ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 10:18

استقرار هیأت بازرسی در شهرداری پاوه

استقرار هیأت بازرسی در شهرداری پاوه

به گزارش سلام پاوه : هیأت بازرسی کل استان کرمانشاه در شهرداری پاوه مستقر است. به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  این هیأت بازرسی از تاریخ 15/06/93 لغایت 10/07/93 در شهرداری پاوه مستقر می باشد .گفتنی است این بازرسی های سازمان بازرسی کل کشور در راستای بازرسی دوره ای و برنامه ای از دستگاهای اجرایی […]

به گزارش سلام پاوه : هیأت بازرسی کل استان کرمانشاه در شهرداری پاوه مستقر است.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه :  این هیأت بازرسی از تاریخ 15/06/93 لغایت 10/07/93 در شهرداری پاوه مستقر می باشد .گفتنی است این بازرسی های سازمان بازرسی کل کشور در راستای بازرسی دوره ای و برنامه ای از دستگاهای اجرایی بوده و چنانچه شهروندان محترم در رابطه با شهرداری پاوه عملکرد و اقدامات شهرداری پاوه شکایت یا اعلاناتی دارند می توانند با مراجعه به هیأت مستقر در شهرداری پاوه واقع در خیابان امام محمد غزالی انتقادات ، پیشنهادات و شکایت خود را اعلام و یا با شماره تلفن 46122818-083 و تلفن گویای 136 تماس حاصل نمایند .

مضافاً سامانه رسیدگی به شکایات سازمان بازرسی کل کشور به نشانی اینترنتی http:\shekayat.bazrasi.ir آماده دریافت شکایات و اعلانات شهروندان در این رابطه می باشد .

3 پاسخ برای “استقرار هیأت بازرسی در شهرداری پاوه

  • جمعی از شهروندان در تاریخ مهر 1, 1393 گفت:

    سلام وسیله هایی را که در بلوار گذاشید کنده شدند لطفا دوباره سیمان کاریش کنید

    با تشکر

  • جوشکار در تاریخ شهریور 23, 1393 گفت:

    لطفا صدای ما بخت برگشتگان شهرک صنعتی را به گوش بازرسان برسانید تا به دادمان برسند.اقایان بازرس لطفا سری به مابزنید تا وضعمان را ببینید

  • ادریس رحمانی در تاریخ شهریور 18, 1393 گفت:

    بسمه تعالی
    با عرض سلام
    ما از شهرداران چه قبلی و چه فعلی شهر پاوه نهایت تشکر را داریم و واقعا شهرداران دلسوز و فعال و خادم ملت بوده اند . و آرزوی طول عمر با عزت کلیه شهرداران را از درگاه خدای متعال خواسته و خواهانیم .