوه هم گفت: از 43 روستای دارای سکنه این شهرستان 42 روستا دارای طرح هادی هستند که از این حیث پاوه رکورد دار است.

یک پاسخ برای “امام جمعه پاوه:قدرشناسی مردم موجب تلاش بیشتر مسوولان در خدمتگزاری می شود

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 19, 1393 گفت:

    امام جمعه شهرستان پاوه از دلسوز ترین امام جمعه ها در کشور است . بنده خدا را شاکر و ذاکرم که چنین امام جمعه ی در این شهرستان پاوه وجود دارد و شهرستان پاوه را پویا نموده است . انشا الله باینگان در آینده امام جمعه دلسوز و متدین و انقلابی که واقعا درد جوانان را درک نماید نصیب فرماید .