ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 15:14

اعضای گروه کوهنوردی ریبوار پاوه همیاران طبیعت شدند

اعضای گروه کوهنوردی ریبوار پاوه همیاران طبیعت شدند

به گزارش سلام پاوه : اعضای گروه کوهنوردی ریبوار به منظور حفظ و حراست از جنگل ها ، مراتع و محیط زیست خود ، استفاده صحیح از محیط هنگام رفتن به کوه ها و تفرجگاهها و نگهداری از آن به عنوان امانتی برای نسل های آینده به مدت سه سال در آذر ماه ۹۳ به […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای گروه کوهنوردی ریبوار به منظور حفظ و حراست از جنگل ها ، مراتع و محیط زیست خود ، استفاده صحیح از محیط هنگام رفتن به کوه ها و تفرجگاهها و نگهداری از آن به عنوان امانتی برای نسل های آینده به مدت سه سال در آذر ماه ۹۳ به عنوان همیاران طبیعت اداره آبخیزداری و منابع طبیعی استان گروه کوهنوردی ریبوارکرمانشاه در آمدند .

شایان ذکر است این همیاری با اداره منابع طبیعی جنبه معنوی و انسانی دارد و در راستای حفظ منابع و محیط زیست صورت گرفته است.

همیار طبیعت به افردی اطلاق می شود که بصورت انفرادی و با انگیزه های غیر انتفاعی و معنوی، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری را در پیشبرد اهداف “حفظ و ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیاء و توسعه و بهره برداری صحیح از منابع طبیعی” یاری نماید.

گروه کوهنوردی ریبوار پاوه در اسفند ماه سال 1391 با حضور حدود 12 نفر عضو تشکیل شد.اهداف این گروه گردش در طبیعت و تأمل در پدیده های هستی ، تلاش در راستای تقویت جسمی و روحی افراد ، کوشش در جهت پیشبرد ورزش جذاب و مفرح کوهنوردی در شهرستان ، ایجاد و گسترش فرهنگ استفاده ی صحیح از منابع طبیعی ، ایجاد و تقويت روحیه ی مسئولیت پذیری در كارهاي گروهي ، تعامل و تبادل فرهنگی با سایر گروه های کوهنوردی می باشد.

یک پاسخ برای “اعضای گروه کوهنوردی ریبوار پاوه همیاران طبیعت شدند

  • عبدالله در تاریخ دی 30, 1393 گفت:

    با تشکر از این عزیزان که همیشه علاوه بر کوهنوردی و لذت بردن از طبیعت نسبت به حفظ آن اهتمام می ورزند کارهای فرهنگی آنان را قبلا شنیده بودم از جمله کاشت بلوط در ارتفاعات ، و پاکسازی چشمه ها و محیط اطراف آنها و …..
    به نوبه ی دستشان را از دور می بوسم.