ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 04:21

اقدام پسندیده هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکرصدیق (رض ) پاوه

اقدام پسندیده هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکرصدیق (رض ) پاوه

به گزارش سلام پاوه : هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض ) و شورا یاران محله تکری در اقدامی زیبا و پسندیده از آرمان مصطفایی که موفق به کسب رتبه 142 در کنکور سراسری شده بود تجلیل نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض) و شورا یاران […]

به گزارش سلام پاوه : هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض ) و شورا یاران محله تکری در اقدامی زیبا و پسندیده از آرمان مصطفایی که موفق به کسب رتبه 142 در کنکور سراسری شده بود تجلیل نمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض) و شورا یاران محله تکری در اقدامی زیبا و به یاد ماندنی از آرمان مصطفایی از اهالی مسجد حضرت ابوبکر صدیق (رض )محله و جماعت مسجد که موفق به اخذ رتبه 142 کنکور سراسری و قبولی شدن در رشته دارو سازی دانشگاه تهران شده بود با اهدای لوح و هدیه تجلیل نمودند.

همچنین در این برنامه که پس از نماز مغرب در مسجد حضرت ابوبکرصدیق (رض) برگزار شد از 8 تن ( فایق بیگامیری ، قادر وسیمی ، حکمت زارعی ، نورالدین رضایی ، عمر علی محمدی ، لقمان عبدی ، ارکان احمدی ، برزو فرهادی ) از رانندگان تاکسی که در ماههای اخیر بیش از سایر رانندگان نسبت به جابجایی مسافر در خیابان مرکزی با قیمت مصوب اقدام نموده اند با اهدای لوحی تقدیر و قدردانی نمودند .

حاج توفیق اسلامی نیا عضو پیشکسوت هیئت امنای مسجد موفقیت آرمان مصطفایی را به خود و خانواده و جوانان شهر تبریک گفته و دیگر جوانان را به الگو گرفتن از این جوان پاک تشویق نمود.

وی همچنین ضمن ابراز خرسندی از فعالیتهای اخیر چند دستکاه تاکسی در خیابان مرکزی و ارائه خدمت به مردم گفت حدود سی سال است که ما با درخواست و رفت و آمد به ادارات مربوطه این خواسته به حق را داشته ایم اما نتیجه ای عاید نشد اما هم اکنون به همت تاکسی رانی و رانندگان زحمت کش ، برای این مسیر ایستگاه تاکسی در سه راهی ارشاد احداث و آمد و شد تاکسی ها هم کاملا مشهود است که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد .

2 پاسخ برای “اقدام پسندیده هیئت امنای مسجد حضرت ابوبکرصدیق (رض ) پاوه

  • از کرمانشاه در تاریخ مهر 1, 1393 گفت:

    بنده نیز با نظرت موافقم آقای رضایی

  • رضایی در تاریخ شهریور 31, 1393 گفت:

    همیشه جوانان موفق این شهر کسایی هستن که به خدا نزدیکتر بوده اند من کسایی دیگه مثل اقایان فرید اخمدی پیمان خالدی بنیامین شهریاری ناصر امینی را میشناسم که اهل مسجد بوده و هرکدوم بهترین رتبه ها رو اوردن اقای مصطفایی هم پیرو انها.به امید سرمشق گرفتن جوانان درکنکور،94.