ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 16:10

اقدام قابل تقدیر شهرداری پاوه

اقدام قابل تقدیر شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : شهرداری پاوه در یک اقدم زیبا با انتشار بنری از شهروندان عذرخواهی کرد این حرکت زیبای فرهنگی شاید در نوع خود بی نظیر باشد . شهرداری برای شهروندان احترام قائل است و برخلاف بعضی از نهادها و ارگانها همیشه پاسخگوی مسائل و بخصوص خواسته های شهروندان بوده است این بنر […]

به گزارش سلام پاوه : شهرداری پاوه در یک اقدم زیبا با انتشار بنری از شهروندان عذرخواهی کرد این حرکت زیبای فرهنگی شاید در نوع خود بی نظیر باشد . شهرداری برای شهروندان احترام قائل است و برخلاف بعضی از نهادها و ارگانها همیشه پاسخگوی مسائل و بخصوص خواسته های شهروندان بوده است این بنر خود گویای همه چیز است .

توجه به خواسته های منطقی و معقول مردم یکی از مهمترین مقوله هایی است که باید مسئولین در دستور کار خود قرار دهند که در این زمینه شهرداری پاوه را می توان نمونه بارزی دانست که به ارباب رجوع و تکریم شهروندان توجه ویژه ای دارد .

بارها در همین پایگاه خبری تحلیلی روابط عمومی شهرداری پاوه پاسخگوی مسائل مطرح شده شهروندان بوده است و جای تقدیر دارد و امیدواریم سایر ارگانها و نهادها نیز نگاه ویژه ای به روابط عمومی و خواسته های مردم داشته باشند.

روابط عمومی شهرداری پاوه

11 پاسخ برای “اقدام قابل تقدیر شهرداری پاوه

  • بی کار در تاریخ بهمن 10, 1393 گفت:

    کاشکی این مردم ما یک مقدار منفی گرا نبودند واقعا که نباسیت از شهرداری انتقاد کرد بلکه از خودمان باید انتقاد کنیم اگر چنانچه خلافی یا تجاوز به حریمی یا اینکه بی نظمی داخل پیاده رو های شهر را مشاهده کنیم از طرف خود ما مردم است همه ما دوست داریم قانون رعایتذ شود اما به خودمان که رسید می گوییم شهرداری فقط ما را می بیند وکاری به دیگران ندارد اگه هر کدام از ما بیاییم در جایگاه خود قانون را رعایت کنیم دیگر بی نظمی نخواهیم داشت .به امید روزهای زیبا وبهتر برای شهرمان .در نهایت از شهردار محترم واعضای محترم شوراوهمکارنشان کمال قدر دانی را دارم.

  • عابر در تاریخ بهمن 9, 1393 گفت:

    با سلام
    مطرح کردن و مطرح بودن کوچک و بزرگ کردن مظلوم نمایی و بنر را به نمایش گذاشتن در اصل اصل خودستایی است و الا این یکی از خصوصیات طرح ها است نه با بنر درست می شود و نه با کلنگ گل دار اگر شهردار کار کند همه می دانند آقای شهردار اگر در طول خدمتش یک کار ماندگار انجام داد شهردار خوبی است و الا نصب انار و انگور و کلاغ کار ماندگار نیست

  • ناشناس در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    پیاده رو یا پیست اسکی درست کردن فکر زمستان کردین

  • هورامانی در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    اگر به شهرداری تشریف ببرید متوجه تکریم ارباب رجوع میشوید …

  • ناشناس در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    سلام دراین مورد که مردم ما لایق بهترین خدمات هستن شکی نیست با این وصف خدمات ارایه شده نیز قابل تقدیرو تشکراست خدا قوت کمال فتاحی

  • همشهری در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    آخه تشکر به چه کسی و بابت چه کارهایی

  • در پاسخ محمد در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    همیشه منفی
    همیشه مخالف
    همیشه نادیده گرفتن
    کاش یکبار هم زبان تشکر داشتیم

  • ذره بین در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    سلام

    من از مسئولین خواهشمندم شیب………. پیاده رو رو …….کنترل کنند اخه هرچی از میدان مواوی به سمت بالاتر میری شیب پیادره رو تندتر میشه ؟؟؟

    اگه اینطوری پیش بره به احتمال زیاد نزدیک فرمانداری با طناب باید بالا بری

  • سرده در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    سلام دیروز در حال عبور از جاده گردشگری بودم که در حال ساخت و ساز در کنار ابشار بودند چرا کسی جلودار این کارها نیست

    • ستار حاتمی در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

      سرده
      سلام علیکم
      ساخت و ساز جاده کمربندی در روبروی آبشار مربوط به آقای حسن نقشبندی مالک سفره خانه سنتی که چند سال قبل اقدام به احداث آن نموده بود با توجه به اینکه از لحاظ فنی طبقه همکف خیابان در حد استاندارد آیین نامه نبود با اخذ مجوز از شهرداری اقدام به تبدیل احسن طبقه مذکور طبق آیین نامه ساختمان می نماید و حق اضافه بنا یا اضافه طبقات ندارد ضمناً تذکرات لازم داده شده است.
      روابط عمومی شهرداری پاوه

  • محمد در تاریخ بهمن 8, 1393 گفت:

    اين كار اصلا ربطي به فرهنگ ندارد و به فقط ريخت و پاش است . خود اين بنر واقعا چقدر هزينه داشته است ؟ هر موقع توانستيد با عمل كار كنيد نه با تبليغات .